نمک

نمک صورتی اعلی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 88,900 تومان
قیمت : 93,345 تومان
  • درمان آکنه و جوش صورت
  • لایه برداری پوست صورت و بدن
  • دئودورانت طبیعی
  • درمان شوره سر
  • درمان قطعی میگرن
  • درمان گرفتگی بینی و سینوزیت
  • رفع بوی بد دهان
  • درمان بی خوابی شبانه
  • کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت
  • درمان پا درد و کمر درد
  • بهبود گردش خون در بدن
  • جلوگیری از ابتلا به بیماری های قلبی
  • درمان پوکی استخوان
  • درمان فشار خون بالا
  • لاغری و کاهش وزن
  • بهبود عملکرد غده تیروئید

نمک صورتی باید در ظرف در بسته محکم نگهداری شود که رطوبت وارد آن نشود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نمک صورتی را به دلیل مختصات جغرافیایی معدن محل استخراج آن با نام­های نمک پنجاب و نمک هیمالیا می شناسند. رنگ صورتی تنها دلیل تمایز این نمک پاکستانی با نمک معمولی نیست. چرا که در ساختار شیمیایی آن وجود مواد معدنی باارزشی همچون کلسیم، منیزیم و پتاسیم هرچند در مقدار کلی تنها دو درصدی باعث بهره­‌مندی بدن انسان از خواص درمانی و زیبایی آن گردیده است. با مصرف روزانه نمک صورتی هیمالیا زیر پوشش این اقلیت درمانگر قرار بگیرید و از خواص نمک صورتی بهره‌مند شوید.

 خواص اعجاب­‌انگیز نمک صورتی

1 – برقراری تعادل سطح مایعات بدن

الکترولیت­هایی مانند منیزیم، کلسیم، سدیم، کلرید و پتاسیم موجود در نمک صورتی هیمالیا باعث تعادل سطح مایعات بدن یا اصطلاحا تنظیم هیدراتاسیون می‌شود. وجود چنین تنظیمی برای عملکرد صحیح سلول­های بدن ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

2 – پاکسازی سیستم گوارش

مواد معدنی موجود در نمک صورتی خاصیت ملین بودن دارند. خاصیتی که منجر به دفع مواد سمی از دستگاه گوارش و در نتیجه سالم‌تر شدن آن می­گردد.

3 – دفع مواد سمی از خون

مواد معدنی و بار الکتریکی موجود در نمک صورتی با حل شدن در آب باعث ساخته شدن محلولی عالی می­‌گردند که استحمام با آن در حرکت سموم سلول­ها به داخل جریان خون و دفع کلی آن­ها به صورت عرق مؤثر است.

4 – بهبود بیماری­های تنفسی

چهارمین مورد از خواص درمانی نمک صورتی مربوط به نقش آن در بهبود بیماری‌های تنفسی آسم، آلرژی، برونشیت و سینوزیت است. زیرا علاوه بر خاصیت ضد التهابی، به بیرون راندن سموم دستگاه تنفسی کمک شایانی می کند.

5 – کمک به سلامت و بهداشت دهان و دندان

نمک پنجاب با عناصر کلسیم و پتاسیم خود می­تواند به شما در داشتن لبخندی زیبا کمک ­کند چون استحکام دندان­ها و نیز لثه‌هایی سالم و بدون خونریزی را برایتان به ارمغان می­آورد. در ضمن خاصیت ضد باکتری این نوع نمک مانع از رشد باکتری‌های دهانی و در نتیجه موجب جلوگیری از بروز بوی بد دهان می­گردد.

6- رفع استرس، درمان بی­خوابی و افسردگی

مواد معدنی و بویژه منیزیمی که در ساختار نمک هیمالیا وجود دارد سبب پدید آمدن خواص درمانی مهمی گردیده که قادر است زندگی فرد را متحول سازد. رفع استرس، درمان بی­خوابی­‌های شبانه و افسردگی.

7 – کمک به زیبایی و سلامت پوست و مو

خواص درمانی نمک هیمالیا تنها به بهبود سلامت جسمی محدود نمی­شود. این شور صورتی رنگ در زیبایی و سلامت پوست و موی شما نیز تأثیرگذار است؛ کافیست آن را به فرمول ماسک‌های زیبایی، شوینده­‌ها و دئودورانت­ های طبیعی و دست ساز خود اضافه نمایید و به نتایج شگفت­‌انگیز زیر برسید:

تنظیم PH پوست و در نتیجه تولد پوستی روشن، بدون خشکی و چین و چروک
لایه برداری بدون عارضه
رفع بوی بد عرق (با جذب آن و نه بستن منافذ پوست)
درمان انواع جوش و آکنه (به دلیل داشتن خواص ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی)
رفع شوره سر

مضرات مصرف بیش از حد نمک صورتی

در کنار خواص درمانی نمک صورتی و کاربردی که در زیبایی پوست و مو دارد، نباید تصور کنید که مصرف بیش از حد آن افراد سالم را سالم­تر و زیبایی آن­ها را افزون‌تر می‌سازد! این ماده طبیعی و غیر فرآوری به دلیل فقر یدی می‌­تواند عملکرد غدد تیروئید و متابولیسم بدنتان را دستخوش تغییرات منفی سازد. همچنانکه سدیم زیاد آن نیز قادر است دردسرهایی برای کبد، کلیه‌ها و قلبتان به وجود آورد. پس حتی در این مورد نیز توصیه همیشگی رعایت تعادل در مصرف را جدی بگیرید.

شیوه ی مصرف نمک صورتی به چه صورت است و در کجا کاربرد دارد؟

افرادی که قصد خرید نمک صورتی را دارند، باید در مورد نحوه ی استفاده از این نمک هم اطلاعات کافی داشته باشند.

افرادی که دوست دارند از این نمک که به نوعی سالم تر از نمک سفید است، استفاده کنند در پخت و پز، نگهداری مواد غذایی و … از این نمک استفاده کنند.

البته استفاده‌های تزئینی این نوع از سنگ نمک به واسطه ی رنگ زیبای آن هم مانند آباژور سنگ نمک رایج دارد.

همچنین استفاده از این نوع سنگ نمک در غار یا حمام نمک هم می‌تواند کاربرد داشته باشد.

چرا مصرف نمک ضروری است و باید نمک مصرف کنیم؟

نمک یک ماده ی معدنی مورد نیاز بدن انسان است که در انواع مختلفی وجود دارد.

به صورت کلی همه ی ما به نمک به مقدار مطلوب نیازمند هستیم تا بتوانیم از آن در کشش و انبساط عضلات، حفظ تعادل آب بدن، جلوگیری از فشار خون کم و … استفاده کنیم!

مهم‌ترین خواص این سنگ نمک عبارت اند از:

غنی شده از مواد معدنی مورد نیاز بدن

 این نوع از سنگ نمک، دارای حدود 85 ماده ی معدنی است که خواص آن‌ها برای بدن قابل اندازه‌گیری نیست!

به صورت خلاصه نمک هیمالیا از مواد معدنی زیر تشکیل شده‌ است:سدیم کلراید، پتاسیم ، منیزیم و کلسیم  و علت صورتی بودن رنگ این نوع نمک، وجود همین مواد معدنی است.

البته باید در نظر داشته باشید که تفاوت ‌هایی در طعم این نو از نمک وجود دارد.

اگر به مقدار متعادل و به صورت روزانه از این نوع نمک استفاده شود، افراد می‌توانند تمامی نیاز خود به این مواد معدنی را از طریق سنگ نمک صورتی ایران برطرف کنند.

داشتن مقدار کمتر سدیم نسبت به نمک خوراکی معمولی

عقیده رایج این است که نمک هیمالیا کمتر از نمک معمولی سدیم دارد. درحالی که چنین نیست و هردو حدود ۹۸ درصد سدیم دارند. تنها تفاوت در این است که نمک هیمالیا بلور های درشت تری نسبت به نمک معمولی دارد و بنابراین در مقدار یکسانی از هردو نوع نمک هیمالیا سدیم کم تری خواهد داشت. میزان شوری نمک هیمالیا هم کم تر از نمک معمولی است بنابراین در هنگام مصرف باید میزان بیش تری نسبت به نمک معمولی استفاده شود تا طعم دلخواه به دست آید.

این نوع از نمک که طبق ادعاهای گفته شده از نمک معمولی سالم تر است در پیوندهای شیمیایی خود، تفاوت چندانی با نمک خوراکی معمولی ندارد!

از آنجا که باید به صورت روزانه برای پخت و پز و … از این ماده ی معدنی استفاده کنیم، استفاده از نمک صورتی راهکار بهتری در این زمینه است.

یکی از باورهای رایج در مورد نمک صورتی، طبیعی  بودن آن است.

اگر دوست دارید که در شرایط مختلف یک نمک طبیعی با کمترین میزان مواد شیمیایی و افزودنی مصرف کنید، استفاده از این نوع سنگ نمک یک گزینه ی خوب برای شما محسوب می‌شود.

برای خرید نمک صورتی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# موارد استفاده نمک صورتی # خرید نمک صورتی # خواص نمک صورتی # خواص انواع نمک ها

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نمک صورتی اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط