به زودی

روغن

روغن آفتابگردان خالص یک لیتری اعلی

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 69,900 تومان
قیمت : 73,395 تومان
  • طبع روغن آفتابگردان خالص (یک لیتری) گرم و خشک است.

  • صد در صد طبیعی

  • افزایش سطح انرژی بدن

  • کاهش سطح کلسترول بد خون و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی

  • کاهش شدت و دفعات گُرگرفتگی بانوان یائسه

  • تنظیم قند خون و در کاهش خطر ابتلا به دیابت

  • کمک به سلامت و لطافت پوست

  • پیشگیری از گرفتگی عروق

  • بهبود سیستم ایمنی بدن

  • بهبود سریع زخم‌ها و درخشندگی پوست

  • تولید هورمون‌ها و آنزیم‌های حیاتی

دور از نور و رطوبت نگهداری شود


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

روغن آفتابگردان که به راحتی از دانه‌های آفتابگردان استخراج می‌شود یک روغن گیاهی سالم و مفید است که می‌تواند جایگزین سایر روغن‌ها برای آشپزی شود.

از نظر ترکیب شمیایی روغن آفتابگردان یکی از غنی‌ترین روغن‌های گیاهی است که بخش عمده آن از تری گلیسیریدها و بخش کوچکی از فسفولیپیدها، توکوفرول‌ها و استرول‌ها تشکیل شده‌. این روغن مانند دانه‌های آفتابگردان حاوی انواع ویتامین‌ها، املاح و مواد معدنی است که همگی برای سلامت انسان ضروری هستند.

روغن آفتابگردان روغنی شفاف با طعم مطلوب است که از نظر طب سنتی یکی از سالم‌ترین روغن‌های گیاهی است. این روغن خواص و کاربردهای متعددی در درمان بیماری‌ها داشته و حاوی اسیدهای اولئیک، پالمیتک، استریک، لینولئیک و همچنین سرشار از ویتامین E، A، D، B1، B5، B6، کلسیم، پتاسیم، آهن، ریبوفلاوین، نیاسین و سلنیوم است که خواص این ریزمغذی‌ها بر همه آشکار است.

در واقع روغن زرد رنگ و شفافی است که از دانه های آفتابگردان استخراج می شود و بیشتر به عنوان روغن خوراکی و در لوزام آرایشی استفاده می شود.

از نظر طب سنتی روغن آفتابگردان فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد که از مهمترین آنها می‌توان به افزایش ایمنی، کاهش کلسترول ، پیشگیری از ابتلا به سرطان و بهبود سلامت پوست اشاره کرد. در طب سنتی روغن آفتابگردان برای بهبود یرقان و درمان سرماخوردگی تجویز می‌شود و خاصیت تب‌بری دارد.

خواص روغن آفتابگردان

روغن آفتابگردان حاوی مقادیر بالایی اسید های چرب اشباع نشده از جمله اسید پالمیتیک، اسید استئاریک، اسید اولئیک و اسید لینولئیک و ویتامین E، ویتامینB ، آهن، روی و اسید فولیک است.

این روغن سبب کاهش شدت دفعات گُرگرفتگی در زنان یائسه می گردد، همچنین از دیگر اثرات آن می تواند کاهش مشکلات بیماری قند باشد.
روغن آفتابگردان

افزون بر این روغن آفتابگردان خالص به علت غنی بودن از اسیدهای چرب غیراشباع سبب تثبیت کلسترول خون می گردد و بدین سبب استفاده از آن برای سلامتی انسان بسیار مفید است.

خواص روغن آفتابگردان خالص بومی

روغن آفتابگردان پرچرب می باشد اما به دلیل داشتن مواد مغذی و ویتامین هایی که دارد در جهان محبوب است و به صورت همیشگی مصرف می شود. در ادامه به چند خواص مهم این روغن خواهیم پرداخت.

سلامت قلب

این روغن حاوی ویتامین E می باشد و همچنین چربی اشباع پایینی دارد. در ضمن حاوی کولیت و اسید فنولیک نیز می باشد که برای سلامت قلب موثر می باشند. وچود چربی های تک غیر اشباع و مواد شیمیایی موجود در این محصول بروز بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد و از سکته قلبی و مرگ جلوگیری می نماید.

ضد سرطان

این محصول حاوی کارتنوئیدها و ویتامین E می باشد که از بدن در برابر سلول های مخرب و رادیکال های آزاد محافظت می کند‌ و در نتیجه از بروز سرطان روده بزرگ، رحم، ریه و پوست جلوگیری می نماید.

آب مروارید 

ویتامین A از جمله عوامل مهم در کاهش بروز بیماری آب مروارید می باشد که در روغن آفتابگردان طبیعی وجود دارد و منجر به کاهش مشکلات چشمی می شود.

سلامت سیستم عصبی

برای افزایش سلامت سیستم عصبی و گوارش مفید می باشد. زیرا حاوی ویتامین B است و انرژی زا می باشد.

بهبود خواب

در روغن آفتابگردان تریپتوفان وجود دارد که سروتونین در مغز تولید می کند و منجر به آرامش و در نتیجه بهبود خواب می شود.

جلوگیری از نازک شدن مو

اسید لینولئیک گاما آلفا از نازک شدن موها جلوگیری می کند و در نتیجه برای بهبود ریزش مو، طاسی و آلوپسیا آره آتا (طاسی منطقه ای) مفید می باشد.

کاربرد روغن آفتابگردان خالص

این محصول برای پخت و پز و سرخ کردن غذا مفید می باشد. به همین دلیل بهترین روغن مخصوص پخت و پز طبیعی به حساب می آید. همچنین در مصارف بهداشتی نیز استفاده می شود.

 برای خرید روغن روغن آفتابگردان اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه روغن آفتابگردان # خرید روغن آفتابگردان # خواص روغن آفتابگردان # Sunflower oil

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای روغن آفتابگردان خالص یک لیتری اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط