پودر

پودر قهوه سبز ربوستا

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 120,000 تومان
قیمت : 126,000 تومان
  • طبع قهوه سبز گرم و خشک است.
  • دانه قهوه بعد از سفارش مشتری آسیاب می شود.
  • برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود.
  • برای کنترل دیابت مفید است.
  • برای پاکسازی کبد چرب مفید است.
  • برای حفظ سلامتی پوست و مو استفاده می شود.
  • در جذب قند برای بدن اختلال ایجاد می کند و سبب لاغری و کاهش وزن افراد می شود.

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قهوه سبز چیست؟ در یک عبارت کوتاه، قهوه سبز Green Coffee را می توان قهوه بو داده نشده یا برشته نشده تعریف کرد.

به خاطر داشته باشید که یک لیوان از این نوشیدنی سبز روشن طعم قهوه برشته ای که به آن عادت کرده اید نخواهد داشت، زیرا طعم بسیار ملایم تری دارد. طعم آن بیشتر شبیه چای گیاهی است تا قهوه.

علاوه براین، مشخصات شیمیایی آن کاملاً با قهوه بو داده متفاوت است، اگرچه منشأ آنها مشابه است.

این ماده دارای منبع فراوانی از اسیدهای کلروژنیک است  ترکیباتی با اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی قوی که فواید زیادی برای سلامتی دارد.

محصولات قهوه بوداده نیز حاوی مقادیر کمی اسید کلروژنیک هستند، اما بیشتر آن در طول فرآیند برشته کردن از بین می رود.

طبع دانه  قهوه سبز ربوستا چیست

 طبع دانه قهوه سبز گرم و حاوی فواید داخلی و خارجی برای بدن از جمله کنترل گرسنگی و کاهش هوس خوردن ، ایجاد محافظت آنتی اکسیدانی افزایش سوخت و ساز انرژی افزایش سوخت و ساز چربی و سرکوب اشتها می باشد.

این باعث می شود اندامی باریک تر و عضلانی تر داشته باشید. این قرص های دانه قهوه عربیکا نه تنها بدن را لاغر می کند، بلکه آن را از سموم سم زدایی و پاک می کند. چه کسی نمی خواهد چربی شکم بازو و ران را کاهش دهد. دانه قهوه سبز ربوستا متابولیسم را به طور موثر افزایش می دهند.

بسیاری از افراد قهوه سبز  را معجزه لاغری می‌دانند و مصرف آن را به یکدیگر توصیه می‌کنند. قهوه سبز در واقع همان قهوه خام و بو نداده است.

برای کسانی‌که به نوشیدن قهوه عادت دارند، ممکن است طعم قهوه سبز شبیه به قهوه‌های رایج نباشد. قهوه سبز طعم نسبتا ملایمی دارد، اما خواص آن بیشتر از قهوه رُست‌شده است.

خواص دارویی و فواید قهوه سبز

سرشار از آنتی اکسیدان

کافئین، اسید کلروژنیک، پلی‌فنول و کینیک قهوه سبز به‌ دلیل اینکه حرارت ندیده است، بیشتر از قهوه رُست‌شده است. خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی قهوه سبز بسیار زیاد و برای سلامت بدن مفید است.

چربی سوزی :

مقدار بالای کلوروژنیک اسید در قهوه سبز به کاهش چربی بدن توسط افزایش سوخت و ساز بدن و استفاده از چربی ذخیره شده در بدن کمک میکند. همچنین تحقیقات نشان دادند که کلوروژنیک اسید موجود در قهوه سبز 45 درصد به کاهش جذب چربی‌ای که در غذای مصرفی وجود دارد و تحریک متابولیسم کمک میکند.

مقابله با خستگی :

قهوه ی سبز سرشار از کافئین است به همین دلیل یک ماده ی محرک محسوب می شود. کافئین باعث هشیاری می شود و به ارتقای تمرکز کمک می کند. توجه داشته باشید که برای مقابله با خستگی در گام اول باید خوب خوابید.

تعادل قند خون و پیشگیری از دیابت :

تاثیر قهوه در کنترل قند خون به پولیفنول های آن و به ویژه اسید کلروژنتیک آن مربوط می شود. به این ترتیب که این ترکیبات روی هورمون های ترشح شده از لوله ی گوارش تاثیر می گذارد و جذب گلوکز (قند) را کاهش می دهند. توجه داشته باشید در حال حاضر بهترین شیوه ی پیشگیری از دیابت که تمام متخصصان بر سر آن اتفاق نظر دارند شامل داشتن فعالیت بدنی منظم و تغذیه ی سالم است.

پیشگیری از کبد چرب و التهاب کبدی :

اسید کلروژنیک از کبد ما در برابر مضرات رژیم های غذایی نامناسب محافظت می کند. از دیگر ترکیبات قهوه (هم قهوه ی بوداده و هم قهوه سبز) عبارت است از کافستول و کاوئول که به نظر می رسد باعث تحریک آنزیم های سم زدای کبد و محافظت هر چه بیشتر از آن می شود.

 تفاوت قهوه عربیکا و قهوه روبوستا 

قهوه عربیکا پرکاربردترین گونه قهوه است که تقریباً 60 درصد از تولید جهانی قهوه را به خود اختصاص داده است. این گیاه عمدتاً در آمریکای لاتین، آفریقای شرقی و آسیا رشد می‌کند و به دلیل طعم پیچیده و اسیدیته پایین، بسیار مورد توجه علاقه‌مندان به قهوه است.

در مقابل، قهوه روبوستا اغلب از نظر طعم و عطر نسبت به قهوه عربیکا با طعم قوی تر و تلخ تر می باشد.

با وجود این، قهوه روبوستا همچنان بخش مهمی از صنعت قهوه است و تقریباً 40 درصد از تولید جهانی قهوه را تشکیل می دهد.و به دلیل طعم قوی و محتوای کافئین بالا در قهوه فوری و مخلوط اسپرسو استفاده می شود.

برای دانستن این مطلب که انتخاب قهوه عربیکا یا قهوه روبوستا؟ بستگی به ذائقه شما عزیزان دار د توضیح مختصری تفاوت های این دو دانه برای شما عزیزان

دانه های روبوستا به طور معمول تلخ می باشند در حالی که دانه های عربیکا معمولاً مزه ترشی دارند، البته این مطلب همیشگی نیست. عربیکا دارای طیفی از طعم هاست از شیرینی ملایم تا ترش.

طعم و مزه قهوه حاصل از دانه های عربیکا بهتر از روبوستا می باشد.

دانه های قهوه عربیکا قیمت بالاتری نسبت به روبوستا دارند.

کافئین موجود در دانه های روبوستا بیشتر از دانه های قهوه عربیکا می باشد. میکس ۱۰۰ درصد روبوستا خیلی تلخ بوده و پر کافئین ترین میکس محسوب می‌شود. در مقابل میکس ۱۰۰ درصد عربیکا معمولاً ترش بوده و کم کافئین ترین قهوه به حساب می‌آید.

قهوه های موجود در بازار به طور معمول ترکیبی از دانه‌های عربیکا و روبوستا می باشند که به آن ها میکس یا بِلِند (Blend) گفته می شود.

دانه های عربیکا نسبت به روبوستا قند بیشتری دارند(معمولاً دو برابر).

اما دانه های قهوه روبوستا اسیدیته کمتری دارند، در مقابل دانه های عربیکا دارای چربی بیشتری هستند.

 و دانه های قهوه روبوستا خامه (فوم) بهتری را برای اسپرسو تولید می کنند.

تشخیص دانه های عربیکا و روبوستا از روی شکل ظاهری آنها

چهار نشانه برای تشخیص دانه های روبیکا و و روبوستا وجود دارد که در زیر به آن اشاره می کنیم:

شکل دانه :

در دانه روبوستا شکل گرد بوده اما در عربیکا دانه کشیده و بیضی شکل می ‌باشد.

 شکل خط وسط دانه :

اگر شکل خط وسط دانه منحنی باشد دانه عربیکا و اگر شکل خط وسط دانه صاف بود روبوستا می‌باشد.

 برآمدگی دو طرف دانه :

اگر دو طرف مربوط به خط وسط دانه برآمده بود(لپ داشت ) روبوستا و اگر صاف و تخت بود عربیکا می باشد.

 رنگ خط وسط دانه :

رنگ خط وسط دانه عربیکا معمولاً روشن می باشد به رنگ سفید یا زرد، ولی رنگ خط وسط دانه روبوستا به طور معمول تیره می باشد.

طرز تهیه قهوه سبز

ساده‌ترین روش آماده‌سازی قهوه سبز این است که 10 گرم پودر قهوه سبز را با 100 میلی‌گرم آب، داخل قهوه‌جوش بریزید و با هم مخلوط کنید. مخلوط آب و قهوه را بر روی حرارت بگذارید و اجازه دهید 12 دقیقه بجوشد. قهوه را از روی حرارت بردارید، آن را از صافی عبور دهید و نوش‌جان کنید. شما می‌توانید قهوه خود را با شکر یا عسل شیرین کنید. در صورتی‌که مقداری دارچین به آن اضافه کنید، می‌توانید از خواص قهوه سبز با دارچین برای چربی‌سوزی بیشتر بهره ببرید.

 نوشیدن قهوه سبز ناشتا باعث افزایش اسید معده می‌شود و برای افرادی که رفلاکس معده دارند، مناسب نیست. خاصیت ادرارآوری قهوه هم بدن شما را با کم‌آبی مواجه می‌کند، به همین دلیل توصیه می‌شود با معده خالی، قهوه ننوشید و زمان مصرف قهوه سبز را به بعد از صرف غذا موکول کنید.

پیشنهاد می‌شود بعد از یک وعده غذایی سنگین و چرب، یک فنجان قهوه سبز بنوشید تا جذب گلوکز و کلسترول خون کاهش یابد.

 برای خرید پودر قهوه سبز به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه قهوه سبز # خرید قهوه سبز # خواص قهوه سبز # Green Coffee # کاهش وزن # خرید پودر قهوه سبز عربیکا # خرید پودر قهوه سبز ربوستا # خرید دانه قهوه سبز عربیکا # خرید دانه قهوه سبز ربوستا

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای پودر قهوه سبز ربوستا
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط