سبوس

سبوس گندم اعلی

وزن : 200 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 34,125 تومان
  • طبع سبوس گندم گرم و خشک است
  • جلوگیری از یبوست
  • جلوگیری از بروز بواسیر
  • پیشگیری از سرطان کولون
  • افزایش قد در کودکان و نوجوانان
  • جلوگیری از ریزش مو
  • پیشگیری از سفیدی زودهنگام مو
  • سلامت دستگاه گوارش
  • وزن سالم را حفظ می کند

سبوس گندم باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد ادویه نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

سبوس گندم پوسته خیلی نازکی است که طی فرآیند پوست‌گیری گندم از آن جدا می‌شود و معمولاً بسیار نازک و سبک می‌باشد و رنگ آن زرد مایل به قهوه‌ای است.

برای مثال می‌توان علاوه بر استفاده آن در نان، از این محصول در تهیه انواع غذاها و شیرینی‌ها نیز استفاده نمود و مهم‌ترین دلیل این اقدام نیز بهره‌گیری از خواص و مواد موجود در این محصول می‌باشد. به‌طورکلی از مهم‌ترین ویتامین‌ها و املاح این محصول می‌توان به ویتامین‌های ب، ث، د، ریبوفلاوین، فولات، نیاسین، ازجمله املاح معدنی به آهن، پتاسیم، سدیم، فسفر، کلسیم، منیزیم، کربوهیدرات‌ها، چربی‌ها، اسید‌های چرب و غیره اشاره نمود.

این حجم از ویتامین‌ها و مواد مختلف باعث شده که در طول تاریخ و در طب سنتی علاوه بر مصرف غذایی نگاه ویژه ای به گندم و سبوس آن شود و از آن‌ها برای درمان بیماری‌های مختلف استفاده شود. البته امروزه متخصصان پوست و مو نیز ضمن آشنایی با خواص این محصول از آن برای درمان عارضه‌های مختلف و همچنین تهیه انواع شامپو، صابون و داروها نیز استفاده می‌کنند.

خواص سبوس گندم

پودر سبوس گندم دارای مقادیر زیادی از مواد فسفر دار و ویتامین‌های E، B، آهن ، منیزیم، روی و کلسیم است که این مواد برای گلبول‌های سفید و قرمز خون ضروری است.

رفع یبوست

یکی از مهمترین خواص سبوس گندم تاثیر آن بر رفع یبوست است. به فیبر آن برمی‌گردد که از یبوست و چاقی پیشگیری می‌کند و دومین خاصیت آن القای حس سیری است .

مصرف سبوس گندم برای درمان یبوست خفیف و بازگرداندن عملکرد روده به حالت عادی موثر است اثرات بهبودی و نظم در دفع، بهبود سلامت کلی در فرد را در پی دارد و ازجمله پوست بدن مخصوصاً پوست چهره پاک و شاداب شده، فرد احساس سبکی می‌کند و حالت تعادل روانی برای وی ایجاد می‌شود.

پیشگیری از بواسیر

مصرف سبوس گندم احتمال ابتلا به بواسیر را کاهش می‌دهد. مصرف ۱۰ گرم سبوس گندم، دوبار در روز به مدت ۱۸ ماه برای بزرگسالان مفید خواهد بود.

کاهش بیماری های قلبی

فایده دیگر سبوس، کاهش جذب کلسترول است که باعث کاهش چربی خون شده و به‌طور غیرمستقیم از بروز بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری می‌کند.سبوس جذب قند خون را نیز کم می‌کند و زمینه ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

مصرف گندم می‌تواند فشار خون را کاهش دهد. ۳ تا ۶ گرم آرد گندم کامل، گندم پرک و برنج قهوه‌ای برای کاهش فشار خون موثر عمل می‌کند.

سندرم روده تحریک‌پذیر

خوردن سبوس گندم درد معده را کم می‌کند و عملکرد روده افراد مبتلا به سندرم روده تحریک‌ پذیر را بهبود می‌بخشد.روزانه مصرف ۳۰ گرم سبوس گندم به مدت ۱۲ هفته تاثیرگذار خواهد بود.

با وجود خواص درمانی که برای سبوس برنج شمردیم، هنوز محققان از اثرگذاری آن بر درمان سرطان روده و دیابت نوع دو چندان مطمئن نیستند. تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف فیبر از جمله فیبر سبوس گندم، از تشکیل تومور در روده بزرگ و ظهور دوباره آن در افرادی که سابقه ابتلا به این نوع سرطان را دارند جلوگیری نمی‌کند. هم‌چنین به نظر می‌رسد سبوس برنج قادر نباشد قند خون را به طور مداوم کنترل کند و تاثیری بر بهبود فشار خون، کلسترول یا عوامل مرتبط با بیماری قلبی در بیماران مبتلا به دیابت نوع دو داشته باشد.

سلامت پوست و مو

روی موجود در سبوس گندم از ریزش و سفید شدن زودهنگام موها جلوگیری می‌کند.

برای خرید سبوس گندم اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید سبوس گندم # خواص سبوس گندم # درمان ریزش مو # رفع یبوست # دمنوش سبوس گندم # درمان سفیدی مو # Wheat bran

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای سبوس گندم اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط