گلاب

گلاب یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 135,000 تومان
قیمت : 141,750 تومان
  • گلاب 100 % گیاهی و طبیعی  
  • طبیعت آن گرم و معتدل است.
  • پاکسازی برای پوست
  • گلاب حاوی آنتی اکسیدان
  • درمان گلودرد
  • بهبود بینایی و رفع خستگی چشم
  • کاهش فشار خون
  • درمان مشکلات دستگاه گوارش
  • درمان سردرد و میگرن
  • گلاب، دهان و تقویت لثه
  • پیشگیری از ابتلا به آلزایمر
  • روحیه را تقویت می کند

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

گلاب، آب غلیظ یا عصاره ی خالص از گل محمدی است که با روش تقطیر آب به دست می آید، در طب سنتی گلاب دارای طبیعت گرم و معتدل است. و همه خواص گل محمدی را دارد.

گلاب با تقطیر گلبرگهای گل محمدی با بخار ایجاد می شود. این محصول معطر است و گاهی به عنوان یک عطر طبیعی ملایم به عنوان جایگزینی برای عطرهای پر از مواد شیمیایی استفاده می شود. فصل بهار بهترین زمان برای چیدن گل محمدی و تهیه آن می باشد. گلاب رایحه ی خوشی دارد و از آن در صنعت عطرسازی استفاده می شود. علاوه بر صنعت عطرسازی، فواید درمانی بسیاری دارد و دارای خواص ضدالتهابی، ضدباکتریایی، ضد درد، ضد تشنج، ضد برونشیت و… می باشد.

ترکیبات و ارزش غذایی یک بطری گلاب

گلاب سرشار از ویتامین C، ویتامین E، تانن، پکتین، سیترنلول، گرانتول، استاروپنین و فنیل اتانول می باشد و دارای ترکیبات مفیدی مانند ترپن ها، گلیکوزیدها، فلاوونوئیدها، آنتوسیانین ها و… است و ارزش غذایی یک بطری  از آن به صورت زیر می باشد:

کالری :80
کربوهیدرات :21 گرم
شکر :20 گرم

طبع گلاب

گلاب یکی از پر مصرف ترین عرقیات می باشد که طبیعت گرم ومعتدل دارد و به دلیل خواص و طبیعت ویژه ای که دارد، برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب مفید است. طبیعت انواع گلاب ها گرم و معتدل است و طبع گلاب سه آتشه، دو آتشه، درجه یک، درجه دو و پس آب، به ترتیب از گرمی به خنکی می رود.

نحوه مصرف

از گلاب برای تهیه شربت، انواع کیک و شیرینی، انواع مربا، شله زرد، حلوا و چای استفاده می کنند. مهم ترین خاصیت آن آرام بخش بودن آن است و به همین علت از آن در مراسم های سوگواری استفاده می کنند. در ایام امتحانات نیز برای تقویت قوای عمومی و تجدید انرژی در بدن از گلاب استفاده کنید.

نحوه تشخیص گلاب اصل

گلاب اصل، بوی مطبوع گل محمدی می دهد و فاقد بوی ترشیدگی است و رنگ آن شفاف، روشن، بدون رسوب است و طعم آن سنگین و کمی مایل به تلخی است. مرغوب ترین نوع آن مربوط به شهر های کاشان و میمند فارس است.

خواص گلاب برای پوست

چه پوست چرب ، چه خشک و چه ترکیبی داشته باشید ، گلاب می تواند به روتین مراقبتی پوست شما اضافه شود. این همان چیزی است که آن را به یک راز زیبایی برای زنان در سراسر جهان ، تبدیل می کند.

هنگام خرید گلاب ، باید مطمئن شوید که نوع 100٪ خالص آن را خریداری کرده اید ، یعنی آب مقطر گل بدون مواد شیمیایی است.

گلاب دارای ترکیباتی است که برای محافظت از پوست مناسب می باشند و دارای خواص زیر برای پوست است :

پوست را نرم می کند و سبب درخششی سالم و طبیعی پوست می شود.

ترکیبات آنتی اکسیدانی آن باعث قوی شدن سلول های پوست می شود.

برای پاک کردن پوست از گلاب استفاده نمایید.

همچنین باعث متعادل کردن PH پوست می شود.

گلاب خاصیت ضد پیری دارد و اغلب در محصولات زیبایی با هدف کاهش چین و چروک یافت می شود. به این دلیل که ممکن است در واقع اثرات ضد پیری داشته باشد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. علاوه بر تسکین دهنده پوست تحریک شده ، ممکن است باعث کاهش چین و چروک پوست در صورت استفاده موضعی شود.

مصرف این عرق پر خاصیت به صورت موضعی برای درمان اگزما، التهاب پوستی و آکنه و نیز اسکار، بریدگی ها و زخم ها مفید است.

این عرق مرطوب کننده، نرم کننده و خنک کننده پوست است.

ویتامین C موجود در آن برای رشد سالم پوست ضروری است و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

برای درمان آفتاب سوختگی می توان از این محصول کمک گرفت.

گلاب حاوی آنتی اکسیدان

گلبرگهای گل و روغن گل سرخ حاوی تعدادی آنتی اکسیدان قوی هستند که می توانند به محافظت از سلول در برابر آسیب کمک کنند. این آنتی اکسیدان ها اثرات مهاری پراکسیداسیون لیپید بالقوه دارند. در نتیجه از سلول محافظت می کند.

درمان گلودرد

گلاب یک آنتی بیوتیک طبیعی است و خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و درمان سرماخوردگی و گلودرد می شود.

بهبود بینایی و رفع خستگی چشم

برای بهبود بینایی می توانید از گلاب اصل به عنوان قطره چشمی استفاده نمایید. همینطور سبب پیشگیری از ابتلا به بیماری های چشمی مانند دژنراتیو ماکولا و آب مروارید می شود. بعلاوه سبب رفع خستگی چشم شده و برای افرادی که ساعات طولانی را در مقابل یک کامپیوتر برای کار می گذرانند مفید است.

کاهش فشار خون

گلاب خواص ضد التهابی دارد و در کاهش فشار خون بالا ، تقویت قلب ، پیشگیری و درمان بیماری های قلبی و عروقی مؤثر است.

درمان مشکلات دستگاه گوارش

از گلاب برای کمک به هضم غذا و کاهش ناراحتی های گوارشی استفاده می شود. همچنین ممکن است ترشح صفرا را بهبود بخشد ، که می تواند به هضم غذا کمک بیشتری کند. همچنین جریان صفراوی را افزایش داده و به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و موجب  درمان مشکلاتی مانند نفخ، معده درد، زخم معده می شود. همینطوربرای درمان ریفلاکس موثر است.

درمان سردرد و میگرن

یک مطالعه پیدا شد که بخار گلاب می تواند سردرد و میگرن را تسکین دهد. گزینه دیگر استفاده از کمپرس آغشته به گلاب به مدت 45 دقیقه بر روی سر است تا نتایج مثبت حاصل شود. با مصرف و بوئیدن آن می توانید سردردهای خود را درمان کنید. از گلاب و روغن آن در رایحه درمانی برای کمک به تسکین سردرد استفاده می شود. این ممکن است به دلیل استرس زدایی این محصول باشد.

گلاب، دهان و تقویت لثه

برای افزایش استحکام و تقویت لثه، گلاب را در دهان نگه دارید و قرقره کنید. همچنین این محصول سبب از بین رفتن آلودگی ها و باکتری ها در دهان می شود. همینطور برای درمان آفت دهان و تقویت لثه هایتان مقدار کمی گلاب مصرف نمایید و نیز برای رفع بوی بد دهان از گلاب به عنوان دهانشویه استفاده کنید تا نفس شما تازه و خوش بو شود.

پیشگیری از ابتلا به آلزایمر

پروتئینی به نام آمیلوئید بر عملکرد مغز تأثیر می گذارد و باعث آلزایمر می شود. گلاب بازدارنده عملکرد آمیلوئید است وبخور آن از ابتلا به زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می کند.

روحیه را تقویت می کند

گلاب خواص ضد استرس و ضد افسردگی دارد و در بدن مانند دیازپام عمل می کند و سبب آرامش شما می شود.طالعه ای در سال 2011 دریافت که عصاره گلبرگ های گل سرخ می توانند سیستم عصبی مرکزی را در موش ها آرام کنند. این منجر به اثرات ضد افسردگی و ضد اضطراب می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد گلاب ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای گلاب به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید گلاب اعلی # خواص عرق گلاب # خرید گلاب در مشهد # قیمت گلاب # خرید گلاب سنتی # خرید گلاب طبیعی # خرید عرقیات ان جی # خرید گلاب سنگین

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای گلاب یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط