پودر

پودر فلفل سبز اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 335,500 تومان
قیمت : 352,275 تومان
  • طبع فلفل سبز قلم گرم و خشک است.
  • باعث جلوگیری از سرطان دستگاه گوارشی و پائین آوردن کلسترول خون و افزایش جریان خون می گردد.
  • باعث ترشح آنتی باکتری ها و جلوگیری از عفونت روده ها می گردد و در تسکین و آرامش اعصاب قبل از خواب نقش بسزائی دارد. همچنین به دستگاه گوارشی در هضم غذا کمک می کند.
  • دان فلفل سبز همان دانه فلفل سیاه نارس است که بصورت سبز از درخت چیده شده و با گوگرد خشک می‌شود تا عطر و طعم و تازگی آن حفظ شود و دقیقا مزه میوه تازه را میدهد
  • این دان فلفل یک طعم دهنده بسیار عالی برای استیک ، انواع سالاد ، سوپ ، سس و حتی شیر شکلات می‌باشد

❗️فلفل سبز قلم باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ان نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

 پودر فلفل سبز خالص‌ترین حالت فلفل هستند، وقتی هنوز نرسیده‌اند، تازه از تاک Piper nigrum کنده می‌شوند. از آنجایی که دانه‌های فلفل سبز در اصل میوه‌ای تازه هستند، ماندگاری بسیار کوتاهی دارند. دانه‌های فلفل سبز توت‌های جوانی هستند که کمی ترش و پر از گرما هستند، اما پیچیدگی ندارند، که باعث می‌شود برای غذاهای سبک‌تر مانند سبزیجات، مرغ و ماهی مناسب‌تر باشند. دانه های فلفل سبز طعم تازه و ملایم تری نسبت به دانه های فلفل سیاه یا سفید دارند.

تفاوت فلفل سیاه و سبز:

فلفل سبز و سیاه هر دو از گیاه Piper nigrumبه دست می آیند. این انگور گلدار گرمسیری توت های کوچکی تولید می کند که به آن دانه فلفل می گویند. تفاوت بین دانه های فلفل سبز و فلفل سیاه در زمان برداشت و نحوه پردازش آنها است. جوان ترین دانه ها فلفل سبز است.

آنها زمانی که زودتر برداشت می شوند و تحت خشک کردن انجماد یا آب نمک قرار می گیرند، آن رنگ را حفظ می کنند. قدیمی‌ترین دانه‌های فلفل سیاه هستند و چون کاملاً بالغ شده‌اند، طعم آن‌ها شدیدتر است. فلفل سفید از همان گیاه سبز و سیاه است، با این تفاوت که پوسته بیرونی آن جدا شده است. توت های سیاه بالغ در آب خیس می شوند و حدود 10 روز می گذارند تا تخمیر شوند و پس از آن پوست آنها به راحتی جدا می شود. سفید فراوری شده ترین شکل فلفل است.

روش نگهداری:

ساده ترین راه برای نگهداری دانه های فلفل سبز خیس کردن آنها در روغن یا سرکه است. آنها در همه نقاط مشابه فلفل سیاه رشد می کنند، اما عمدتاً در تایلند مصرف می شوند. آنها را دور از گرما و نور (مانند هر ادویه دیگری) نگهداری کنید و ظرف یک سال از آنها استفاده کنید. شیشه های فلفل آب نمک باز شده را در یخچال نگهداری کنید تا چند ماه در آنجا نگهداری شود.

کاربرد پودر فلفل سبز:

دانه‌های فلفل سبز تازه را در سس های غذاهای دریایی مصرف می کنند. این سس با خوراک ماهی قزل آلا بسیار لذیذ خواهد شد. دانه های فلفل کامل اغلب برای طعم دادن به غذاهای ملایم تر مانند سبزیجات (کدو سبز یا کنگر فرنگی)، مرغ یا ماهی استفاده می شود. همچنین از فلفل به صورت کامل یا خرد شده در انواع دیگر سس ها، سس های سالاد، سالاد سیب زمینی و پاستا استفاده کنید.

خواص پودر فلفل سبز

فلفل سبز دارای آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به فلفل های دیگر است. اسانس بیشتری نسبت به فلفل سفید و سیاه دارد همچنین کمتر باعث تحریک حفره های بینی می شود و از آنجایی که سبزی ملایم‌تر و کمتر تحریک‌کننده است، می‌توانید مقادیر بیشتری را در یک زمان مصرف کنید.

دانه‌های فلفل سبز در آب، سرکه و نمک نمک حاوی 1217.2 میلی‌گرم ویتامین C هستند. این مقدار 20 برابر مقدار روزانه ویتامین C است که 60 میلی‌گرم است.

برای خریدپودر فلفل سبز درجه یک به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده فلفل سبز # خرید فلفل سبز # خواص فلفل سبز # خرید انواع ادویه جات اصل معطر # White pepper # خرید پودر فلفل سبز # خرید انواع فلفل

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر فلفل سبز اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط