به زودی

عرق

عرق خارشتر یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی خارشتر
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • موجب رفع رسوبات کلیه و جلوگیری از سنگ می‌شود.
  • برای درمان اسهال مفید است.
  • معرق است و به عنوان مدر و مسهل از آن استفاده می‌شود.
  •  برای تقویت دستگاه هاضمه و معده
  • دفع کننده انگل روده می‌باشد.
  • به هضم غذا کمک می‌کند.
  • برای بواسیر مفید می‌باشد.
  • برای تصفیه کردن خون مورد استفاده قرار میگیرد.
  • ضدعفونی کننده کلیه می‌باشد.
  • عرق خارشتر باعث خروج اسید اوریک از بدن می‌گردد.
  • خاصیت آنتی بیوتیک دارد.

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق خارشتر خیلی گرم و خشک است و به عنوان مدر و مسهِل از آن بهره می‌برند. کسانی که دارای طبیعتی گرم هستند باید در مصرف آن محتاط باشند و با پزشک خود مشورت کنند. خارشتر گیاه مقاوم به سرما و دارای ریشه عمیق است و به آب کمی نیاز دارد. خارشتر برای گیاهانی مانند غلات و چغندر به عنوان علف هرز بشمار می‌آید. ریشه‌های خارشتر تا ژرفای 5 تا 7 متر هم می‌رسد. میوه‌ آن را ترنجبین (تَراَنگَبین) می‌نامند که به معنی عسل تر است.

 برای تولید عرق گیاه خارشتر، ابتدا آب و گیاه را می‌جوشانند. پس از تبخیر آب، عملیات سرد کردن بخار و تقطیر به صورت سنتی یا صنعتی انجام می‌شود و مایعی که با تقطیر به دست آمده، همان عرق خارشتر است. به طور کلی طی فرآیند تبخیر و تقطیر، اسانس و رایحه گیاه داخل مولکولهای آب نفوذ می‌کند و در اصطلاح علمی، آب مقطر تولید می‌شود. این آب معطر مقطر، علاوه بر طعم و رایحه خوب، تمامی خواص گیاه خارشتر را هم برای بدن دارد. ذکر این نکته ضروری است که برای تولید عرق گیاه خارشتر بیشتر از ریشه گیاه خارشتر استفاده می‌شود.

از خواص این عرق میتوان برای درمان اسهال، پاکسازی روده ها، از بین بردن سیاه سرفه و تب و لرز و ضدعفونی کردن کلیه و دیگر نقاط بدن، بهبود بی خوابی، تصفیه خون، هضم غذا، از بین بردن رسوباتی که از خوردن نوشابه های گازدار به وجود آمده ‌اند، خاصیت های آنتی‌ بیوتیکی و... اشاره کرد. 

خواص گیاه و عرق خارشتر

به‌ عنوان مُدرّ و مُسهِل از آن بهره می‌ برند.
برای درمان اسهال مفید است.
همچنین، جوشانده آن مُعرِّق است
استفاده موضعی روغن برگ‌های آن برای روماتیسم مفید است.
گُل‌های آن نیز برای التیام بواسیر مؤثر است.
موجب رفع رسوبات کلیه و جلوگیری از سنگ می‌شود.
برای درمان بیماری صرع و بی‌خوابی که ناشی از ضعف اعصاب می‌باشد، مفید است.
بر طبق تحقیقات جدید مشخص شده است که مواد موجود در ریشه خارشتر می‌تواند در تقویت سیستم دفاعی بدن مؤثر واقع شود و لذا گزینه مناسبی برای درمان و مهار بیماری ایدز به‌شمار می‌رود.
عرق خارشتر برای دفع سنگ‌های کلیه و مثانه  و مجاری ادراری، ضداسپاسم کلیه و ضد قولنج‌ها و عفونت‌های کلیوی مفید است.
عرق گیاه خارشتر خاصیت آنتی بیوتیک دارد و باعث خروج اسید اوریک از بدن می‌گردد.
ضد سیاه‌سرفه و تب و لرز است.
سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند.
خاصیت تصفیه کنندگی خون را دارد.
چربی سوز است که مصرف آن با کمی تحرک می‌تواند از چاقی جلوگیری کند.
دفع کننده انگل روده می‌باشد.
جهت درمان برونشیت مزمن، سیاه سرفه و عفونت ریه مفید است.
یکی از عرق های مفید برای لاغر شدن، عرق خارشتر است که برای دفع سنگ کلیه و تقویت سیستم دفاعی بدن نیز بسیار موثر است.
مصرف نوشیدنی‌های گازدار و آب میوه‌های غیرطبیعی حاوی بی‌‌کربنات بسیار مضر است که خارشتر این ترکیب را خنثی و از تشکیل رسوبات جلوگیری می‌کند.

دیگر خواص خارشتر برای سلامتی

دفع سنگ کلیه با عرق خارشتر

عرق خار شتر به علت دارا بودن خاصیت ادرار آوری باعث ضد عفونی کردن مجاری کلیه ها و مثانه شده و سموم بدن را دفع می کند و از ابتلا به سنگ های کلیه و مثانه جلوگیری کرده و رسوبات و سنگ های تشکیل شده را نیز از بین می برد.

استفاده عرق خارشتر برای لاغری

بسیاری از عرقیجات با توجه به خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند، ممکن است افراد را برای لاغری کمک نمایند.  عرق خارشتر به عنوان یکی از عرق های مفید چربی سوز محسوب می‌ شود که افراد با استفاده از آن می ‌توانند از چاقی خود جلوگیری کرده و به وزن ایده آل خود برسند. لازم به ذکر است که این عرق به دلیل خاصیت مسهل و ملین بودنش، باعث می شود که افراد دچار انسداد روده و یا مشکلاتی در دفع مدفوع نشوند و همین موضوع باعث می گردد که افراد لاغری خوبی در آینده داشته باشند. می ‌توان گفت که استفاده از این عرق می تواند در درمان چاقی و جلوگیری از آن تاثیر گذار باشد.

تنها به این نکته توجه داشته باشید که زمان استفاده از این عرق باید مشخص شده باشد تا بتواند خاصیت لاغر کنندگی را برای افراد به همراه آورد. لازم به ذکر است که این عرق باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می شود و نمی گذارد که افراد با غذاهای مختلف چاق شوند.

بهبود یبوست و بواسیر یا هموروئید

از اصلی‌ترین فواید عرق خارشتر این است که باعث بهبود روند هضم را و به کاهش مشکلاتی نظیر یبوست و تسکین علائم بواسیر کمک می‌کند. از نشانه‌های شایع بواسیر یا هموروئید می‌توان به درد، تورم، سوزش و خارش ناحیه اطراف مقعد اشاره کرد. شایان ذکر است که مصرف  پودر گیاه خارشتر هم در برطرف کردن موارد فوق تأثیر گذار است.

درمان کبد چرب

کبد چرب دارای علائمی مانند افزایش وزن و احساس خستگی می باشد. این بیماری با افزایش کلسترول و فشار خون در ارتباط مستقیم می باشد. از این رو مصرف عرق خار شتر باعث پاکسازی و دفع سموم میشود و می تواند اثر مثبتی بر روی کاهش چربی کبد داشته باشد.

موارد منع مصرف خارشتر

عرق این گیاه برای اشخاص گرم مزاج مضر است.
افرادی که قصد خرید این عرق را دارند، باید توجه داشته باشند که این عرق ممکن است برای افرادی که به بیماری حصبه، بواسیر، اسهال خونی، خون ادراری، آبله و بسیاری دیگر از موارد دچار می باشند مضر باشد. لذا توصیه ما این است که حتماً قبل از اینکه از این عرق استفاده نمایید، با پزشک خود مشورت های لازم را انجام داده و سپس به استفاده از آن اقدام نمایید.
استفاده از عرق خارشتر برای بانوانی که در دوران بارداری و شیردهی می باشند، ممکن است مشکلاتی به وجود آورد.

ناراحتی معده و اسهال از شایع‌ترین عوارض جانبی مصرف بیش از اندازه خارشتر به شمار می‌روند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق خارشتر ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق خارشتر ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق خارشتر ان جی # خواص عرق خارشتر ان جی # خرید عرق خارشتر ان جی # قیمت عرق خارشتر ان جی # خرید عرق خارشتر # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق خارشتر یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط