نبات

نبات طعم دار گیاهی

وزن : 500 گرم

قیمت برای شما : 110,000 تومان
قیمت : 132,000 تومان
  • طبع نبات طعم دار گیاهی شاخه گرم است.
  • تسکین دهنده دل‌درد
  • رفع کننده جاری شدن آب دهان
  • کمک کننده به هضم غذا
  • رفع کننده خستگی و خواب آلودگی
  • ضد ترش کردن


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

در انواع نبات گیاهی از اسانس شیمیایی استفاده نشده است، از این رو خواص انواع نبات گیاهی حفظ می‌شود. با این حال، نبات  طعم دار گیاهی، بدون اسانس، گزینه سالم‌تر و بهتری برای استفاده است.

امروزه، اسانس‌ها و مواد افزودنی زیادی به محصولات و فراورده‌های خوراکی زده می‌شود. تمامی اسانس‌های موجود در خوراکی و مواد افزودنی، منجر به خطر انداختن سلامتی در بدن انسان می‌شود.

مشخصات انواع نبات با یکدیگر متفاوت است، مصرف نبات گیاهی با طعم‌های متفاوت، حتی برای بالا بردن میزان سلامتی بدن انسان، کارایی زیادی را نیز خود به نمایش می‌گذارد.

مصرف گیاهان دارویی، برای سلامتی بدن انسان، بسیار مفید است. به همین خاطر، مصرف گیاهان دارویی، در نبات، برای بهبود سلامتی انسان بسیار ارزشمند است.

خواص انواع نبات گیاهی

بسیاری از تولید کنندگان نبات گیاهی، از متخصصین دارو و تغذیه کمک زیادی گرفته‌اند. افراد متخصص، از گیاهان دارویی برای طعم و رنگ آن‌ها، به شکل استاندارد در نبات استفاده می‌کنند.

بنابراین رعایت بهداشت و فاکتور‌های مهم و استاندارد برای نبات گیاهی، خود یکی از فاکتور‌های مهم برای ارائه دادن محصول استاندارد و بهینه شده در بازار است. زعفران، یکی از نام آشنا‌ترین، گیاهان دارویی و به کار رفته در نبات است. از این نظر، باید زعفران را به عنوان یکی از ماده‌های اصلی و اساسی در نبات دانست.

زعفران، یکی از رنگ دهنده‌های طبیعی برای نبات است. البته جدای از خاصیت نبات زعفرانی یک ماده طبیعی، برای بالا بردن ارزشمندی در ساختار نبات است.

تفاوت نبات رنگی و نبات گیاهی

برای تهیه نبات های گیاهی ازترکیب مواد اولیه مورد نیاز برای نبات و عصاره گیاهان مختلف دارویی که هریک خواص گوناگونی دارند، استفاده می شود که علاوه بر خاصیت نبات خواص گیاهان را نیز دارا می باشد.

این نبات ها که با انواع مختلف در بازار یافت می شوند دارای رنگ و طعم های متفاوت می باشند که از انواع آن می توان نبات زعفرانی ، نبات هل ، نبات دارچین ، نبات زنجبیل ، نبات لیموعمانی ، نبات نعنایی ، نبات بابونه ، نبات آویشن ، نبات چای سبز ، نبات چای ترش و نبات گل گاوزبان را نام برد.

همانطور که میدانید شناخت ومصرف گیاهان دارویی در طب سنتی و علم پزشکی روز دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

طعم‌های متفاوتی که در ساختار نبات به کار برده می‌شود شامل:

با طعم هل
طعم دار به لیمو
دارچینی
گل گاوزبان
چای ترش
گل محمدی
نعناع

 نعناع: دارای طبیعت گرم، رفع دل درد و دل پیچه ، ضداسهال واستفراغ، ضدعفونی کننده، ضد نفخ وتشنج ، تقویت کننده دستگاه گوارش

 زنجبیل: دارای طبیعت گرمر، رفع مسمویت غذایی، ضد تهوع واستفراغ، ضد نفخ، تقویت حافظه، درمان بلغم، تقویت قوای جنسی ، تقویت معده وکبد

 هل سبز: دارای طبیعت گرم، مقوی معده،رفع سردرد و بی خوابی، مسکن دردهای عصبی صورت وکمر، رفع کم خوابی،معطروخوشبوکننده

دارچین: دارای طبیعت گرم، تنظیم کننده قند خون، کاهش ولع خوردن شیرینی جات، مقوی قلب ، ضد عفونت های گلو،تقویت بینایی، نیرودهنده وپیشگیری از آلزایمر

 لیمو: تقویت سیستم ایمنی بدن، خواص آنتی باکتریال وضدویروسی فوق العاده ای دارد. منبع غنی وسرشار از ویتامینc

 زعفران: ضدافسردگی، ضدسرطان، تقویت حافظه، آرام بخش،افزایش سلامت قلب، تقویت قوای جنسی، کمک به درمان کم خوابی

 چای ترش: کاهش فشارخون ،تصفیه کننده خون ،تنظیم کلسترول خون، کنترل کننده اختلالات کبدی وصفرایی، رفع گیجی وسوء هاضمه ، منبع غنی آهن ،خاصیت ضد دیابتی هم دارد.

 گل گاوزبان: دارای طبیعت گرم، آرامش بخش، نرم کننده، تصفیه کننده خون، ادرار آور، رفع التهابات و ورم کلیه

 قهوه:منبع غنی از فنول هاست و خاصیت آنتی اکسیدانی آن از چای سبز و چای سیاه و سایر نوشیدنی ها وآب میوه ها بیشتر است.جلوگیری ازبروز مشکلات قلبی وعروقی و احتمال بروز دیابت نوع دوم را تا۵۰%کاهش میدهد.


# خرید نبات گیاهی # خرید نبات گیاهی چوبی # خواص نبات گیاهی # خرید نبات گیاهی # خرید نبات گیاهی چوبی # خواص نبات گیاهی # خرید نبات طعم دار

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نبات طعم دار گیاهی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط