بذر

بذر پنیرک بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 1سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اوایل بهار در فضای باز
  • قسمت خوراکی: گل
  • تعداد برداشت: چند چین
  • چرخه زندگی :یکساله
  • نحوه مصرف :استفاده از برگ و گل در دمنوش
  • رسیدگی :70الی 90 روز پس از کاشت


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

بذر گل پنیرک از جمله بذر گیاهان دارویی سریع الرشدی می باشد؛ که شما عزیزان می توانید با صرف انرژی و هزینه محدود نسبت به کاشت آن ها در گلدان و یا باغچه منزل خود اقدام نموده و به زیبایی آن کمک شایان توجهی نمایید. پنیرک با داشتن گل های زیبا به رنگ صورتی مایل به بنفش، علاوه بر جنبه زیبایی و تزئینی، دارای خواص و کاربردهای درمانی بسیاری نیز می باشد.

از ریشه، برگ و گل های پنیرک برای درمان سرفه، درمان اسهال و عفونت های ادراری و همچنین رفع مشکلات مربوط به معده استفاده می شود. این گیاه از طریق بذر کشت می شود و انتخاب بذر خوب گل پنیرک از مهمترین قسمت عملیات پرورش آن می باشد.

نیاز های آب و هوایی برای کاشت گل پنیرک

بهترین زمان کاشت گل پنیرک

بهترین زمان کاشت گل پنیرک در بستر اصلی، در فصل بهار در مناطق سردسیر و یا اوائل فصل پاییز (در مناطق گرمسیر) می باشد. اما در صورت تمایل برای کاشت بذر گل پنیرک در گلدان و نگهداری آن در خانه می توان در هر فصلی از سال اقدام به این کار نمود.

نیاز نوری برای کاشت گل پنیرک

گل پنیرک از جمله گیاهانی می باشد که برای رشد ایده آل خود نیاز به نور کافی دارند و باید روزانه حداقل 7 الی 8 ساعت در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرند.

خاک مناسب برای کاشت گل پنیرک

گل پنیرک از جمله گل هایی می باشد که توقعات خاکی چندانی نداشته و در اکثر خاک ها قابل کشت است ولی خاک های غنی با زهکشی مناسب را ترجیح می دهد. ترکیب کوکوپیت، پیت ماس و خاک برگ به نسبت برابر، بستر مناسبی را برای کاشت پنیرک فراهم می نماید.

میزان آبیاری مورد نیاز برای گل پنیرک

پنیرک از جمله گل هایی می باشد که نیازمند آبیاری منظم و مکرر پس از کاشته شدن در خاک هستند. از این رو در نظر گرفتن یک برنامه مناسب آبیاری برای این گیاه خالی از لطف نخواهد بود. مرطوب بودن دائمی پای گیاه، باعث افزایش گلدهی و همچنین بیشتر شدن کیفیت محصول نهایی خواهد بود.

روش کاشت بذر گل پنیرک در باغچه

قبل از کاشت بذر ابتدا زمین را با چنگک، بالا و پایین نمایید و هرگونه علف هرز، ریشه گیاه، سنگ و کلوخ و ... را از خاک جدا کنید. سپس کود دامی پوسیده را به آن اضافه کرده و به عمق 20سانتی متر خاک بستر را زیرو رو کنید. بعد از انجام این عملیات، بستر کاشت را صاف کرده و قبل از پاشیدن بذرها، سطح خاک را به خوبی آبیاری نمایید. بذرها را با فاصله 20 الی 30 سانتی متری از هم و در عمق 1 الی 2 سانتی متری خاک قرار دهید. مجددا بستر کشت را به آرامی آبیاری نمایید و تا زمان جوانه زنی مانع خشک شدن سطح بستر کشت شوید.

پرورش و کاشت بذر گل پنیرک در گلدان

بذرها را به مدت 24 ساعت با آب ولرم بخیسانید.
گلدانی متناسب با سلیقه و دکوراسیون منزل خود انتخاب نمایید.
عملیات زهکشی را به خوبی برای گلدان انجام دهید. (قرار دان ماسه درشت در ته گلدان به ارتفاع 4 سانتی متر)
گلدان را با مخلوط خاک پیشنهادی در قسمت بالا پر نمایید.
گلدان را به خوبی آبیاری نمایید تا خاک نشست کند.
بذرها را در عمق 1 سانتی متری خاک قرار دهید.
7 الی 21 روز بعد از کاشت بذر، شاهد جوانه زنی آنها خواهید بود.
زمان گلدهی این گیاه فصل تابستان می باشد.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# بذر گیاهان دارویی # کشت گیاهان دارویی # نحوه کشت پنیرک # خرید بذر پنیرک # خرید بذر طلایی رویان # Seeds of Cheese

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر پنیرک بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط