عرق

عرق مامیران یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی مامیران
  • طبیعت آن سرد و خشک است.
  • ادرار آور
  • ملین
  • رفع اسیداوریک(نقرس)
  • کاهنده فشارخون
  • کاهش اضطراب

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق مامیران، آب غلیظ یا عصاره ی خالص از مامیران است که با روش تقطیر آب به دست می آید، در طب سنتی این عرق دارای طبیعت سرد و خشک  است. و همه خواص مامیران را دارد.

درمان اختلالات قلبی و عروقی

عرق مامیران، تصلب شرائین و فشارخون را درمان کرده و از بروز سکته قلبی جلوگیری می‌کند.

درمان اختلالات عصبی

همچنین عرق مامیران تسکین‌دهنده دردهای عصبی، خواب‌آور وآرام‌بخش است.

درمان مشکلات پوستی

عصاره مامیران زخم‌ها، زوائد گوشتی و زگیل و دیگر مشکلات پوستی را برطرف می‌سازد.

درمان اختلالات کلیوی

جوشانده مامیران محرک کلیه فزونی‌دهنده حجم ادرار، دفع‌کننده سموم بدن و درمان‌کننده عفونت‌های کلیه، مثانه و مجاری ادرار است.

درمان اختلالات چشمی

شست‌وشوی چشم با عرق مامیران درد، ورم و عفونت‌های چشم را التیام می‌بخشد.

محافظت از کبد و مثانه

سلاندین حاوی موادی است که به پاکسازی کبد کمک می کند. این عرق برای سم زدایی بدن مفید است. این ماده دارای خواص محافظ طبیعی است که نه تنها به حفظ وضعیت مناسب و عملکرد کبد کمک می کند بلکه سلول ها را از آسیب محافظت می کند.
عرق مامیران باعث کاهش التهاب در بدن می شود ، برای درمان فیبروز و جلوگیری از هپاتیت سمی مفید است. سلاندین کار کیسه صفرا را تحریک می کند ، اختلال عملکرد آن ، همانطور که می دانید باعث بیماری های مختلفی از جمله سوء هاضمه می شود. مطالعات بالینی تأثیر گیاهان در درمان التهاب کیسه صفرا را تأیید کرده است. اما قبل از شروع داروهای گیاهی ، مشورت با پزشک مهم است.

بهبود هضم 

سلاندین برای اختلالات گوارشی مفید است. این گیاه گرفتگی شکم ، نفخ و رفع سوء هاضمه را تسکین می دهد. این ماده به بدن کمک می کند تا صفرا و آنزیم های گوارشی بیشتری تولید کند که مسئول هضم موثر مواد غذایی هستند. برخی مطالعات حاکی از آن است که عصاره celandine برای درمان زخم معده ، سندرم روده تحریک پذیر و برخی بیماریهای مزمن دستگاه گوارش مفید است.

عرق مامیران اگزما را درمان می کند

آب گیاه به طور سنتی برای درمان بسیاری از بیماری های پوستی از جمله درماتیت آتوپیک استفاده می شود. در سال ۲۰۱۱ دانشمندان آزمایشاتی را انجام دادند که نتیجه آن نشان داد که آب celandine برای درمان اگزما مفید است. این آزمایش بر روی موش ها انجام شد ، اما با این وجود توانایی گیاه در کاهش تظاهرات علائم اگزما از جمله التهاب و خارش ثابت شد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق مامیران ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق مامیران به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق مامیران # خواص عرق مامیران # خرید عرق مامیران در مشهد # قیمت عرق مامیران # خرید عرقیات سنتی # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق مامیران یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط