به زودی

چای

چای سیاه شکسته باروتی سیلان

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 200,000 تومان
قیمت : 210,000 تومان
  •  طبغ چای سیاه گرم خشک است.
  • صددرصد طبیعی
  • بدون مواد افزودنی
  • تقویت معده
  • پاک‌کننده اخلاط لزج و مجاری بسته بدن
  • هاضم غذا
  • رفع خستگی بعد از فعالیت‌های بدنی
  • افزایش قوای جنسی در افراد با مزاج سرد و تر
  • رفع تشنگی کاذب
  • افزایش عرق و ادرار و در نتیجه دفع مواد زائد بدن
  • برطرف سازی بوی بد دهان
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

چای سیاه شکسته باروتی سیلان ، چایی با طعم متفاوت، رنگی عنابی و زیبا با طعمی گس و عطری ماندگار است. این چای که با ذائقه ایرانیان بسیار هماهنگ است، جزو پر فروش ترین چایی ها است و به چای شکسته نیز معروف است. چای سیاه شکسته به دلیل داشتن برگ و ساقه گیاه چای بسیار خوشرنگ است و طرفدارا خاص خود را دارد. در تهیه این چای از هیچ گونه مواد اضافه، رنگ یا طعم دهنده استفاده نشده است.

چای سیاه شکسته باروتی سیلان چیست ؟

هر چقدر چایی که خریداری می‌کنید، باکیفیت‌تر باشد، قطعا مقدار آنتی اکسیدان موجود در چای نیز بیشتر خواهد بود. یکی از بهترین انواع چای برای بهره‌مند شدن از آنتی اکسیدان‌های متنوع موجود در آن «چای شکسته» است.

چای شکسته به نوعی از چای گفته می‌شود که بافت آن نسبت به سایر انواع چای سیاه ریزتر است و از آن جایی که برای تهیه این چای از ساقه گیاه استفاده نمی‌شود، از همین رو عطر کمتر اما کیفیت فوق‌العاده بالایی دارد. کیفیت چای شکسته درجه یک از تمام انواع چایی که در کارخانه‌ها تولید می‌شود، بیشتر است. بعد از آن «چای قلم درجه یک» در رده بهترین انواع چای سیاه قرار دارد.

خواص ترکیبات چای سیاه:

کافئین و تانین = آرام بخش دستگاه عصبی.

تئوفیلین = ساختاری مانند کافئین دارد که در چای سبز و سیاه موجود است , شل کردن عضلا‌ت، افزایش دهنده جریان خون در کلیه‌ها , افزایش انقباض پذیری و کارایی عضلا‌ت قلب، تنظیم ضربان قلب، کاهش فشار خون و اثرات التهابی.

تیانین = طعم دهنده چای است.

کاتچین = در چای سبز و سیاه وجود دارد اما در چای سبز بیشتر است , این ماده ضد سرطان , کاهش دهنده چربی بدخون و ضد ویروس است و ازافزایش قند خون جلوگیری می کند.

فلوراید و فلووانوئید: سبب استحکام دندان است و از ایجاد بوی‌بددهان پیشگیری می کند.

ویتامین های B کمپلکس  و E: ویتامین ب کمپلکس و ویتامین ای نیز سبب بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

ویتامین C: که کاهش دهنده اضطراب است و علا‌ئم سرماخوردگی را برطرف می کند.

رفع خواب آلودگی , تقویت نیروی فکر , گوارش بهتر غذا و کاهش علا‌ئم میگرن از دیگر خواصل مهم چای است

خواص و فواید چای سیاه برای سلامتی

سرشار از خواص آنتی اکسیدانی

آنتی اکسیدان‌ها به حذف رادیکال‌های آزاد و کاهش آسیب سلولی در بدن کمک می‌کنند. بنابراین در کاهش بروز بیماری‌های مزمن نقش دارند. پلی فنول‌ها نوعی آنتی اکسیدان هستند که در برخی غذاها و نوشیدنی‌ها از جمله چای سیاه یافت می‌شوند. در جهت بهبود سلامت کلی موثرند.

مفید برای قلب

چای سیاه گروه دیگری از آنتی اکسیدان‌ها به نام فلاونوئیدها را در خود جای داده که برای سلامت قلب مفید هستند. فلاونوئیدها را می‌توان در سبزیجات، میوه‌ها و شکلات تلخ هم پیدا کرد. مصرف منظم آنها به کاهش بسیاری از بیماری‌های قلبی، از جمله فشار خون بالا، کلسترول بالا، سطح تری گلیسیرید بالا و چاقی کمک می‌کند.

کاهش کلسترول بد با چای سیاه

 مصرف چای سیاه به کاهش کلسترول LDL کمک می‌کند. بر اساس نتایج یک مطالعه تصادفی نوشیدن ۵ وعده چای سیاه در روز، کلسترول LDL را تا ۱۱ درصد در افرادی که سطح کلسترولشان بالا است، کاهش می‌دهد.

 سلامت روده

در حالی که برخی از باکتری‌های موجود در روده برای سلامتی مفید هستند، اتفاقا برخی از آنها ضرر دارند. مطالعات نشان داده‌اند که برخی باکتری‌ها نقش مهمی در کاهش خطر بروز بیماری‌های التهابی روده، دیابت نوع ۲، بیماری‌های قلبی عروقی، چاقی و حتی سرطان دارند. پلی‌فنول‌های موجود در چای سیاه با تقویت رشد باکتری‌های خوب و مهار رشد باکتری‌های بد، مثل سالمونلا، به بهبود وضعیت سلامتی روده کمک می‌کنند.

کاهش فشار خون

تغییر در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند فشار خون را کاهش دهد.

کاهش خطر سکته با چای سیاه

«سکته مغزی» زمانی رخ می‌دهد که یک رگ خونی در مغز مسدود یا پاره شود.  کسانی که ۴ فنجان یا بیشتر چای سیاه در روز می‌نوشیدند نسبت به افرادی که چای نمی‌نوشیدند، ۳۲ درصد کمتر در معرض خطر سکته مغزی بودند.

 دیابت

افزایش سطح قند خون ممکن است خطر ابتلا به عوارض سلامتی مانند دیابت نوع ۲، چاقی، بیماری‌های قلبی عروقی، نارسایی کلیه و افسردگی را افزایش دهد. مصرف مقادیر زیاد شکر، به ویژه از طریق نوشیدنی‌های شیرین، باعث افزایش قند خون و خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. چای سیاه یک نوشیدنی غیر شیرین عالی است که به افزایش استفاده از انسولین در بدن کمک می‌کند.

خواص و فواید چای سیاه برای سرطان

پلی فنول‌های موجود در چای سیاه به جلوگیری از بقای سلول‌های سرطانی کمک می‌کنند.

افزایش تمرکز و هوشیاری با چای سیاه

چای سیاه حاوی کافئین و اسید آمینه‌ای به نام L-theanine است که می‌تواند هوشیاری و تمرکز را بهبود بخشد. L-theanine فعالیت آلفا را در مغز افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث آرامش و تمرکز بهتر می‌شود.

به همین دلیل بسیاری افراد پس از نوشیدن چای انرژی بیشتری نسبت به سایر نوشیدنی‌های کافئین‌دار مانند قهوه احساس می‌کنند.

چای ایرانی نمونه یک چای خوب و مفید است چای ایرانی عطر کاذب ندارد و باید حداقل 20 دقیقه در قوری چینی دم بکشد.

دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب آن را ننوشید چون این نوشیدنی باعث بروز بی‌خوابی می‌شود.

برای خرید عمده وجزیی چای سیاه شکسته باروتی سیلان اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده چای سیاه # خرید چای سیاه سیلان # خواص چای سیاه  # خرید آنلاین چای سیاه # خرید چای خارجی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای چای سیاه شکسته باروتی سیلان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط