عرق

عرق برگ انبه یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی برگ انبه
  • طبیعت آن سرد وخشک است
  • کاهنده قندخون
  • درمان آسم
  • درمان عفونت گلو
  • کاهش فشار خون

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702


یک لیتری

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرف برگ انبه از برگ های انبه گرفته می شود .بارهنگ گیاهی استبرگ انبه خشک شده

انبه دارای مواد مغذی است و برگ های آن حاوی مقادیر زیادی ترکیبات فنلی و فلاونوئیدها می باشد. در طب آیورودا از برگ های انبه به عنوان درمان بسیاری از بیماری ها نام برده شده است برگ انبه می تواند به درمان دیابت کمک کند برگ های انبه که هنوز کمی بنفش مایل به صورتی رنگ هستند، غنی از تانن های آنتوسیانیدین (anthocyanidin) هستند. این ترکیبات رنگدانه هایی هستند که برگ را تیره تر می کنند و برای درمان دیابت ابتدایی بسیار موثر هستند.

عرق برگ انبه می توالنید  برای درمان دیابت، استفاده کنید. برگ های انبه می توانند فشار خون بالا را کاهش دهند عرق برگ  انبه خاصیت کاهش فشار خون دارند. از این رو، آن ها می توانند فشار خون را در بیماران مبتلا به فشارخون بالا کاهش دهند. مصرف عرق برگ انبه می تواند چند بار در روز تا سه هفته به کاهش فشار خون کمک کند. درمان اسهال خونی با استفاده از برگ انبـه به طور سنتی برای بهبود یافتن اسهال خونی استفاده می شود. 

ارزش غذایی بالا آنها غنی از ویتامین آ، ب و ث و همچنین آنتی اکسیدان ها هستند. این برگ همچنین حاوی پاپین (papin)، آنزیمی که فقط در میوه پاپایا یافت می شود، می باشد که برای هضم پروتئین بسیار مفید است. 

عرق برگ انبه می تواند اضطراب را کاهش دهد گفته می شود عرق برگ انبه زمانی که به آرامی نوشیده شود همانند یک آرام بخش تاثیر دارد. از آنجایی که عرق برگ های انبه نیز دارای خواص کاهش فشار خون هستند، برای کاهش اضطراب و کمک به افرادی که از استرس و اضطراب رنج می برند عالی هستند.

درمان سنگ کلیه و صفرا عرق برگ‌انبه برای شکستن و از بین بردن سنگ کلیه و صفرا استفاده می شود. 

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق برگ انبه ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق برگ انبه ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق برگ انبه ان جی # خواص عرق برگ انبه ان جی # خرید عرق برگ انبه ان جی # قیمت عرق برگ انبه ان جی # خرید عرق برگ انبه # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق برگ انبه یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط