بذر

بذر چای ترش بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 1سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اواسط بهار
  • قسمت خوراکی: گل و میوه
  • تعداد برداشت: چندبار
  • چرخه زندگی: یکساله
  • نحوه مصرف :دمنوش و چای
  • رسیدگی: 90الی 120 روز پس از کاشت


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

چای تُرش یا چای مکه ای با نام علمی Hibiscus sabdariffa گیاهی علفی یکساله و گاها چند ساله از جنس بامیه و خانواده پنیرکیان می باشد. برگهای آن متناوب و با حاشیه دندانه دار و دارای ۳-۵ لوب است. از کاسبرگ گیاه چای ترش تهیه می‌شود و بصورت نوشیدنی گرم یا سرد مصرف دارد. این گیاه خواص دارویی بسیار ارزشمندی دارد. وزن هزار دانه بذر ۱۸ گرم می باشد و در هر گرم در حدود ۵۵ عدد بذر وجود دارد. کشت و کار بذر چای ترش به علت درشت بودن بذر راحت هست.

نحوه کاشت بذر چای ترش

گیاه چای ترش از طریق بذر و بطور مستقیم در اردیبهشت ماه کاشته می شود.

زمان جوانه دارشدن بذر چای ترش

بعد از کاشت بذر چای ترش، یک هفته بعد بذرها در دمای 15 درجه سانتی گراد سریعاً جوانه می زنند.

طول زندگی گیاه چای ترش

گیاه چای ترش، طول عمر یکساله دارد.

ارتفاع گیاه 

گیاه چای ترش دارای ارتفاع 2 تا 3 متر می باشد.

نیاز خاکی 

گیاه چای ترش، انواع خاکها را تحمل می کند اما خاک با زهکش مناسب و اسیدیته ۵/۵-۵/۷ برای رشد آن بهتر است.

نحوه و زمان برداشت گیاه چای ترش

شروع گلدهی گیاه چای ترش از شهریور تا مهرماه بوده و برداشت کاسبرگ ها در آبان و آذر ماه است. برداشت بصورت دستی انجام می گیرد.بهترین زمان برداشت 50- 40 روز پس از ریزش گلبرگ ها می باشد. کاسبرگ ها با دست از کپسول جدا می گردند که پس از آن باید خشک شوند. اما بذرها را زمانی برداشت کنید که میوه که در داخل گل آذین قرار گرفته و کاملا رسیده بعد بوته را قطع کنید و چند روز در هوای آزاد به همان حالت قرار دهید تا خشک شود و سپس بذر را برداشت کنید.

خواص درمانی و دارویی 

چای ترش دارای آنتی اکسیدان های ضد چربی خون، ویتامین C و اسید سیتریک می‌باشد. این گیاه خواص ضد سرطان دارد و فشار خون را کاهش می‌دهد.بدن را خنک و کلسترول و اختلالات کبدی و صفرا را به خوبی کنترل میکند. همچنین سرشار از آهن و بسیار آرام بخش و ضد چربی خون است.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.


# بذر گیاهان دارویی # کشت گیاهان دارویی # نحوه کشت چای ترش # خرید بذر چای ترش # خرید بذر طلایی رویان # Hibiscus sabdariffa Seeds # خرید بذر چای مکه

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر چای ترش بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط