عرق

عرق کاکوتی یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی کاکوتی
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • ضدعفونی کردن مجاری تنفسی
  • درمان اسهال و دل پیچه
  • تسکین درد مفاصل و روماتیسم
  • قاعده آور
  • خلط آور
  • صفرابر
  • بادشکن وضدنفخ
  • تقویت بدن و نیروی جنسی
  • تقویت معده و جذب غذا
  • ضد سرماخوردگی

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق کاکوتی ، آب غلیظ یا عصاره ی خالص از برگ های کاکوتی است که با روش تقطیر آب به دست می آید، در طب سنتی این عرق دارای طبیعت گرم و خشک است. و همه خواص کاکوتی را دارد.

 گیاه کاکوتی از خانواده نعنا است. این گیاه برای رفع مشکلات گوارشی بسیار مفید است. همچنین دستگاه تنفسی را هم ضدعفونی می‌کند. این گیاه با نام «آنخ» هم شناخته می‌شود. از گیاه کاکوتی به عنوان طعم دهنده در غذاها استفاده می‌شود. این گیاه خواص دارویی هم دارد و در طب سنتی کاربرد فراوانی دارد. عطر کاکوتی مشابه آویشن است. آویشن بیشتر برای درمان بیماری‌های تنفسی به کار برده می‌شود ولی کاکوتی در درمان اختلالات گوارشی نظیر اسهال و درمان دل پیچه نیز کاربرد دارد و از آن به عنوان مصلح نوشیدنی‌هایی مثل دوغ استفاده می‌شود. یکی از فراوارده‌های این گیاه عرق کاکوتی است. خواص عرق کاکوتی کاملا مشابه گیاه آن است.

این عرق تقویت کننده ی اعصاب، ضد انگل، ضد عفونی کننده ی مجاری تنفسی،تقویت دستگاه گوارش، تقویت بینایی و درمان بی خوابی نیز می باشد. اسانس این گیاه دارای پولگون، منتون، ایزومنتون، منتول، تانن، فالونوئیدها و … است.

خواص عرق کاکوتی

مصرف این عرق به عنوان یکی از درمان‌های خانگی تسکین دردهای قاعدگی توصیه می‌شود. همچنین عرق کاکوتی به عنوان یک ماده قاعده آور شناخته می‌شود و می‌تواند به درمان قاعدگی نامنظم کمک کند. این عرق به خاطر داشتن خاصیت ضد درد کمر درد و دل درد شدید را درمان می‌کند.

تقویت قوای جنسی مردان با عرق کاکوتی

عرق کاکوتی یکی از بهترین داروهای گیاهی برای درمان اختلالات جنسی مردان است. این روغن باعث رفع ناباروری مردان می‌شود و از ناتوانی جنسی جلوگیری می‌کند.

خواص عرق کاکوتی برای معده

عرق گیاه کاکوتی سرشار از خواص ضدالتهابی و آرام بخش طبیعی است که در درمان نفخ شکم، دل پیچه، معده درد و سلامت دستگاه گوارش می تواند موثر باشد.
این عرق به علت خواص ضد میکروبی که دارد، خطر ابتلا به زخم معده ناشی از میکروب هلیکو باکتر پیلوری را کاهش می‌دهد.
پیشنهاد می‌شود که برای بهبود هضم غذا و درمان معده درد، یک فنجان عرق کاکوتی را بعد از غذا بنوشید تا تأثیر آن را مشاهده کنید.
این عرق دارای ترکیباتی بادشکن است که از بروز نفخ معده، به خصوص در بیماران مبتلا به بیماری‌های معده جلوگیری می‌کند.
یکی از ترکیبات موجود در کاکوتی، ماده‌ای به نام پولِگون است که اثر ضد التهابی آن به خوبی شناخته شده است. پولگون و سینئول که از ترکیبات اصلی کاکوتی هستند، از ترشح زیاد اسید معده و بروز زخم معده جلوگیری می‌کنند.

درمان اسهال با عرق کاکوتی

عرق کاکوتی از گذشته تا به حال به عنوان یک داروی گیاهی برای درمان اسهال مورد استفاده قرار می‌گرفته است؛ کاکوتی دارای خواص ضدعفونی کننده قوی است که عفونت و میکروب‌های روده را از بین می‌برد و روده را پاکسازی کرده و به این ترتیب اسهال را درمان می‌کند.

درمان سرفه و برونشیت و بیماری‌ های تنفسی

فواید عرق کاکوتی برای درمان بیماری سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است. این عرق عفونت دستگاه تنفسی را از بین می‌برد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. از خواص این عرق برای درمان سرفه و برونشیت استفاده می‌شود. همچنین خلط آور است و باعث سم‌زدایی و پاکسازی دستگاه تنفسی شده و به درمان سرفه و برونشیت کمک می‌کند و به سرعت سرماخوردگی را رفع می‌کند. عرق کاکوتی از بروز سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.

همچنین برای جلوگیری از خونریزی بینی از دم کرده کاکـوتی استفاده شود و پنبه‎ ای را آغشته به کاکـوتی در بینی بگذارید.

درمان دردهای روماتیسمی

عرق کاکوتی به علت خواص ضد التهابی و ضد درد، می‌تواند به درمان روماتیسم و سیاتیک کمک کند. از خواص عرق کاکوتی برای رفع درد روماتیسم استفاده می‌شود. همچنین از ورم مفاصل جلوگیری می‌کند و باعث رفع درد می‌شود بعلاوه ورم لوزتین را برطرف می‌کند. از خواص عرق کاکوتی برای درمان درد سیاتیک هم استفاده می‌شود. برای درمان دردهای مفصلی می‌توانیم از آن در وان حمام استفاده کنیم.

عرق کاکوتی و سلامت پوست

گیاه و فرآورده ای حاصل از کاکوتی دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی زیادی است و کارکردهای منفی رادیکال های آزاد روی پوست بدن را کاهش می دهد، اگر بدن به اندازه ی کافی آنتی اکسیدان داشته باشد می تواند خیلی راحت با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و اثرات آن را خنثی کند. فعالیت رادیکال های آزاد در بدن ممکنه باعث پدید آمدن انواع سرطان، مشکلات پوستی، مشکلات قلبی و …  شود.

در بحث سلامت پوست، عرق و گیاه کاکوتی می توانند نقش مهمی ایفا کنند، عرق و هم چنین روغن این گیاه را می توان یکی از بهترین موارد برای پاکسازی پوست از آلودگی ها و بیماری های پوستی نام برد، که در نهایت منجر به روشن شدن پوست بدن به خصوص صورت می شود.

تأثیر عرق کاکوتی بر بهبود دیابت

نتایج تحقیقات نشان می‌دهند مصرف عرق کاکوتی می‌تواند بر بهبود بیماری دیابت موثر باشد. این عرق باعث تقویت سلول‌های پانکراس می‌شود و سطح انسولین خون را افزایش می‌دهد. به همین دلیل به کاهش قند خون افراد دیابتی کمک می‌کند و موجب کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود.

موارد منع مصرف

کاکوتی، یک گیاه قاعده آور است و می تواند خطر سقط جنین در دوران بارداری را افزایش دهد، توصیه می شود که زنان باردار از زیاده روی در مصرف آن اجتناب کنند.

ممکن است کاکوتی باعث افزایش فشار خون شود، به همین دلیل توصیه شده که افراد مبتلا به فشار خون بالا از زیاده روی در مصرف این گیاه دارویی اجتناب کنند.

مصرف مداوم این عرق توصیه نمی‌شود. بهتر است پس از هر دوره 7 روزه، چند روز مصرف آن متوقف شود و پس از چند روز دوباره مصرف آن را شروع کنیم.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق کاکوتی ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق کاکوتی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق کاکوتی # خواص عرق کاکوتی # خرید عرق کاکوتی در مشهد # قیمت عرق کاکوتی # خرید عرقیات سنتی # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق کاکوتی یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط