نمک

نمک آبی درجه یک

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 175,000 تومان
قیمت : 210,000 تومان
  • درمان آکنه و جوش صورت
  • لایه برداری پوست صورت و بدن
  • دئودورانت طبیعی
  • درمان شوره سر
  • درمان قطعی میگرن
  • درمان گرفتگی بینی و سینوزیت
  • رفع بوی بد دهان
  • درمان بی خوابی شبانه
  • کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت
  • درمان پا درد و کمر درد
  • بهبود گردش خون در بدن
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی
  • درمان پوکی استخوان
  • درمان فشار خون بالا
  • لاغری و کاهش وزن
  • بهبود عملکرد غده تیروئید
  • نمک آبی باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نمک آبی رنگ یا همان blue salt ایرانی یکی از انواع نمک های معدنی است ، که به دلیل دارا بودن مواد معدنی زیاد از جمله کلسیم و پتاسیم و آهن و همچنین به دلیل ظاهر و بافت منحصر بفرد خودش مورد توجه همگان می باشد. برخلاف نمک دریا که از حوضچه های نمک استخراج می شود ، نمک معدنی آبی ایرانی یک فسیل یا گوهر نمکی است که بلورهای آن 100 میلیون سال پیش در دریاهای تشکیل شده است. این نمک ایرانی کبود به صورت تبخیر دریاها و دریاچه های تشکیل شده است. نمک آبی معدنی به طور معمول دارای رگه های صورتی و آبی هستند که رنگ آبی آنها بسیار نادر است که به عنوان نمک صورتی و نمک آبی ارائه میگردد. نمک آبی ایرانی از استان سمنان در شمال ایران استخراج می شود. جایی که تقریباً به همان روشی استخراج می شود که معدنچیان برای طلا حفاری می کنند.استخراج نمک آبی معدنی یک کار دشوار است. برای دستیابی به بلورهای آبی گرانبها باید مقادیر زیادی سنگ نمک معدنی خارج شود.

این نمک کمیاب ایرانی رنگ جذاب خود را از ماده معدنی کلرید پتاسیم بدست می آورد ، که به روش طبیعی در ساختار بلوری نمک قرار گرفته است .در اینجا هیچ ماده افزودنی مصنوعی وجود ندارد و بافت ان کاملا طبیعی می باشد.

خواص نمک آبی شکری:

نمک آبی سمنان سرشار از مواد مغذی است. مواده معدنی استخراج شده از کوه های ایران سرشار از کلسیم ، منیزیم ، آهن و پتاسیم است. از آنجا که سالانه فقط چند تن استخراج می شود ، این یکی از نادرترین نمک های جهان است. از آنجا که سرشار از پتاسیم است ، نمک آبی ایرانی می تواند منبع اضافی این ماده معدنی حیاتی را تأمین کند. مصرف کافی پتاسیم برای قلب سالم ضروری است. اگرچه باید در نظر داشت که مصرف بیش از حد پتاسیم می تواند زندگی را تهدید کند – بنابراین مکمل های پتاسیم باید با احتیاط مصرف شوند.

نحوه مصرف نمک آبی شکری :

به دلیل داشتن نت های قوی و تقریباً لیمویی ، اسیدیته غذا را کاهش می دهد. این یک نمک بسیار خشک است بنابراین به راحتی می توان از آن در آسیاب نمک استفاده کرد! از این نمک آبی زیبا ایرانی به عنوان نمک سالاد گوجه فرنگی ، سس گوجه خانگی و طیف وسیعی از غذاهای روزانه استفاده می شود.

توجه

لازم به ذکر می باشد که نمک را نباید کنار اجاق گاز یا روی اجاق گاز نگه داشت ، زیرا با پخت و پز انجام شده در این منطقه رطوبت زیادی تولید می شود که به سرعت باعث از بین رفتن خواص نمک می شود. بهترین مکان برای نگهداری نمک معدنی ابی ایرانی جایی است که دمای هوا خشک و بدون رطوبت می باشد.

مواد معدنی نمک آبی شکری

نمک آبی ایران، یکی کمیاب‌ترین ، بهترین و مرغوب ترین نمک‌ها در سطح جهان است و دلیل اصلی رنگ آبی آن وجود عنصر منیزیم در ترکیب این نمک نادر می‌باشد. یکی از دلایل مفید بودن این نمک برای سلامتی ما، وجود انواع مواد معدنی در ترکیب آن است که موجب سلامتی جسم ما می‌شود.

منیزیم:

دلیل اصلی رنگ آبی و چشم‌نواز این سنگ وجود این ماده معدنی است. اما این ماده کاربرد های دیگری نیز دارد که می‌توانیم به ایجاد انرژی، تشکیل پروتئین، حرکت ماهیچه‌ها و … اشاره کنیم.

پتاسیم:

نمک آبی سرشار از پتاسیم است. این ماده معدنی به کاهش فشارخون و سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. همچنین برای قدرت عضلانی و استحکام استخوان بسیار مفید است و در برخی از فرایندها و واکنش‌های مهم بدن نقش دارد. شاید شگفت‌زده شوید که یک رژیم غذایی سرشار از پتاسیم، خطر مرگ را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

سدیم:

یکی از مواد معدنی موجود در ترکیب نمک آبی  وجود عنصر سدیم است. بدن ما برای انقباض و شل شدن عضلات به مقدار کمی سدیم نیاز دارد.همچنین باعث می‌شود نسبت آب و مواد معدنی در بدن متعادل‌تر شود.

کلسیم:

یک عنصر مهم و مورد نیاز برای همه موجودات زنده کلسیم است. وجود این عنصر برای انقباض عضلات و سیستم قلبی عروقی بسیار مورد نیاز است. همچنین برای سلامت استخوان‌ها و برای رشد و نگهداری استخوان‌ها در بدن ضروری است.تقریبا ۹۹ درصد کلسیم بدن در استخوان‌ها وجود دارد

محصولات لبنی از معروف‌ترین منبع کلسیم در بین مردم است. هرچند که بسیاری از مردم نمی‌دانند که نمک آبی  منبع خوبی از مواد معدنی همچون کلسیم است.

آهن:

این ماده معدنی موجود در ترکیب نمک در بهبود عملکرد هموگلوبین و تبدیل اکسیژن لازم و ضروری است.

یون‌های منفی:

وجود یون‌های منفی در این سنگ نمک عامل درمان بسیاری از مشکلات به خصوص بیماری‌های روانی همچون استرس، افسردگی، بی‌خوابی، کسل بودن، خستگی و … است.

نمک آبی شکری یا نمک صورتی؟

این نمک‌ها هردو معروف هستند و از فواید زیادی برخوردارند که این امر موجب گرانی هردو نمک شده است اما نمک آبی ویژگی هایی دارد که آن را از نمک صورتی و دیگر نمک‌ها متمایز کرده است:

رنگ منحصر به فرد آن که در هیچ نمکی یافت نمی‌شود.
نمک آبی سرشار از منیزیم و بسیاری از مواد معدنی دیگر است که در هیچ سنگ نمک حتی در سنگ نمک صورتی نیز یافت نمی‌شود.
نمک آبی طعم منحصر به فردی دارد. طعمی که در ابتدای بسیار شور است اما با طعمی ملایم و بسیار مطبوع به پایان می‌رسد.


# blue salt  # خرید نمک آبی اعلی # خواص نمک آبی # کاهش فشارخون

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نمک آبی درجه یک
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط