عرق

عرق کندر یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 56,250 تومان
قیمت : 59,063 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی کندر  
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • تقویت حافظه
  • تقویت معده و اعصاب
  • ادرار آور
  • افزایش تمرکز
  • پیشگیری از سرطان
  • سلامت قلب و عروق و … 

طریقه مصرف:
یک فنجان در یک لیوان آب سرد میل شود.

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق کندر ، آب غلیظ یا عصاره ی خالص از کندر است که با روش تقطیر آب به دست می آید، در طب سنتی این عرق دارای طبیعت گرم و خشک است. و همه خواص کندر را دارد.

کندر گیاهی دارویی با نام علمی Boswellia thurifera یا B. sacra و همچنین B. carterii ازتیره ناترک سانان است که صمغ آن را با اسپنددانه می سوزانند و به عنوان خوشبو کننده استفاده می کنند. کندر در اندازه و رنگ های مختلف در بازار موجود است و گفته می شود کندر سفید بهتر از دیگر انواع آن است و به سه صورت خوراکی، موضعی و بخور برای درمان بیماری ها مصرف می شود. شیره گیاهی به همین نام است که مزه‌ای گس و تلخ دارد و درمانگران طب سنتی از قدیم آن را برای درمان بسیاری بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌دادند که به صورت های عرق کندر و خوراکی، موضعی و بخور مصرف می‌شده است که میتوان با مصرف خوراکی آن در شربت ها علاوه بر دارا بودن خواص کندر،تلخی و گس بودن آن را از بین برد

خواص عرق کندر

درمان آرتروز

کندر اثرات ضد التهابی داشته و التهاب مفاصل را که از آرتروز و آرتریت ناشی می شود را می تواند درمان کند.

بهبود روده

خواص ضد التهابی که دارد باعث می شود تا عملکرد روده بهتر شود و علایم بیماری کرون و کولیت اولسراتیو را کاهش داده و درمان می کند.

عرق کندر و بهبود آسم

در طب سنتی از عرق کندر برای بهبود بیماری برونشیت و آسم استفاده می شود. ترکیباتی که در عرق کندر وجود دارد از تولید لکوترین پیشگیری کرده، باعث انقباض عضلات می شود و آسم را درمان می نماید.

سلامت دهان و دندان

اسیدهای بوزولئیک که در کندر موجود است. خاصیت ضد باکتری داشته و به عفونت های دهان کمک می کند. همچنین از پوسیدگی دندان جلوگیری کرده و سلامت دهان و دندان را حفظ می نماید.

درمان سرطان

اسید بوزولئیک موجود در کندر از گسترش و زیاد شدن سلول های سرطانی جلوگیری می کند. برای مبارزه با بعضی سرطانها مفید است و رشد سلولهای سرطانی را کم می سازد.

از دیگر خواص عرق کندر مکی توان به این موارد نیز اشاره نمود:

برای دیابت و قند خون مفید است.

به تقویت حافظه کمک می کند.

برای درمان پوست و مو مفید است.

قاعدگی بی نظم را درمان می نماید.

موارد منع مصرف عرق کندر

ممکن است در بعضی مصرف عرق کندر باعث تهوع و رفلاکس معده شود.

مصرف آن برای زنان باردار مناسب نبوده و سقط جنین به همراه دارد.

با بعضی داروهای ضد التهاب مانند رقیق کننده خون تداخل ایجاد می کند. به همین دلیل باید از مصرف آن اجتناب نمود یا قبل آن با پزشک خود مشورت کرد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق کندر ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق کندر به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق کندر # خواص عرق کندر # خرید عرق کندر در مشهد # قیمت عرق کندر # خرید عرقیات سنتی # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق کندر یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط