قهوه

قهوه هسته خرما اعلی

وزن : 250 گرم

قیمت برای شما : 37,500 تومان
قیمت : 39,375 تومان
  •  طبغ قهوه هسته خرما گرم است.

  • جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه و مثانه

  •  رفع عفونت‌های کلیه و مثانه

  •  تسکین درد مفاصل

  •  رفع غلظت خون و پاکسازی خون

  • کاهش ریزش مو و جلوگیری از ایجاد مو خوره

  •  آرامش اعصاب

  •  پاکسازی کبد

  •  تنظیم قند خون و کنترل دیابت

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قهوه هسته خرما با نام علمی (coffee date seed) در سراسر جهان شناخته می‌شود. همانطور که از اسم این نوشیدنی پیداست، این قهوه از دانه های خرما تهیه می شود، پس اگر به قهوه یا کافئین حساسیت دارید یا قهوه باعث ضربان قلب شما می شود، قهوه دانه خرما بهترین جایگزین برای شماست.

برای شروع کار دانه یا هسته خرما را داخل فر برشته یا به اطلاح رست می کنند تا طعم و عطر آن تشدید شود. بلافاصله بعد از برشته کردن دانه قهوه آن را پودر می کنند. پودر دانه قهوه طعم و عطر و همچنین ظاهری مثل قهوه معمولی دارد و در تهیه نوشیدنی هایی که در آن ها از قهوه استفاده می شود، می تواند جایگزین فوق العاده ای باشد. پودر دانه خرما را می می توانید بدون هیچ نگرانی مصرف کنید چون که هیچ ضرری به سلامتی شما نمی رساند و در عین حال برای شما مفید هم هست.

تحقیقات نشان داده است که قهوه دانه خرما حاوی فسفر، روی، پتاسیم، منیزیم، کلسیم و حتی آهن هستند. پودر قهوه ‌ای که از دانه‌ های خرما تهیه می ‌شود، کافئین صفر درصدی دارد و برای کسانی که سعی در کاهش میزان قهوه مصرفی خود دارند، انتخابی عالی است.

پودر هسته خرما اسیدی نیست، حاوی گلوتن یا کافئین نیست، با این حال مانند قهوه به شما انرژی فوری می دهد. اگر می خواهید میزان کافئین و قهوه مصرفی خودتون رو کاهش بدید، این محصول یک جایگزین عالی برای آن است.

 برخلاف قهوه معمولی، قهوه خرما کاملاً بدون کافئین است، اما دانه‌ های خرما سرشار از مواد معدنی و ویتامین ‌ها و همچنین اسیدهای چرب است که آن را به منبعی عالی از مواد مغذی برای کسانی که به کافئین حساس هستند تبدیل می‌کند.

خاصیت های قهوه خرما:

1_مفید برای دیابت:

قهوه خرما قند خون را به صورت کاملا طبیعی تنظیم می کند.و برای بیماران دیابتی بسیار مفید می باشد.

یکی از مهم ترین فواید هسته خرما، کاهش قند خون است. اگر دیابت دارید، مصرف روزانه سه فنجان دانه خرما می تواند مفید باشد. از دیگر فواید هسته خرما می توان به کاهش چربی خون، پاکسازی کبد، کنترل فشار خون، کاهش وزن، دفع سنگ کلیه، کاهش ریزش مو، حمایت از اعصاب و درمان اسهال اشاره کرد. شاید باورتان نشود هسته خرما می تواند درد، دندان تسکین دهد. کمی پودر هسته خرما را روی دندان خود بپاشید و آن درد دندان را کاهش می دهد.

2_دفع سنگ کلیه و مثانه:

به خوبی سنگ کلیه و مثانه را دفع می کند.

3_رفع عفونت های کلیه و مثانه:

عفونت های کلیه و مثانه را رفع نموده و به پاک سازی خون بسیار کمک می کند. و برای درمان ناراحتی های گوارشی به ویژه اسهال مزمن مفید است!

4_درمان روماتیسم:

به علت طبع گرمی که دارد به درمان روماتیسم کمک کرده و باعث جلوگیری از التهاب های ناشی از روماتیسم می شود.خون را گرم می کند و سردی ناشی از غلبه بلغم را از بین می برد.

5_درد مفاصل:

قهوه خرما با تقویت استخوان درد مفاصل را کاهش داده و باعث درمان آن می گردد.

6_درمان پروستات:

یکی از عوامل ابتلا به پروستات و دیابت است و همانطور که قبلا عرض شد.قهوه خرما به درمان دیابت کمک می کند.کسانی که پروستات دارند با ورزش و ترک کافئین می توانند به درمان خود کمک کنند.از آنجایی که قهوه خرما کاملا طبیعی بوده و کافئین ندارد می تواند جایگزین خوبی برای مواد کافئین دار باشد.و به همین سبب به درمان پروستات کمک می کند.

7_افزایش شیر مادران:

قهوه خرما انرژی زا بوده و کالری دارد.بنابراین به افزایش شیر مادر کمک می کند. و از سیستم ایمنی بدن زنان باردار بهبود می بخشد. به زنان باردار توصیه می کنیم چند بار در هفته پودر هسته خرما بخورند یا به عنوان قهوه دم کنند و بنوشند. هسته خرما دارای خواص آنتی اکسیدانی است، از سیستم ایمنی بدن حمایت می کند و از آسیب به ساختار DNA جلوگیری می کند.

مصرف پودر هسته خرما می تواند مانع از آسیب رساندن مواد شیمیایی سمی به کبد و کلیه شود. هسته خرما حاوی موادی است که از اکسیداسیون جلوگیری می کند و از آسیب به سلول های ژنتیکی DNA جلوگیری می کند. برخی از مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان موجود در دانه خرما کبد را سم زدایی کرده و از آسیب DNA جلوگیری می کند.

8_کاهش ریزش مو:

قهوه خرما به علت خونسازی از ریزش مو جلوگیری و باعث تقویت مو ،ابرو و مژه  می شود.

9_آرامش اعصاب:

قهوه خرما سرشار از پتاسیم است.و پتاسیم یک عامل برای تقویت سیستم عصبی است.بنابر این مصرف آن باعث آرامش اعصاب است.

10_تقویت سیستم ایمنی بدن:

این قهوه خوشمزه حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی مانند آهن، منگنز، روی، ویتامین‌های E، A، B و… است. همچنین وجود آهن در آن به افراد کم خون کمک می‌کند. سبب تقویت سیستم ایمنی می‌شود و علائم بیماری‌های حساسیتی مانند حساسیت پوست را کاهش می‌دهد.

11- سرشار از فیبر

دمنوش هسته خرما سرشار از فیبرهای رژیمی است که در کم کردن وزن و لاغری، بهبود سیستم گوارشی، کار منظم روده‌ها، برطرف کردن یبوست و … مؤثر است.

12- رفع خستگی

مزه دمنوش هسته خرما کاملا شبیه به قهوه است، این دمنوش بدون کافئین است و برای رفع خستگی و شادی‌بخشی در کسانی که به کافئین حساسیت دارند، توصیه می‌شود.

13-مناسب سرد مزاجان

قهوه هسته خرما طبعی گرم دارد و برای سرد مزاجان پیشنهاد می‌شود. در روزهایی که فشار کاری زیاد است، قهوه هسته خرما تهیه کنید. زیرا سبب آرامش اعصاب می‌شود.

طعم قهوه هسته خرما

برای اینکه طعم دقیق آن را متوجه شوید باید حداقل یک بار آن را امتحان کنید اما اگر بخواهیم به طور خلاصه طعم آن را توصیف کنیم، طعم آن شبیه به قهوه هست ولی تلخی قهوه های روبوستا را ندارد و طعم ان ملایم تر است. اگر بخواهیم بیشتر درباره طعم آن توضیح دهیم طعم آن بین قهوه و چای هست که ته مزه شکلاتی دارد.

روش مصرف قهوه هسته خرما:

یکی از سوالات پرتکرار پیرامون قهوه هسته خرما، چطور این دم نوش را دم کنم؟ بطور کلی هیچ گونه دستگاه و تجهیزاتی خاصی نیاز نیست بلکه فقط با ریختن پودر قهوه هسته خرما و آب جوش در یک قوری و قرار دادن قوی بر روی بخار آب بعد از مدت 5 الی 10دقیقه، دمنوش شما آماده نوشیدن است و می‌توانید از خواص بی‌نظیر آن بهره ببرید.

روش مصرف قهوه هسته خرما را بصورت خالص:

 استفاده از دستگاه های اسپروساز

دم کردن قهوه در قوری همانند تهیه سایر دمنوش‌ها

استفاده از موکا پات(قوری موکا)

قهوه هسته خرما با شیر

همانطور که می دانید قهوه هسته خرما روشهای سرو بسیاری دارد که یکی از آنها سرو با شیر است.

برای تهیه به مقداری قهوه هسته خرما و شیر و شیره انگور احتیاج خواهید داشت، برخی از ابتدا درون مخزن قهوه جوش موکاپ شیر را اضافه می کنند و برخی دیگر تنها هنگام سرو شیر جوشیده را اضافه می کنند.

هر دو روش طعم لذیذی خواهد داشت اما برخی بر این باورند که قهوه تنها بهتر است با آب تقطیر شود چرا که آب دارای نقطه جوش مناسب تری نسبت شیر است و در به عمل آمدن قهوه ای کامل و خوب موثرتر است.

شیر دارای خواص و فواید بسیاری است از این رو قرار دادن شیر در برنامه غذایی روزانه امری ضروری به شمار می آید مخصوصا برای کودکانی که در سن رشد هستند چرا که در این سن بدن به املاح و مواد معدنی بیشتری احتیاج دارد و جذب بالاتری دارد.

 برای خرید قهوه هسته خرما به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه قهوه هسته خرما # خرید قهوه هسته خرما # خواص قهوه هسته خرما # خرید آنلاین قهوه هسته خرما #  coffee date seed

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قهوه هسته خرما اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط