عرق

عرق هل یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 135,000 تومان
قیمت : 141,750 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی هل 
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • معطر و خوشبو کننده
  • مقوی معده و روده
  • بادشکن
  • رفع سردرد
  • بوی بد دهان را ازبین میبرد

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق هل ، آب غلیظ یا عصاره ی خالص از هل است که با روش تقطیر آب به دست می آید، در طب سنتی این عرق دارای طبیعت گرم و خشک  است. و همه خواص هل را دارد.

عرق هل بسیاری از بیماری‌ها را درمان کرده و عطروطعم خوبی نیز به دسرها و غذاهای شما می‌دهد. هل از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک است ،خواص گرمابخشی دارد و می‌تواند معده و روده‌ها گرم و در ضمن تقویت کند. به یاد داشته باشید استفاده مداوم از هل اشتها را زیاد می‌کند و البته برای هضم غذایتان کمک خوبی است. اضافه کردن این عرق به نوشیدنی‌های گرمی مثل چای سبب تسکین کولیت، حالت تهوع، سوءهاضمه، باد نفخ و... خواهد شد. با استفاده عرق هل می‌توانید از بروز ترشح زیاد اسید معده جلوگیری کرده و سبب بیشتر شدن خلط در گلو شوید. زیادشدن خلط به درمان بیماری سرماخوردگی و ... کمک بزرگ خواهد کرد. هل و حتی دانه‌های آن خاصیت دارویی اکسپکتورانت دارند و می‌توانند به‌مرورزمان سینوس‌ها را درمان کنند. این ویژگی کمک می‌کند تا بینی و سینه شما از خلط و ترشحات اضافی پاک شوند.

عرق هل از معدود عرقیات گیاهی است که علاوه بر رفع مشکلات گوارشی، فعالیت سلول‌های سرطانی را نیز مختل می‌کند. عرق هل فاقد چربی‌ و سرشار از ویتامین‌های گروه B، ویتامین A، ویتامین C، آنتی‌اکسیدان و مواد معدنی است. یکی از مهمترین فواید هل، تقویت سیستم ایمنی بدن و در نتیجه مقاومت در برابر بسیاری از بیماری‌ها است.

ترکیبات شیمیایی

هل دارای اسانس فرار و معطری در حدود 4% می باشد ضمنا این گیاه دارای مواد رزینی و چربی نیز است .

لیمونن و سینئول موجود در این محصول باعث کند شدن رشد سلول‌های سرطانی و بخصوص سرطان روده بزرگ می‌شوند. ترکیبات دیگری از جمله پیریدوکسین، تیامین، نیاسین، سدیم، پتاسیم، کلسیم، مس، منگنز، آهن، روی، فسفر، منیزیم، ویتامین A، ویتامین C در دانه هل و عرق آن نیز وجود دارد.

 عرق هل و زیبایی و طراوت پوست

این عرق  فواید بیشماری برای زیبایی دارد .

عرق هل میتواند سموم پوست را دفع کرده و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی پوست شما شود .

همچنین با دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین C ، میتواند گردش خون را در پوست صورت بهبود بخشد که در نتیجه باعث طراوت و شادابی پوست صورت میشود.

بعلاوه باعث شفاف شدن و زیباتر شدن صورت نیز میشود .

اگر میخواهید پوستی زیبا و بانشاط داشته باشید ، مقداری عرق هل را روی پوست صورت خود بزنید و ماساژ دهید .

عرق هل سرشار از ویتامین های مفید برای پوست لب است .

در صنعت لوازم آرایشی ، از هل به عنوان یکی از مهمترین ترکیبات طبیعی برای ساخت رژ و ماتیک استفاده میکنند تا محصول علاوه بر زیبایی ، سلامت لب شما را تضمین کند .

همانطور که کمی قبل گفتیم ، عرق هل خاصیت ضد باکتریایی دارد و میتواند در برطرف کردن آلرژی های پوستی موثر باشد .

اگر از آلرژی های پوستی رنج میبرید ، میتوانید از این خاصیت بینظیر عرق هل استفاده کنید .

کمی عسل را با عرق هل مخلوط کنید تا غلظت آن کمتر شود .

سپس آنرا بصورت ماسک روی ناحیه مورد نظر ماساژ داده و اجازه دهید نیم ساعت بگذرد تا خواص عرق هل ، جذب پوست شما شود .

سپس صورت خود را با آب بشویید .

عرق هل  و مبارزه با سرطان 

طبق تحقیقات انجام شده روی هل ، مشخص شد این ادویه شگفت انگیز تاثیر مثبتی بر درمان و پیشگیری از ابتلا به سرطان دارد .

ترکیبات بسیار ارزشمند هل مثل Cineole و limonen از پیشرفت سرطان جلوگیری و حتی باعث درمان آن میشوند .

 تحقیقات نشان داده است کسانی که عرق هل را به صورت روزانه مصرف می‌کنند، خطر ابتلا به این سرطان به طور قابل توجهی در آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

عرق هل  و رفع مشکلات گوارشی 

مشکلات دستگاه گوارش، افراد زیادی را درگیر خود کرده است. این مشکلات در طولانی مدت آسیب جدی به معده و روده می‌زنند و زمینه ابتلا به سرطان را فراهم می‌کنند. برای آن که از شر مشکلاتی مثل زخم معده، ورم معده، دیر هضم شدن غذا، اسیدی شدن معده، اسهال، عفونت روده و میکروبی شدن معده خلاص شوید، باید سیستم گوارشی خود را تقویت کنید. از خواص عرق هل در طب سنتی از گذشته تا به امروز برای درمان مشکلات گوارشی استفاده می‌شود. بسیاری از مشکلات داستگاه گوارش بخاطر رژیم غذایی نامناسب و مصرف مواد غذایی با طبع سرد به وجود می‌آیند.

طبع عرق هل گرم است و سردی معده را از بین می‌برد. این عرق ترشح اسید معده را متعادل می‌کند. مصرف عرق هل در چای ، یک ساعت پس از وعده نهار یا شام، موجب هضم آسان غذا شده و از انباشته شدن مواد غذایی در معده جلوگیری می‌کند. همچنین مصرف آن باعث از بین رفتن اسهال می‌شود و عمل دفع را آسان می‌کند. این عرق خاصیت ضد میکروبی دارد؛ این عرق باکتری‌های مضر معده و روده را از بین می‌برد. طبق تحقیقات انجام شده در این مورد، عرق هل موجب درمان سوءهاضمه و زخم معده هم می‌شود.

مضرات هل

مصرف زیاد هل در افرادی که طبیعت گرم دارند مضر است.
کسانی که یبوست دارند کمتر مصرف کنند.
کسانی که فشار خون یا زخم معده دارند نباید در خوردن آن زیاده روی کنند.
مصرف زیاد آن هم تپش قلب را افزایش می دهد و هم برای بیماری های روده و ریه مفید نیست.
برای بیماری‌های سوزاک و سیفیلیس و عفونت های ادراری بانوان حامله مضر می‌باشد.
کسانی که ورم پروستات دارند کم مصرف کنند.
مقدر مصرف زیاد هل برای روده ها مضر است . برای رفع این اشکال آنرا باید با کتیرا خورد .

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق هل ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق هل به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق هل # خواص عرق هل # خرید عرق هل در مشهد # قیمت عرق هل # خرید عرقیات سنتی # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق هل یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط