غنچه

غنچه گل محمدی لاله زار

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 100,000 تومان
قیمت : 105,000 تومان
  • طبع غنچه گل محمدی لاله زار گرم رو به معتدل است.

  • منبع اصلی آنتی‌ اکسیدان و ضد سرطان

  • پایین آوردن تب

  • تسکین اعصاب

  • درمان بیماری‌های گوارشی

  • بهبود رفع بی خوابی

  • جوان سازی پوست صورت

  • نشاط آور، آرامبخش

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود.

برای خرید به صورت عمده نماس بگیرید. 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

غنچه گل محمدی لاله زاریا گل سرخ نام نوعی گل رز است که نماد عشق و زیبایی بوده و عطر بی نظیری دارد و از آن گلاب می گیرند. علاوه بر عطر استثنایی این گیاه، خواص دارویی آن نیز از دیرباز شناخته شده است. گل سرخ دارای مزایای زیادی برای سلامتی و زیبایی پوست و مو است.
دمنوش گل محمدی که به نام های دمنوش گل سرخ یا دمنوش گل رز هم شناخته می شود، با استفاده از گل رز محمدی تهیه می شود.

گل محمدی طبیعت گرم دارد و برای تسکین اعصاب فوق العاده است. شما می توانید از این گلبرگ های خوش رنگ و معطر چای تهیه کرده و یک نوشیدنی صد درصد شرقی و آرامبخش تهیه کنید.

طبیعت چای و دمنوش گل محمدی معتدل می باشد. دمنوش گل محمدی حاوی مقادیر بالای ویتامین C، پلی فنل ها، ویتامین A، مواد معدنی مختلف، اسید مالیک، پکتین و اسید سیتریک، نئولول، گرانیول، میرن، کورستین و دیگر آنتی اکسیدان ها می باشد.

کاربرد غنچه گل محمدی لاله زار

مصرف عمده گل محمدی به عنوان یک طعم دهنده یا ادویه است. غنچه گل محمدی و گل محمدی پودری در غذاهای ایران، هند و دیگر کشورهای خاورمیانه استفاده می‌شود.

از غنچه گل محمدی برای تهیه انواع شربت‌ها و نوشیدنی‌ها،‌ تزیین و طعم دادن به غذاها، تهیه و تولید روغن‌ها، صابون‌ها و عطرهای خانگی استفاده کرد. همچنین می‌توان از غنچه‌های خشک شده گل محمدی برای تهیه انواع ماسک‌های مو و صورت استفاده کرد.

یکی از پرخاصیت‌ترین دمنوش‌های گیاهی، دمنوش گل محمدی است، برای تهیه آن کافی است؛ چند غنچه خشک گل محمدی را با یک قاشق چای به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه دم کنیم. همچنین برای تهیه دمنوش عسل و گل محمدی، که مناسب رفع بیماری‌های تنفسی، سرماخوردگی و التهاب‌های دهان و دندان می‌باشد، کافی است ۵۰ گرم از غنچه خشک گل محمدی را به مدت یک روز در آب خیسانده و سپس جوشانده آن را با ۱۰۰گرم عسل مخلوط کنیم.

علاوه بر این‌ها، می‌توان غنچه گل محمدی را به دلخواه در لیوان چای بیندازیم و از خواص آن در چای خود استفاده کنیم. از غنچه گل محمدی خشک می‌توانیم، برای تزیین انواع خوراکی‌ها مانند برنج، انواع دسرها مانند فرنی و انواع ترکیب‌های ماست استفاده کنیم.

برای تهیه ماسک‌ها و کرم‌های پوست و مو نیز می‌توان از پودر غنچه گل محمدی به همراه عسل، گلاب و روغن گل محمدی استفاده کرد. این ترکیب علاوه بر اینکه برای تقویت و درخشندگی مو بسیار مفید، برای درمان جوش و آکنه و لایه‌برداری و شفافیت پوست نیز بسیار موثر است. همچنین رطوبت پوست را حفظ کرده و از خشک شدن پوست جلوگیری می‌کند.

گل محمدی، خوشبو کننده‌ای عالی برای فضای منزل است. برای استفاده بدین منظور، می‌توان مقداری از گلبرگ‌های خشک گل محمدی را با ادویه‌های معطر دیگری همچون دارچین، زنجبیل یا وانیل آسیاب کنید. و در نقاط مختلف منزل از جمله کشوها، جا کفشی، حمام و حتی کنار تخت قرار داد.

حمام گل محمدی نیز استرس را کاهش داده، روحیه را شاداب می‌کند و تاثیر خوبی در خوشبو شدن بدن دارد. برای استفاده بدین منظور، تنها کافی است، که یک فنجان نمک اپسوم، چند غنچه خشک و خرد شده گل محمدی و یک چهارم فنجان نمک دریا را با هم مخلوط کرده و در صورت تمایل برای افزایش عطر آن چند قطره روغن گل محمدی نیز اضافه کرد.

از این گیاه در بستنی،ادویه جات،شیرینیجات، انواع مربا، پودینگ برنج و دسرهای دیگر استفاده می‌شود. همچنین فرآورده‌های مختلفی از این گیاه نیز به دست می‌آید که از جمله آنها می‌توان به گلاب، اسانس و غنچه خشک اشاره کرد. اسانس این گیاه در ترکیبات عطر و محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد.

خواص غنچه گل محمدی لاله زار

غنچه گل محمدی از جمله گیاهان دارویی و نابی است که در مصارف آشپزی همواره اسم آن به گوشتان خورده است. این غنچه طبیعی که از خواص بینظیر و ارزنده ای برخوردار است را به شما پیشنهاد می دهیم تا به حد تعادل مصرف نمایید.

از جمله خواص گل محمدی عبارتند از:

منبع اصلی آنتی‌ اکسیدان و ضد سرطان
پایین آوردن تب و گرما زدگی
تسکین اعصاب و مقوی معده
درمان گلو درد و سرماخوردگی (به دلیل ویتامین c فراوان)
درمان بیماری‌های گوارشی و اسهال خونی و یبوست
بهبود رفع بی خوابی
تقویت سیستم ایمنی مادر و جنین
جوان سازی پوست صورت
نشاط آور، آرامبخش
باعث کاهش اشتها و هضم بهتر غذا شده که میتواند به کاهش وزن کمک کند
جلوگیری و درمان سرطان (به دلیل آنتی اکسیدان)
تسکین دهنده اعصاب و دردهای قاعدگی در بانوان و درمان گر گرفتگی در زمان یائسگی
بهبود بواسیر و ورم مقعد (بصورت موضعی از عصاره ی آن)
افزایش آرامش و کاهش استرس و درمان بی خوابی
درمان چین و چروک، جوش و آکنه و اسکراب طبیعی (بصورت ماسک)
رطوبت رسان طبیعی برای پوست پاکسازی پوست
سلامت و تقویت مو (استفاده به عنوان ماسک مو در حمام)
رفع بوی بد دهان (دم کرده را قرقره کنید)
پاکسازی کبد و جلوگیری از سنگ کلیه (افزایش حجم ادرار)
درمان عفونت های مثانه و کاهش التهاب آن

چای گل سرخ برای سم زدایی از بدن

مصرف منظم چای گل سرخ در گام اول به سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند. چون روی کبد و صفرا تأثیر داشته و باعث تمیزی آن ها می شود. این نوشیدنی معطر ادرارآور است و به کنترل حالت احتباس آب در بدن کمک می کند. البته باید گفت که با یک گل بهار نمی شود. یعنی با نوشیدن یک فنجان چای گل سرخ نمی توانید از این خواص بی نظیر بهره مند شوید. باید این نوشیدنی را به صورت منظم و یک دوره درمانی میل کنید

موانع مصرف گل محمدی

استفاده بیش از حد غنچه گل محمدی به دلیل دارا بودن مقدار زیادی ویتامین C در طولانی مدت ممکن است فرد را به سنگ کلیه دچار کند.

استفاده زیاد از غنچه گل محمدی برای بیماران تالاسمی توصیه نمی گردد.

قبل از مصرف گل محمدی برای خانم های باردار حتما با پزشک مشورت کنید چون ممکن است سبب حساسیت و واکنش های آلرژیک شود

زیاده روی در مصرف غنچه گل محمدی ممکن است در بعضی از افراد باعث بروز حساسیت شود و یا تشنگی و اسهال را در پی داشته باشد.

 برای خرید غنچه گل محمدی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه غنچه گل محمدی  # خرید غنچه گل محمدی  # خواص غنچه گل محمدی  # rosebud # خرید غنچه گل سرخ # خرید غنچه لاله زار

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای غنچه گل محمدی لاله زار
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط