نشا

نشا گل گاوزبان

وزن : 1000 گرم

قیمت : 9,000,000تومان

لطفا از خرید تماس بگیرید

09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • امکان مرجوعی
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

نشا گل گاوزبان ایرانی به خشکی و سرما مقاوم است و کاشت آن باعث صرفه جویی در مصرف آب در هنگام آبیاری می‌شود؛ گل گاوزبان ایرانی (نام علمی Echium amoenum) یک گونه گیاه انحصاری در کشور ایران است و تنها در منطقه رشته کوه‌های البرز رشد می‌کند در حالی که گیاه گاوزبان اروپایی در نقاط دیگر ایران و جهان قابل کشت است.

تفاوت نشا گل گاوزبان ایرانی
گل گاوزبان ایرانی و گل گاوزبان اروپایی از دو تیره متفاوت با خواص مختلف هستند:

گیاه گاوزبان اروپایی ابتدا از شمال آفریقا به اسپانیا منتقل شد و به دلیل خواص دارویی تکثیر یافت و در ادامه به سرتاسر جهان ارسال شد.
گل گاوزبان ایرانی که با نام گل افعی نیز شناخته می‌شود تنها در محدوده رشته کوه البرز گسترش یافته و به عنوان گیاهی انحصاری محسوب می‌شود.
کاشت نشاء گل گاوزبان ایرانی به عنوان یک گونه گیاهی انحصاری به حفظ تنوع زیستی و اکوسیستم‌های محلی کمک می‌کند همچنین کاشت گل گاوزبان ایرانی به عنوان یک گیاه محلی و مقاوم، می‌تواند به حفاظت از گونه‌های بومی کمک کند.

فواید گل گاوزبان ایرانی برای بدن
گل گاوزبان ایرانی در طب سنتی به خواص درمانی بسیار زیادش معروف است و کاشت آن می‌تواند به استفاده بهینه از این گیاه در درمان برخی از مشکلات سلامتی کمک کند.

خواص ضد التهابی: گل گاوزبان ایرانی دارای خواص ضد التهابی است و می‌تواند در کاهش التهابات بدن موثر باشد.
تسکین درد: این گیاه به عنوان یک داروی طبیعی برای تسکین درد‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد، به خصوص در درمان درد‌های عضلانی و مفصلی.
تقویت سیستم ایمنی: تحقیقات نشان داده‌اند که مواد موجود در گل گاوزبان ایرانی می‌توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند و مقاومت بدن نسبت به برخی از بیماری‌ها را افزایش دهند.
کنترل قند خون: گل گاوزبان ایرانی برای کنترل قند خون مفید است و برای افراد با مشکل دیابت موثر می‌باشد.


شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای نشا گل گاوزبان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط