عرق

عرق آویشن یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 56,250 تومان
قیمت : 59,063 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی

     آویشن
  • طبیعت: گرم و خشک
  • ضد اسپاسم
  • رفع تنگی نفس و سرفه
  • درمان بدگوارشی
  • درمان سیاه سرفه و برونشیت
  • درمان قارچ
  • درمان آسم و سرفه های خشک مکرر
  • درمان عفونت گوش میانی
  • درمان عفونت ریه
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • درمان نفخ و گرفتگی های عضلانی
  • ضدمیکروب

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق آویشن از سرشاخه‌های گلدار این گیاه تهیه می‌شود. طبیعت آن همانند گیاه آویشن گرم بوده و خوردن آن فواید بیشماری دارد و به کاهش سودا کمک می کند.

ماده فعال تیمول، یک آنتی اکسیدان قوی است که جز ترکیبات اصلی آویشن است. عرق آویشن، یکی از شیوه های مصرف این گیاه است که به واسطه ترکیباتش در درمان بیماری ها از جمله آسم به کار میرود. این نوشیدنی طبع گرم دارد و به عنوان داروی ضد درد استفاده میشود.

گیاه آویشن به دلیل خاصیت ضد التهابی، ضد عفونی، ضد قارچی و تسکین دهندگی به درمان بیماری های مختلفی مانند عفونت های روده ای، ریوی، مشکلات معده، نقرس و سیاتیک، اختلالات مغزی، بیماری‌های مزمن، عفونت‌های تنفسی، چاقی، کشیدگی عضلات، بی‌خوابی، بیماری آلزایمر، دمانس، دردهای قاعدگی، سرماخوردگی و گلو درد، آکنه و … کمک می کند.

همچنین این عرق برای  تقویت معده ، رفع ترشی معده  و یبوست، تقویت بینایی ، سر درد و تشنج، رقیق کننده خون ، در عفونت های ریوی ، زکام و برونشیت بی همتاست .

چای دم کرده‌ آن نیز برای درمان عفونت گوش میانی، نفخ و تهوع استفاده می‌شود.

حمام آویشن برای مبتلایان به درد‌های عضلانی، مفصلی و روماتیسمی مفید است. ضماد آویشن برای نیش و گزیدگی حشرات موثر است.

طبع عرق آویشن گرم و خشک است. این عرق گیاهی برای کسانی که طبع سرد دارند، بسیار مفید است. اما کسانی که داری طبع گرم هستند، باید آن را همراه مصلح استفاده کنند. 

ترکیبات مهم گیاه آویشن

گیاه آویشن منبعی غنی از ویتامین های C , A و K، مس، منگنز، آهن، پتاسیم، کلسیم، فسفر، کارواکرول، آنتی اکسیدان (لوتئین، زاکستین و تیمونین )، تیمول (خاصیت ضدباکتریایی و ضدقارچی)، پیریدوکسین، فیبر غذایی، فلانوییدها و روغن اسانس است.

عرق آویشن برای سرماخوردگی

عرق آویشن به دلیل غنی بود از آنتی اکسیدان های مفید و ویتامین های مفید برای بدن، برای بهبود سرماخوردگی و سرفه نیز استفاده می شود. این عرق گیاهی با تقویت سیستم ایمنی، با ویروس های موجود در بدن مبارزه می کند. این عرق گیاهی به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین C باعث بهبود هرچه سریع تر سرماخوردگی می شود. همچنین به دلیل داشتن خواص آنتی‌بیوتیکی از بروز سرماخوردگی نیز جلوگیری می کند. همچنین آویشن برای کاهش التهاب گلوی ناشی از لارنژیت یک درمان موثر محسوب می‌شود.

عرق آویشن و درمان سرفه

برای رفع سرفه، عرق‌ گیاهی آویشن  کمی از آویشن موثرتر است. از آنجایی که عرق آویشن خاصیت آنتی بیوتیکی و ضد میکروبی و ضد التهابی دارد، با مصرف آن می توانید مشکلات تنفسی مانند برونشیت، سرفه و گلودرد خود را تا حدود زیادی بهبود ببخشید. این عرق همچنین به عوامل بیماری‌زای درونی نیز حمله کرده و باعث تسریع درمان می‌شود. عرق آویشن همچنین خاصیت خلط آوری نیز دارد. بنابراین شما می توانید با مصرف منظم این عرق گیاهی، ریه های خود از عفونت ها، ویروس ها و باکتری ها محافظت کنید.

کاهش وزن

مصرف عرق آویشن می‌تواند اشتها را سرکوب کند اما انرژی را بالا برده و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و با این کار پرخوری بین وعده‌های غذایی را کاهش می‌دهد. ترکیبات موجود در این عرق می‌توانند متابولیسم را افزایش دهند که به چربی‌سوزی و کاهش وزن کمک می‌کند. این عرق گیاهی به دلیل داشتن ترکیبات مفید باعث تقویت سیستم گوارشی و هضم سریعتر مواد غذایی می شود. توصیه می شود برای گرفتن نتیجه بهتر برای کاهش وزن، عرق آویشن را به همراه یک رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم مصرف کنید.

تقویت سیستم ایمنی

میزان بالای ویتامین C و آنتی اکسیدان موجود در عرق آویشن، آن را برای تقویت سیستم ایمنی عالی کرده و به کاهش سریع علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می‌کند. ویتامین C می‌تواند تولید سلول‌های سفید خون را تحریک کند و آنتی اکسیدان‌های قوی مانند تیمول و اپی‌ژنین می‌توانند با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد تولید شده توسط بدن، استرس اکسیداتیو را کاهش دهند. ماهیت ضد باکتری و ضد عفونی‌کننده عرق آویشن به رفع عفونت‌ها و عوامل بیماری‌زا کمک می‌کند.

عرق آویشن و عسل

مصرف عرق آویشن به همراه عسل، فواید این عرق گیاهی را بسیار افزایش می دهد. شما از این معجون می توانید برای بهبود مشکلات گوارشی، مشکلات تنفسی، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت سلامت پوست و مو و بسیاری دیگر از مشکلات خود استفاده کنید. این معجون به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی و یک آنتی بیوتیک طبیعی عمل می کند. اما باید توجه داشته باشید، از مصرف این معجون به مقدار زیاد به دلیل طبع گرم آن، شدیدا خودداری کنید.

عرق آویشن و عسل در طب سنتی بیشتر برای درمان عفونت و زخم های گلو استفاده می شود. خاصیت ضد باکتریایی این معجون، در بهبود عفونت های گلو بسیار مفید واقع می شود. همچنین با تقویت سیستم ایمنی بدن زخم ها و عفونت های موجود در بدن را سریع تر بهبود می بخشد.

دیگر خواص عرق آویشن برای سلامتی

عرق آویشن در درمان گلو دردهای چرکین بسیار موثرتر از آنتی بیوتیک‌های شیمیایی است. این عرق به دلیل حبس اسانس فرار در خود تند و معطر می‌باشد و تاثیر آن بر روی درمان گلودردهای چرکین به شرط آنکه حداقل یک ساعت یک بار غرغره شود بسیار سریع‌تر از پنی‌سیلین و آنتی‌بیوتیک‌ها دیگر می‌باشد و از آن گذشته عوارض منفی این داروها را ندارد.
استفاده از عرق گیاه آویشن باعث تقویت بینایی می‌شود.
مصرف این عرق از اختلالات مغزی جلوگیری می‌کند به طوری که نوشیدن چند فنجان از آن در رفع اختلالات مغزی مفید است.
عرق آویشن می‌تواند به بهبود حافظه و تمرکز کمک کرده و رسوب بتا آمیلوئید در مغز را کند ‌می کند.
همچنین علائم سندورم پیش از قاعدگی را کاهش داده و دردهای ناشی از قاعدگی را کم میکند.
عرق آویشن معده را تقویت می‌کند و در درمان ترشی معده موثر است، همچنین بادشکن و هضم کننده است.
عرق آویشن ضد درد و ضد تشنج است و کاربردهای زیادی دارد.
استفاده از این عرق تهیه شده از گیاه برای برطرف کردن جوش‌های صورت و بدن مفید است.
عرق آویشن در درمان عفونت‌ها و قارچ‌ها و عفونت‌های روده‌ای موثر است.
 سودا را کاهش می‌دهد و سنگ و ورم کلیه را درمان می‌کند.
استفاده از این عرق در درمان نقرس و سیاتیک موثر است.

 موانع مصرف عرق آویشن

اگر به گیاهان دیگر خانواده لمیاسه (نعناعیان) مانند رزماری، نعنا و پونه کوهی حساسیت دارید از مصرف آویشن اجتناب کنید زیرا موجب ایجاد علائم آلرژیک میشود.
مصرف عرق آویشن موجب سقط جنین میشود و نباید مصرف شود.
عرق آویشن برای افراد مبتلا به بیماریهای قلبی مناسب نیست و ممکن است عوارضی به دنبال داشته باشد.
این نوشیدنی برای زنان شیرده و کودکان نیز توصیه نمیشود.
مبتلایان به کم و پر کاری تیروئید از مصرف آویشن خود داری کنند.
مصرف آن برای کودکان زیر 4 سال به دلیل ایجاد اختلالات تیروئیدی توصیه نمی‌گردد.
افرادی که غلبه صفرا دارند بهتر است از آویشن و فراورده های آن استفاده نکنند.
زیاده‌روی در مصرف عرق گیاه آویشن باعث سرگیجه، اسهال و استفراغ خواهد شد. در صورت بروز عوارض آویشن می‌توان از نعناع و دم کرده آن استفاده کرد.
به طور کلی، قبل از گنجاندن یک عرق گیاهی به برنامه روزانه یا هفتگی خود، باید با پزشک مشورت کنید.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق آویشن ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق آویشن ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق آویشن ان جی # قیمت عرق آویشن ان جی # خرید عرق آویشن  # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق آویشن یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط