دمنوش

دمنوش سیب،میخک و دارچین اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 82,500 تومان
قیمت : 86,625 تومان
  •  طبع دمنوش سیب،میخک و دارچین گرم  است.
  • کاهش وزن
  • درمان  سرماخوردگی
  •  از بین بردن التهاب
  •  تقویت سیستم ایمنی
  •  تقویت بینایی
  • درمان یبوست
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

اگر در جستجوی یک طعم تازه برای دمنوش عصرانه خود هستید تا تنوعی دلچسب را تجربه کنید، دمنوش میخک و دارچین و سیب می‌تواند برای شما یک گزینه فوق‌العاده باشد. همچنین تهیه یک قوری دمنوش میخک و دارچین و سیب، می‌تواند راهکاری خلاقانه برای بهره مندی از خواص میوه‌ای باشد که شاید به دلیل در دسترس بودنش در تمام سال، گاهی توجهات از آن دور می‌شود.

دمنوش سیب، میخک و دارچین، در واقع نوشیدنی گرمی است که حاصل این ترکیب، یک طعم و عطر دلنشین و آرامبخش را به شما هدیه خواهد داد.

درمان اسهال، درمان نفخ معده، درمان بیماری‌های عصبی و تقویت نیروی بدن از دیگر خواص دمنوش سیب هستند. دارچین بسیار برای فشار خون مفید می باشد و تاثیر خوبی بر قند خون دارد و همچنین می تواند جلوی اشتهای کاذب را بگیرد دمنوش میخک، دمنوشی است که دارای خاصیت ضد قارچ و ضد درد می باشد.

چای سیب

چای سیب، مجموعه متنوعی از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در خود دارد که می‌توانند با کاهش التهابات و از بین بردن رادیکال‌های آزاد موجود در بدن، باعث تسکین دردهای مفصلی به‌خصوص در بیماران آرتریتی شده و با کاهش تنش‌های عصبی، سبب کاهش سر درد و ایجاد آرامش در بدن شوند.

خواص دارچین:

دارچین در تنظیم گردش خون و قند موثر بوده و از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند. دارچین به دلیل دارا بودن طبع گرم و بوی مطبوع موجب بهبود سوء هاضمه می شود.

خواص میخک:

میخک  سرشار از ویتامین C است و حفظ سلامت کبد، دستگاه گوارش و استخوان ها موثر می باشد. میخک به پاکسازی خون نیز کمک می کند.

و خاصیت ضد التهاب و ضد درد نیز دارا است به خاطر همین در درمان سردرد بسیار موثر است. همچنان که ملاحظه نمودید در هر سه مورد از مواد تشکیل دهنده‌ی این دمنوش، برخی خواص و فواید به صورت مشترک وجود دارد.

این مطلب بدان معناست که دمنوش سیب ،میخک و دارچین اثربخشی و تاثیری که در موارد مشترک بر بدن افراد دارد، بسیار موفق‌تر و موثرتر از مواقع و یا مواردی‌ست که هر یک از این ترکیبات به تنهایی قادر به ایجاد آن‌ها می‌باشد.

 این دمنوش را با آب جوش به مدت 20 دقیقه دم کنید و آن را با عسل شیرین کنید و نوش جان کنید .

عسل

عسل نیز یک شهد شیرین و پر خاصیت می باشد که ترکیب آن با دمنوش های گیاهی می تواند تاثیر مصرف آن را چند برابر سازد.

بدون شک عسل خود یک شهد گیاهی فوق العاده بوده و امروز کمتر کسی پیدا می شود که از خواص سلامتی عسل طبیعی برای بدن مطلع نباشد. حل کردن این شیره ی خوش عطر و طعم طلایی رنگ در دمنوش های گیاهی طعم آنها را دگرگون کرده نوشیدنی های خوش طعم و لذت بخشی را حاصل می کند.

 برای خرید عمده و جزیی دمنوش سیب،میخک و دارچین اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید دمنوش سیب،میخک و دارچین # خواص دمنوش سیب،میخک و دارچین # خرید آنلاین دمنوش گیاهی # Herbal hot drink

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دمنوش سیب،میخک و دارچین اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط