آرد

آرد برنج اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 34,125 تومان
  • طبع آرذ گندم گرم و خشک است
  • به بهبود کم خونی کمک می کند.
  • کمبود مواد معدنی بدن را تامین می کند.
  • ضد التهاب می باشد.
  • از خواص دیگر این آرد این است که باعث تقویت قلب میشود و محافظ قلب است.
  • به سلامت پوست کمک کرده و بیماری های پوستی را درمان می کند.
  • به متعادل سازی سطح کلسترول بدن کمک می کند.
  • برای سلامت مو مفید و موثر است.
  • به دستگاه گوارش کمک می کند.

آرد گندم باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

در طی تهیه برنج و جداسازی پوسته آن برخی از دانه های برنج، شکسته می شوند که آن ها را با الک از دانه های کامل جدا می کنند. دانه هایی که بیش از اندازه شکسته و قابل استفاده نباشند را آسیاب کرده و آرد برنج تهیه می کنند. از آرد برنج برای تهیه انواع دسر مانند تهیه فرنی، شیرینی برنجی، حلوا ، سوپ ها و... استفاده می کنند.

خواص آرد برنج:

فاقد گلوتن است

گلوتن پروتئینی است که باعث تحریک و آسیب رساندن به سیستم گوارشی بدن می شود. از این رو، برای کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک بوده و به آرد گندم حساسیت دارند، مفید است. در افراد مبتلا به بیماری سلیاک در صورت تماس با گلوتن، سیستم ایمنی بدن کارکرد سیستم گوارش را مختل می کند.

منبعی غنی از فیبر است

این آرد فیبر مورد نیاز بدن انسان را تامین می کند. از این رو، برای کسانی که مشکل یبوست دارند، بهترین گزینه خواهد بود. برای جبران کمبود فیبر، بهتر است آرد برنج همراه با غذاهای پروتئینی مانند تخم مرغ مصرف شود.

سبب کاهش کلسترول و کنترل قند خون می شود

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، این آرد حاوی فیبر فراوان است. این امر میزان کلسترول خون را کاهش داده و میزان قند خون را کنترل می کند.

در بهبود عملکرد کبد نقش دارد

در این آرد ماده ای به نام کولین وجود دارد. کولین به انتقال کلسترول و تری گلیسرید از کبد کمک می کند. از این رو، در بهبود عملکرد کبد نقش داشته و موجب حفظ سلامتی آن می شود.

برای چاقی صورت مفید است

برای چاق شدن صورت توصیه می شود قبل از خواب، دو قاشق از ترکیب این آرد، شیر خشک و نشاسته مصرف شود. این ترکیب کمک فراوانی به چاق شدن صورت می کند.

برای سفیدی و رفع کننده بوی بد زیر بغل مناسب است

با پاشیدن مقداری آرد به زیر بغل می توان بوی بد آن را برطرف کرده و موجب نرمی آن شد. همچنین برای سفید کردن زیر بغل می توان بعد از حمام، مقداری از این آرد را به این نقطه از بدن کشید.

در تقویت مو موثر است

این آرد منبعی غنی از ویتامین B است. این ویتامین به فولیکول های موجود در پوست سر کمک می کند تا سرعت تقسیم خود را افزایش دهد. این امر سبب افزایش حجم مو می شود.

استفاده از ماسک آرد برنج برای مو، به دلیل تغذیه و آبرسانی فولیکول ها سبب رشد موها می شود.

کاربرد آرد برنج:

آرد برنج در تهیه برخی خوارکی ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین همانطور که در قبل هم گفته شد از آرد برنج در تهیه فرنی، شیرینی برنجی، سوپ و … استفاده می شود.
اگر به دنبال اجتناب از آرد گندم و یا گلوتن هستید، آرد برنج یک گزینه خوب برای شما است. این آرد بدون گلوتن است و از برنج ریز خرد شده تهیه می شود. گلوتن پروتئینی است که می تواند سیستم گوارش را تحریک کند و یا برای کسانی که نمی توانند گلوتن را تحمل کنند، مشکلات گوارشی را بدتر کند.

آرد برنج یک عامل قوام دهنده است زیرا دارای توانایی جداسازی مایعات را از غذاها دارد. شما می توانید آن را در سوپ ها، سس ها و خورش ها استفاده کنید و حتی برای تهیه دسرهایی مانند فرنی نیز آن را به کار ببرید.

قرن ها از آرد برنج به عنوان یکی از ابزار های کمکی بهبود زیبایی توسط زنان آسیایی استفاده شده است. خواص ضد پیری و جذب چربی طبیعی آن آرد برنج را برای پوست چرب یا مستعد جوش و پوست تیره افراد بزرگسال به گزینه ای بسیار خوب تبدیل می کند. این ماده همچنین یک عامل ضد التهاب خوب و سفید کننده پوست است که پوست دچار آفتاب سوختگی را تسکین می دهد و به صورت طبیعی پوست را نرم و لطیف تر می کند.

برای خرید آرد برنج اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده آرد برنج # خرید آرد برنج # خواص آرد برنج # درمان ریزش مو # رفع یبوست # رژیم بدون گلوتن

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای آرد برنج اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط