عرق

عرق اسطوخودوس یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 56,250 تومان
قیمت : 59,063 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی اسطوخودوس
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • آرامبخش
  • باکتری کش
  • ادرار آور
  • رفع دلپیچه
  • اکسیر زیبایی برای پوست
  • التیام بخش سوختگی
  • کاهش التهاب و تورم دستگاه تنفسی
  • درمان بی خوابی
  • رفع اضطراب و استرس
  • میگرن و سردرد
  • برطرف کننده عفونت های دستگاه تنفسی و دردهای روماتیسمی
  • موثر در حساسیت های فصلی
  • و…

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702


یک لیتری

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق اسطوخودوس  که برگرفته از گیاه اسطوخودوس یا گل‌های لاوندر یک گیاه بسیار خوشبو و خوش عطر است که در صنایع آرایشی و بهداشتی از اسانس آن برای رایحه دادن به مواد شوینده نیز استفاده می‌شود. است به دلیل خواص درمانی بالایی که دارد در طب سنتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این عرق گیاهی برای سلامت پوست مفید بوده و مانند یک آنتی بیوتیک طبیعی برای بدن عمل می‌کند.

التهابات پوستی را کاهش داده و به رفع جوش، آکنه و آلرژی‌های پوستی کمک می‌کند.
استفاده‌های موضعی از این عرق می‌تواند به همراه روغن‌های گاهی مانند آرگان و جوجوبا انجام شود. به این صورت که با هم ترکیب کرده و پوست را ماساژ دهید. این کار به شفافیت و لطافت بیشتر پوست شما کمک می‌کند.
مهم‌ترین ویژگی اسطوخودوس و عرق آن خاصیت آرامبخش بودن است.

در صورتی که در فضای خانه این عرق گیاهی را اسپری کنید به حفظ آرامش و رفع استرس و نگرانی کمک خواهد کرد.

علائم افسردگی با مصرف خوراکی عرق اسطوخودوس کاهش یافته و خستگی را دور می‌کند. برای درمان سردرد و میگرن می‌توانید این عرق را به پیشانی مالیده و ماساژ دهید.
برای درمان مشکلات خواب به جای استفاده از قرص‌های شیمیایی بهتر است از عرق اسطوخودوس به صورت خوراکی یا رایحه درمانی در فضای اتاق بهره بگیرید یا عرق اسطوخودوس را با کمی روغن نارگیل مخلوط کرده و پشت گوش‌ها بمالید.

خواص و فواید و طبع عرق اسطوخودوس در طب سنتی

این عرق گیاهی به کاهش کلسترول خون کمک می‌کند،

در کاهش التهاب و تورم دستگاه تنفسی مفید است

از علائم پیری زودرس پیشگیری می کند.

برای رفـع اضطـرار و استرس مفید است و آرامش بخش می باشد.

طبیعت عرق اسطوخودوس، در طب سنتی گرم و خشک (صفراوی) آورده شده و ضد بلغم و سوداست.

برای رفع مشکـلات ذهنـی و احسـاسی و پارکینسـون مفید است

از بین برنده ی کرم های معده و روده و تپش قلب است.

کمک به درمان مشکلات التهابی مانند درد آرتریت، در‌دهای مفصلی، روماتیسم و سردر‌دهای میگرنی از خواص عرق اسطوخودوس، است.

مصرف عرق اسطوخودوس، قبل از خواب باعث ایجاد آرامش، رفع اضطراب و داشتن خوابی راحت و آرام می‌شود.

تاثیر زیادی در افزایش توان مغز، بهبود عملکرد آن و تقویت حافظه دارد.

یکی از مهمترین خواص عرق اسطوخودوس، پیشگیری از علائم پیری زودرس، کاهش چین و چروک و التهاب است.

پاکسازی مایع مغزی نخاعی از اخلاط سرد بلغمی و سودایی، افزایش حافظه و کاهش ورم‌های بافتی عصبی از دیگر خواص عرق اسطوخودوس، محسوب می‌شود.

برای از بین بردن التهاب پوست می توانید یک قاشق چای خوری عرق اسطوخودوس، را با کمی روغن زیتون و روغن آفتاب گردان مخلوط کرده و به محل آسیب دیده بمالید و بعد از ۱۰ دقیقه با آب و ماده شوینده ملایم بشویید.

برای رفع جوش ها دو قاشق چای خوری عرق اسطوخودوس، را به کمی روغن فندق و یا گردو اضافه کنید و بر روی جوش ها بمالید و ماساژ دهید.بعد از ۱۵ دقیقه بشویید و به آرامی خشک کنید.

توجه کنید که

مصرف این عرق برای افراد دارای مزاج صفراوی مناسب نبوده و بهتر است این افراد آن را با سکنجبین یا کتیرا به عنوان مصلح استفاده کنند.

معجونی برای کاهش دردهای میگرنی

یک فنجان عرق اسطوخودوس را با همان مقدار عرق سنبل الطیب و آب مخلوط کرده و روزی یک تا دو لیوان میل کنید. مصرف این عرق گیاهی به مرور زمان شدت دردهای میگرنی را کاهش می دهد

نحوه مصرف عرق اسطوخودوس

عرق اسطوخودوس طعمی تلخ و گس دارد، با این حال به قدری دارای خواص درمانیست که بسیاری از افراد با وجود طعم تلخش، آن را به راحتی و با اشتیاق می‌نوشند. اگر دچار میگرن هستید، برای درمان آن کافی است هر روز مقداری از عرق این گیاه را میل کنید.

اگر طعم آن را دوست ندارید، آن را در فضای اتاق اسپری کنید تا از طریق تنفس وارد ریه‌هایتان شود و سردردتان را کاهش دهد. همچنین می‌توانید مقداری از آن را در چای بریزید تا تلخی آن کمتر شود.

اگر دچار مشکلات گوارشی هستید، می‌توانید از عرق اسطوخودوس رویال ۵۰۰ سی سی استفاده کنید. نحوه مصرف عرق اسطوخودوس، برای جلوگیری از انواع مشکلات گوارشی بدین صورت است. که باید قبل از وعده ناهار و شام، یک استکان از عصاره این گیاه مصرف کنید. تا مانع از اسیدی شدن زیاد معده، کاهش درد شدید آن و تسریع هضم غذا شود.

یکی از روش‌های استفاده از عرق اسطوخودوس، اسپری آن در فضای اتاق است. اگر دچار استرس و اضطراب شدید هستید و نیاز به آرامش دارید، عرق این گیاه را در فضای اتاقتان اسپری کنید تا آرامشتان را بازیابید. همچنین می‌توانید عصاره این گیاه را به دستگاه بخور خود بیفزایید تا رایحه آن همیشه در فضایی بسته پخش شود.

از دیگر خواص عرق اسطوخودوس می‌توان به کاهش درد مفاصل اشاره کرد. برای کاهش دردهای مفاصل کافیست عرق مورد نظر را با روغن آرگان ترکیب کنید و سپس در محل درد ماساژ دهید. این کار باعث افزایش گردش خون شده و دردهای شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق اسطوخودوس ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق اسطوخودوس ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق اسطوخودوس ان جی # خواص عرق اسطوخودوس ان جی # خرید عرق اسطوخودوس ان جی # قیمت عرق اسطوخودوس ان جی # خرید عرق اسطوخودوس # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق اسطوخودوس یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط