پنج

پنج شیره خالص و طبیعی

وزن : 1400 گرم

قیمت برای شما : 295,000 تومان
قیمت : 365,000 تومان
  • طبع چهارشیره گرم و تر است.
  • رفع کم خونی و کمبود هموگلوبین
  • تقویت اعصاب و حافظه
  • رفع سرما خوردگی، تب و گلو درد
  • مقوی بدن و خون ساز
  • شاداب و جوان کننده پوست
  • تقویت قوای جنسی و جسمی
  • کمک به رشد کودکان
  • کمک به استحکام و سلامت استخوان ها
  • رفع سوء هاضمه، نفخ، یبوست

طریقه مصرف
چهار شیره توصیه می شود هر هشت ساعت، یک قاشق از مخلوط چهار شیره میل نمایید. می توانید شیره را در یک لیوان آب، حل کنید و بیاشامید.
روش اول: در بزرگسالان هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری و کودکان یک قاشق مرباخوری مصرف شود.
روش دوم: میتوانید بسته به ذائقه خود دو تا سه قاشق غذاخوری چهار شیره را در یک لیوان آب حل کرده و یک قاشق غذاخوری گلاب یا عرق بیدمشک را به آن ا‌‌ضافه کنید و سپس مصرف کنید. میتوانید مخلوط فوق را با ارده مخلوط و میل کنید



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

پنج شیره خالص و طبیعی شیره‌ای مغذی و خوش طعم است و مخلوطی از شیره انگور، خرما و توت سفید د ، سیب و انجیر است . شیره هر کدام از این ها به طور جداگانه خواص بسیاری دارد و وقتی با هم ترکیب شود اکسیر حیات در درمان بسیاری از بیماری ها می شود.طبع این شیره گرم و تر است و در ماه های سرد سال، می تواند گرمای خوبی به بدن بدهد.

تاثیر و فواید پنج شیره :

۱- درمان کم خونی:

شیره هر میوه ای همانند میوه تازه سرشار از خواص درمانی، مواد معدنی و مغذی است و چنانچه با شیره دیگر میوه ها ترکیب شوند می توانند به عنوان یک اکسیر حیاتی عمل کنند که خوشبختانه پنج شیره نیز از این مزایا بهره مند است و با داشتن مقادیر بالایی از آهن و فولاد به خون سازی بدن کمک می کند و تاثیر چشمگیری در درمان کم خونی و تالاسمی دارد. شایان ذکر است که آهن موجود در این ترکیب غذایی بر خلاف داروهای شیمیایی توسط سلول های بدن جذب می شود، اما آهن موجود در قرص ها و داروها پس از گذشت یک شبانه روز از بدن دفع می شود.

۲- تامین انرژی و افزایش قدرت یادگیری کودکان:

از دیگر خواص پنج شیره می توان به تامین انرژی و افزایش قدرت یادگیری کودکان اشاره کرد، زیرا این معجون ترکیبی بسیار مقوی می باشد و چنانچه برای صبحانه به همراه ارده یا کره حیوانی مصرف شود انرژی مورد نیاز در طول روز را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می کند.

۳- درمان دردهای عضلانی:

دوشاب پنج میوه به دلیل داشتن مواد معدنی نظیر کلسیم، منیزیم، فسفر و خاصیت ضد التهابی که دارد به استحکام و سلامت استخوان ها کمک می کند و به عنوان دارویی طبیعی در درمان و بهبود دردهای عضلانی، آرتروز، روماتیسم و پوکی استخوان مورد استفاده قرار می گیرد.

۴- درمان یبوست:

ترکیب شیره میوه های انجیر، انگور، سیب، خرما و توت باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش و حرکات روده ای می شود و به دلیل خاصیت ملینی که دارد یبوست و تنبلی روده را درمان می کند.

۵- غلبه بر استرس و اضطراب:

یکی از دلایل اصلی بروز استرس و تغییر خلق و خو، کمبود ویتامین ها در بدن است. پنج شیره منبع غنی از ویتامین های گروه A، B، C است که مصرف مداوم این ترکیب فوق العاده می تواند فرد را به آرامش نسبی برساند.

۶- درمان تاری دید:

مهمترین دلایل ضعف و اختلال در بینایی می تواند ناشی از کمبود ویتامین هایی نظیر ویتامین A باشد که در ترکیبات غذایی همچون پنج شیره به وفور پیدا می شود و بینایی را تقویت می کند.

۷- افزایش و کاهش وزن:

از دلایل محبوبیت روزافزون مصرف پنج شیره، نقش مهمی است که در افزایش و کاهش وزن بدن دارد. به این صورت که اگر این ترکیب به عنوان صبحانه و بصورت ناشتا به همراه ارده میل شود موجب چاقی می شود، اما اگر به عنوان میان وعده و در اندازه کم یعنی حدود یک قاشق مصرف شود موجب لاغری می شود.

طریقه مصرف:

پنج شیره توصیه می شود هر هشت ساعت، یک قاشق از مخلوط چهار شیره میل نمایید. می توانید شیره را در یک لیوان آب، حل کنید و بیاشامید.

روش اول: در بزرگسالان هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری و کودکان یک قاشق مرباخوری مصرف شود.

روش دوم: میتوانید بسته به ذائقه خود دو تا سه قاشق غذاخوری چهار شیره را در یک لیوان آب حل کنید. و یک قاشق غذاخوری گلاب یا عرق بیدمشک را به آن ا‌‌ضافه کنید و سپس مصرف کنید. میتوانید مخلوط فوق را با ارده مخلوط و میل کنید

نکات احتیاطی:

انواع شیره به ویژه مخلوط چهار شیره از انرژی و کالری بالایی برخوردار است و بسیار شیرین است. از این رو افراد مبتلا به دیابت، فشار خون، کلسترول و تری گلیسیرید بالا و همچنین افرادی که دارای اضافه وزن هستند بایستی از زیاده روی در مصرف سه شیره پرهیز کنند.

زیاده روی در مصرف سه شـیره برای افراد دارای مزاج گرم مناسب نبوده، موجب غلیظ شدن صفرا و بروز جوش در صورت و بدن آن‌ها می‌شود.

میزان مناسب برای مصرف این ماده غذایی برای بزرگسالان روزی یک قاشق غذاخوری و برای کودکان هر ۸ ساعت یک قاشق مرباخوری است.

نحوه نگهداری از پنج شیره :

هر نوع شیره‌‌ای از جمله پنج شیره‌ دارای رطوبت کم و در مقابل قند بسیار زیادی است. همین امر باعث می‌شود که شرایط لازم برای رشد و تکثیر میکروارگانیسم‌ها را نداشته باشد. برای همین لزومی ندارد که آن را در یخچال نگهداری کنید. البته جای مناسب برای نگهداری از آن برای حفظ کیفیت و طعم مطلوب، مکانی که دور از تابش نور خورشید باشد. و همچنین بهتر است خشک و خنک نیز باشد.


# five pure and natural juices # خرید پنج شیره # خواص پنج شیره  #  شیره مناسب کودکان # پنج شیره خالص  # درمان کم خونی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پنج شیره خالص و طبیعی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط