شکر

شکر سفید درجه یک

وزن : 1000 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 54,000 تومان
  •  شکر سفید
  •  فاقد مواد نگهدارنده
  •   مناسب برای کیک،شیرینی و دسر


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

شکر سفید، این ماده‌ی کریستالی سرشناس، از گلوکز، فروکتوز و گالاکتوز تشکیل شده است که از نیشکر یا چغندر قند به دست می‌آید. از نظر شیمیایی، ساکاروز نوعی دی‌ساکارید است، درست مثل مالتوز که از دانه‌ها و لاکتوز که از شیر است. این محصول علاوه بر این که باعث شیرینی می‌شود، تغییراتی در پخت ایجاد می‌کند. برای مثال شکر تشکیل گلوتن در آرد گندم را کاهش می‌دهد. به همین دلیل غذاهایی که شکر بیشتری در پخت آن‌ها استفاده می‌شود، بافت نرم‌تری دارند. همچنین دارای ترکیبی به نام هیدروکسی به معنی جذب و حفظ رطوبت است. به همین دلیل به ترکیبات پخته شده مثل نان و کیک کمک می‌کند تا تازه‌تر بمانند و دیرتر خشک شوند.

خواص شکر سفید

شکر گرانول سفید، شایع‌ترین نوع شکر است که در تهیه کیک، انوع دسر و نان استفاده می‌شود. این نوع از چغندر و نیشکر استخراج می‌شود که تفاوت اساسی ندارد و ۹۹٫۹۵ درصد آن ساکاروز است. در صورتی که  در شرایط مناسب و در بسته بندی‌های نفوذ ناپذیر در برابر رطوبت نگهداری شود، قابلیت نگهداری نامحدودی خواهد داشت.

انواع مختلفی از شکرسفید وجود دارد که تفاوت اصلی آن ها در اندازه ی ذرات شکر می باشد . این تفاوت در اندازه ی ذرات ، به شکر ویژگی های متفاوتی داده و آن را برای استفاده در انواع مختلفی از دستورهای قنادی مناسب می کند.
شکر از چغندر قند و یا نیشکر استخراج می شود که هیچ تفاوتی بین شکر تهیه شده از نیشکر و چغندر قند وجود ندارد.
این نوع شکر، مزاجی سرد و خشک دارد؛ فاقد ملاس، ویتامین، مواد معدنی و فیبر است و حاوی بیشترین مقدار سوکروز می باشد.

در تهیه انواع دسر و کیک استفاده از نوع ریزتر می‌تواند طی مراحل پخت راحت‌تر حل شده و بافت بهتری ایجاد کند که به آن شکر کاستر گفته می‌شود که مثل شکر معمولی بلورین و کریستالی است با این تفاوت که اندازه آن نصف این شکر است.

با توجه به اندازه‌های مختلف و انواع شکر ، هنگام اندازه‌گیری برای دستورالعمل‌هایتان از اندازه‌گیری وزنی به جای حجم یا فنجان استفاده کنید.


# خرید شکر سفید # خرید پودر فند # خواص شکر # طرز استفاده از شکر

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای شکر سفید درجه یک
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط