به زودی

گل

گل رز مدل sanaz اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 124,500 تومان
قیمت : 130,725 تومان
  •  طبع گل رز معتدل مایل به سرد و خشک است.

  • تقویت سیستم ایمنی

  • تقویت قلب

  • جوان سازی پوست صورت

  • تقویت معده و دستگاه گوارش

  • ضد التهاب گیاهی

  • قند خون و دیابت

  • کاهش وزن

  • منبع غنی آنتی اکسیدان

  • گل رز حاوی مقادیر بسیار بالای آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها، ویتامین C و ویتامین E است

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

استفاده اولیه گل رز به مصر باستان بر می گردد. در آن زمان این گل را بیشتر برای خاصیت درمانی آن کاشت می کردند. امروزه مردم سراسر دنیا به خصوص در آسیا، در غذاهایشان از این گل استفاده می کند. البته در ایتالیا و فرانسه هم از این گل استفاده می کنند. آشپزی با گل رز فرصت خوبی برای کشف و پختن غذاهای جدید با طعم و عطر خوبی می شود.

گل رز یکی از گل هایی است که به رنگ های متفاوت در گل فروشی ها دیده می شود و طرفداران بسیاری دارد. از این گل اسانس خیلی گرانقیمتی گرفته می شود. این گیاه دارای خواص ارزشمندی است که گیاه شناسان و اطبای بزرگ بر مصرف آن تأکید فراوان کرده اند.

گل رز دارای زیبایی و عطر بسیار خوبی می باشد و به غیر از استفاده از خود گل برای زیباییش، روش های دیگری هم برای استفاده از این گل وجود دارد. شما می توانید از برگ آن، آب و گل خشک شده استفاده کنید.

تا زمانی که از آفت کش ها و یا کودها برای گل ها استفاده نشده باشد، می توانید از گلبرگ های گل رز به صورت خوراکی استفاده کنید. گل هایی که به منظور خوراکی کاشته می شوند را می توان به عنوان خوراکی مصرف کرد.

زیرا گل هایی را که در آفتاب خوب، خاک خوب و کود آلی و ارگانیک پرورش داده شده اند قابل خوردن هستند.

این گل حاوی مقدار زیادی ویتامین‌E، ویتامین‌D، ویتامین‌C، ویتامین‌B3 و ویتامین‌A و همچنین اسیدسیتریک، بیوفلاونوئید، روی و تانن می باشد. همچنین کاسبرگ گل رز غنی از ویتامین‌های A، B و K می باشد.

از این گل معطر و پرخاصیت در تهیه گلاب، مربا، عطر، به صورت پودر داخل ادویه ها، در ترکیب شیرینی جات و غیره استفاده می شود.

برای خرد کردن گل رز خشک شده می توانید از یک هاون استفاده کنید و این کار باعث می شود که عصاره گل به خوبی حفظ شود.

خواص چای و روغن گل رز

شاید برای تان عجیب باشد اما از گل سرخ روغنی تهیه می شود که اتفاقا با حرارت دادن گلبرگ هایش از آن خارج می شود که تقویت کننده قوای جنسی است و برای درمان مشکلات زناشویی کاربرد دارد.
علاوه براین از ریزش مو و پوسیدگی دندان جلوگیری می کند. گفته می شود که در درمان آسم و سردرد هم موثر است. چای گل سرخ نیز آرام بخش، مقوی، شاداب کننده، ضدافسردگی است.
در فصل زمستان بهتر است  که از چای گل سرخ استفاده کنید تا جلوی سرماخوردگی را بگیرید؛ جالب توجه اینکه هم می توان گلبرگ های گل سرخ و هم میوه گل سرخ را به عنوان دمنوش دم کرد. در هر دو صورت دمنوشی صورتی تا قرمز رنگ با خواص دارویی فراوان خواهید داشت.
حتی در بعضی منابع گفته شده که غرغره کردن دمنوش برگ گل سرخ می تواند گلو درد حاصل از سرماخوردگی را بهبود ببخشد.

موارد استفاده از گل رز:

از گل رز می توانید برای تزئین غذا، بستنی و سالاد استفاده کنید و از بوی خوش آن لذت ببرید.

روی گل رز خشک شکر بریزید، زیرا این کار باعث می شود که شکر به مرور عطر خوب گل را می گیرد و هنگام استفاده از بوی خوش شکر لذت ببرید.

بر روی گلبرگ های خشک گل رز مقداری شکر بریزید و بعد مقداری سفیده تخم مرغ روی گلبرگ ها بریزید و بعد دوباره روی سفیده ها شکر بریزید و بگذارید خشک شود. از این ماده می توانید برای تزئین کیک استفاده کنید.

برای ساخت نمک حمام که تسکین دهنده می باشد می توانید از گل رز استفاده کنید. برای این کار سولفات منیزیم و نمک دریا را با هم مخلوط کنید و بعد مقداری گل رز خشک و روغن گل رز به آن اضافه کنید. شما می توانید از این نمک به عنوان یک نمک حمام معطر برای نرمی پوست استفاده کنید.

ترکیب عسل و گل رز برای شیرین کردن چای و سالاد میوه ای استفاده می شود.

برای خوش عطر کردن چای می توانید از گل رز خشک استفاده کنید. تقریبا برای 750 گرم چای حدود 200 گرم گل رز خشک نیاز دارید.

از آن میتوانید برای اضافه کردن به سالاد، ژله، تهیه مربا و شیرینی استفاده کنید.

از چای آن میتوانید برای درمان بیماری های تنش و استرس، زخم معده، ناراحتی های قلبی، عفونت ها، اسهال، یبوست، سنگ کیسه صفرا، اختلالات دستگاه ادراری و کلیوی، نقرس، درد پشت پا یل همان سیاتیک، دیابت، کلسترول بالا، کاهش وزن، سوء هاضمه، کاهش تب، تقویت سیستم ایمنی و مشکلات گردش خون استفاده کنید.

استفاده از آن برای درمان عفونت های باکتریایی، ویروسی و عفونت های دستگاه ادراری استفاده می شود.

برای درمان صدمات و بی نظمی های قاعدگی زنان از گل رز استفاده می کنند. همچنین میل جنسی را افزایش می دهد.

گل رز سرشار از ویتامینC می باشد، برای همین برای درمان سرماخوردگی، آنفلانزا و مشکلات معده ( اسپاسم معده،کمبود اسید معده، جلوگیری از تحریک و زخم معده ) از آن استفاده می کنند.

گل رز سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و به همین منظور از بروز سرطان در بدن جلوگیری می کند.

چای گل سرخ باعث تسکین دستگاه عصبی می شود.

از دم کرده گل سرخ غرغره و شستشوی زخم ها استفاده می شود، بر روی زخم ها خونریزی ها، ترشح مواد مخاطی موثر می باشد. همچنین غرغره کردن آن گلو درد را التیام می بخشد.
دمنوش میوه آن یکی از بهترین انواع دمنوش های گیاهی است که از میوه آن (میوه کاذب بوته گل رز که زیر گلبرگ ها قرار دارد، گرد بوده و معمولا به رنگ قرمز یا نارنجی است) تهیه می شود. این دمنوش دارای عطر گل محمدی و طعم ترش و شیرین مانند سیب ترش و آلو می باشد.

دمنوش میوه آن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند، برای سلامت قلب قلب مفید بوده و باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ویتامین C موجود در دمنوش میوه آن  با افزایش تولید کلاژن به کاهش چین و چروک و جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

چای گل رز در طول تاریخ کاربردهای زیادی در سلامتی و تندرستی دارد. تصور می شود که دردهای قاعدگی را کاهش می دهد، سیستم ایمنی را تقویت می کند، سرعت بهبود بیماری، بهبود هضم، سم زدایی بدن، تحریک خلق و تنظیم چرخه خواب را دارد.

برای خرید عمده وجزیی گل رز مدل sanaz اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده گل رز مدل sanaz # خریدگل رز مدل sanaz # خواص گل رز مدل sanaz # خرید گل رز قرمز # Red rose # خرید دمنوش گل رز

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گل رز مدل sanaz اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط