عرق

عرق شوید یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی شوید
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • بهبود هضم غذا
  • درمان زخم معده
  • ضد چربی و فشارخون
  • پیشگیری از پوکی استخوان
  • شیرافزا (افزایش شیر)
  • قاعده آور
  • درمان چاقی

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق شوید طبیعت گرم و خشک دارد و سرشار از ویتامین B12، کلسیم، آهن و منگنز میباشد، از عرق شوید برای کم کردن فشار خون و همین‌ طور چربی خون استفاده میکنند. برای این منظور خوردن یک فنجان عرق شوید در یک لیوان آب سرد بعد از ناهار مفید خواهد بود. بهتر است افرادی که چربی خون بالایی ندارند در استفاده این عرق احتیاط کنند.

شوید در درمان سوء هاضمه ، نفخ(به ویژه نفخ کودکان) و اسپاسم استفاده می شود.

در مورد بیمارانی که مبتلا به استفراغ شدید هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگاه دارند بهترین درمان شوید است .

این نوع بیماران باید دم کرده شوید را آهسته آهسته بنوشند .

شوید از نظر طبیعت ، گرم و خشک است.‌ به همین دلیل گرم مزاجان باید آن را با آب ‌لیمو و سکنجبین و آب غوره و ترشی‌ها بخورند و سرد مزاجان باید آن را با قرنفل و دارچین و عسل بخورند.‌

شوید جدا از اینکه عطر و طعم قوی، اشتها آور دارد، دارای خواص دارویی فراوانی است. این خواص از ترکیبات خاصی به نام مونوترپن ها و همچنین فلاونوئیدها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه بدست می آید .

به طور سنتی از آن برای افزایش ترشح شیر و درمان قولنج نوزادان، سرفه، درد معده، بواسیر، بی خوابی ، یرقان، اسکوربوت و زخم‌ها و به عنوان بادشکن استفاده می کرده اند.

خواص عرق شوید

عرق شوید برای چربی خون

آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید های موجود در عرق شوید به درمان چربی خون بالا کمک کرده و از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، آترواسکلروزیس و حمله ی قلبی پیشگیری می کنند.

از عرق شوید برای پایین آوردن فشار خون و همینطور چربی خون استفاده می کنند . افرادی که دارای بیماری چربی خون می باشند میتوانند از علف شوید و تخم آن برای درمان بیماری استفاده نمایند

برای این منظور خوردن یک فنجان عرق شوید پس از ناهار مفید خواهد بود .

بهتر است افرادی که چربی خون بالایی ندارند در مصرف این عرق احتیاط کنند .

از فواید دیگر این عرق می توان به اثرش بر روی دل درد ؛ خاصیت باد شکنی آن و تقویت معده را نام برد .

مصرف شوید و محصولات جانبی آن در کاهش سطح کلسترول موثر است. مطالعات نشان می‌دهند که عرق شوید و قرص‌ها و داروهای گیاهی حاوی آن بر روی آنزیم‌های کبدی و ژن‌های موثر و همین طور فعالیت‌های آنزیمی بدن افراد دارای کلسترول بالا تأثیر می‌گذارند. بنابراین، کاهش کلسترول را نیز می‌توان از مهم ترین خواص این عرق به شمار آورد.

استخوان‌های محکم با مصرف عرق شوید

عرق شوید حاوی کلسیم است. کلسیم و وسایر مواد معدنی برای رشد و نمو و ترمیم استخوان ها ضروری می باشد. شوید منبع غنی از کلسیم است و با مصرف آن می توان باعث استحکام استخوان ها شد . همچنین از عرق برای افزایش استحکام استخوان‌ها استفاده می‌شود. این عرق مانع از ایجاد نرمی استخوان می‌شود. مصرف آن برای درمان شکستگی استخوان‌ هم مفید است و دوره درمان را بسیار کوتاه می‌کند. کلسیم برای جلوگیری از کاهش تراکم استخوانی که بعد از یائسگی و یا در برخی شرایط خاص مانند آرتریت روماتوئید اتفاق می افتد، بسیار سودمند است. هم چنین این گیاه دارای خواص ضد درد، ضد التهابی است که برای انواع آرتریت ها (مانند عارضه آرتروز ) مفید است.

عرق شوید برای کبد چرب

عرق شوید باعث بازسازی سلول های کبدی میشود و آنتی اکسیدان موجود در آن با سرطان مقابله میکند. ضمنا این عرق ضد بلغم است؛ یعنی ترشحات اضافی برونشیت‎ها و معده و روده و بطور کلی مایعات اضافی را کم می‎کند. عرق برگ شوید برای چربی خون و کاهش کلسترول بسیار مفید است. عرق شوید دارای خاصیت ادرارآور یا دیورتیک است به همین دلیل باعث سم زدایی از بدن و پاکسازی کبد می شود.

این عرق گیاهی به دلیل داشتن ترکیبات موثر باعث ترشح بیشتر آنزیم های مفید کبدی در بدن می شود. با دفع سموم موجود در بدن و بهبود عملکرد کبد، باعث کاهش کلسترول خون نیز خواهد شد. خواص عرق شوید برای چربی خون باعث کاهش کلسترول بد می‌شود.

عرق شوید سطح تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. خواص این عرق برای کبد چرب بسیار مفید است. این عرق هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و در مدت زمان کوتاهی چربی کبد را از بین می‌برد. یکی از عوامل بروز چربی در کبد، چاقی است و عرق شوید با کاهش وزن به درمان این بیماری کمک به‌سزایی می‌کند. توصیه می شود قبل از مصرف آن برای درمان کبد چرب با پزشک خود مشورت کنید.

درمان دردهای پریود

دوره پریود برای بسیاری از زنان دردناک است. در این دوره معمولا درد در ناحیه شکم و رحم احساس می‌شود. وجود ترکیبات مفید در این عرق گیاهی باعث بهبود مشکلات مربوط به دوره قاعدگی زنان می شود. از خواص عرق شوید و رازیانه برای درمان دردهای پریود استفاده می‌شود. این عرق به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی تأثیری مشابه دارو مفنامیک اسید دارد و درد را تسکین می‌بخشد. ولی عوارض جانبی ندارد. استفاده از خواص عرق شوید و رازیانه به سرعت درد را درمان می‌کند. همچنین بی‌حالی و بدخلقی دوران پریود را هم از بین می‌برد. برای تنظیم قاعدگی بعد از پاک شدن به مدت ۲ هفته همراه غذا شوید میل کنند.

عرق شوید برای لاغری

عرق شوید یکی از بهترین روش های طبیعی برای کاهش اشتها بوده که با پیشگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن افراد می شود.

گفته می شود که عرق شوید می تواند با پاک سازی و سم زدایی روده ها، چربی سوزی به ویژه در ناحیه ی شکم را افزایش داده و به درمان چاقی کمک کند.

عرق شوید بر دستگاه گوارش چه تأثیری می‌گذارد؟

عرق شوید درمانی طبیعی برای نفخ و سوءهاضمه است. شوید به عنوان بادشکن و ضد ورم معده و ضد نفخ ( مخصوصا برای کودکان ) و محرک و تقویت کننده معده و ضد انگل و رفع دل درد است .ترکیبات فلاونوئیدها و مونوترپن در شوید باعث بهبود دستگاه گوارشی و درمان معده درد می شود. مصرف آن مانع از بروز یبوست می‌شود. چون حرکات روده را آسان می‌کند و برای دفع سموم بدن مفید است. این عرق برای درمان سوزش معده کاربرد دارد. از خواص عرق شوید می‌توان به دفع گارهای سمی روده اشاره کرد. این عرق سکسکه را برطرف می‌کند.

شوید در درمان سوء هاضمه ، نفخ(به ویژه نفخ کودکان) و اسپاسم استفاده می شود.

در مورد بیمارانی که مبتلا به استفراغ شدید هستند و هیچ غذایی حتی آب را نمی توانند در معده خود نگاهدارند بهترین درمان شوید است . این نوع بیماران باید دم کرده شوید را آهسته آهسته بنوشند .

فلاوانوئید موجود در روغن آن خاصیت باکتریایی دارد و با از بین بردن عفونت های میکروبی، اسهال را درمان می کند و مانع از بروز یبوست می شود.

دیگر خواص عرق شوید

شوید را برای کمردردهایی که بعلت انقباض عضلانی باشد و همچنین کلیه و مثانه مصرف عرق شوید مفید است.
فلاوانوئید و ویتامینB کمپلکس موجود در آن به طور طبیعی ترشح برخی آنزیم ها و هورمون ها را فعال می کند که این امر تاثیر آرام بخشی و خواب آور دارد.

ضد بلغم است یعنی ترشحات اضافی برونشیت‎ها و معده و روده و به طور کلی مایعات اضافی را کم می‎کند.

عرق شوید سرشار از فولات است که از نقایص مادرزادی جنین در دوران بارداری پیشگیری می کند،البته باید با مشورت پزشکمصرف شود.

شوید و عرق شوید در طب سنتی برای افزایش شیر مادر در دوران شیردهی استفاده می شود

مقادیر بالای کلسیم موجود در عرق شوید به تقویت و افزایش رشد استخوان های جنین در دوران بارداری کمک می کند

آهن موجود در عرق شوید برای پیشگیری و درمان کم خونی در زنان بادار مفید می باشد.

ترکیبات وایسنین و کائمفرول موجود در آن مقاومت بدن را در برابررادیکال‌های آزاد تقویت می‌کند. این ترکیبات به عوامل بیماری‌زا می‌چسبند و از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنند. آنتی‌اکسیدان‌ها سدی قوی در برابر بیماری‌ها هستند.

و همچنین

ویتامین C موجود در این عرق یکی از قوی‌ترین آنتی‌اکسیدان‌ها به شمار می‌رود. این ویتامین از بروز سرماخوردگی جلوگیری می‌کند.

عرق شوید حاوی ترکیبات ضدسرطان است. این عرق گیاهی لیمونن، کاروون و آنتوفران دارد. این ترکیبات از رشد سلول‌های سرطانی در بدن جلوگیری می‌کنند. عرق شوید باعث ترشح آنزیم‌های ضد سرطان می‌شود. این عرق یکی از بهترین خوراکی‌ها برای پیشگیری از بروز سرطان است.

عرق شوید فواید فراوانی برای زنان دارد. یکی از خواص عرق شوید برای شیردهی است. این عرق ارگانیک شیر زنان را افزایش می‌دهد. عرق شوید افسردگی پس از زایمان را برطرف می‌کند و به بهود خواب زنان پس از زایمان کمک می‌کند.

شوید گیاهی خوشبو و معطر است و مانند خوش بو کننده های قوی باعث خوشبو شدن دهان و نفس می شود. شوید ماهیت ضد میکروبی و ضد عفونی کننده و آنتی اکسیدان دارد و می تواند باعث کاهش عفونت های میکروبی در دهان شود و آنتی اکسدان های شوید با رادیکال های آزاد موجود در لثه ها و دندان ها مبارزه می کند و مقدار آنها را به حداقل می رساند.

کامپفرول و سایر اجزای خاص فلاونوئیدها و مونوترپن ها موجود در شوید خاصیت ضد هیستامین و ضد احتقان دارند و مصرف شوید باعث درمان آلرژی یا سرفه و رفع گرفتگی دستگاه تنفسی می شود.

یکی دیگر از خواص عرق شوید، کاهش علائم بیماری دیابت و کمک به بهبود مبتلایان به دیابت نوع ۲ است. این عرق گیاهی به دلیل داشتن ترکیبات مفید، باعث افزایش ترشح انسولین در بدن شده و قند خون را کاهش می دهد. توصیه می شود قبل از مصرف هرگونه عرق گیاهی برای بهبود یا درمان دیابت با پزشک خود مشورت کنید.

سوزش معده در صورتی که زخم معده نباشد همراه غذا شوید بخورید.

موارد منع استفاده :

تمامی عرقیات و محصولات طبیعی را نباید بی خطر تلقی کرد، اما اگر بیش از حد مصرف شود، ممکن است عوارض جانبی را برای سلامتی بوجود آورد.

 استفاده عرق شوید در افردی که بیماری حاد کلیوی دارند، سفارش نمی شود. همچنین در خصوص افردی که دارای چربی خون بالا نیستند، بایستی در استفاده آن دقت شود. به دلیل آن که افراط در استفاده آن امکان دارد باعث عوارضی شود.

 مصرف مقدار زیاد از فراورده های غلیظ شده میتواند باعث کاهش میزان اسپرم گردد.

بعلت اثرات قاعده آوری و سقط زائی شوید،مصرف فراورده های تغلیظ شده و میوه آن در اوایل دوران بارداری ممنوع است .

 دید را ضعیف می‎کند.

 کسانی که زخم معده دارند چه بسا ایجاد خون ریزی می‎کند.

مصرف شوید در کسانی که بیماری حاد کلیوی ( ATN) یا بیماری مزمن کلیوی دارند،موجب تشدید التهاب مجاری کلیوی بواسطه اسانس اجزاء شوید می گردد.

مصرف افشرده شوید موجب افزایش احتمال اختلالات کبدی در بیمارانی که مبتلا به التهاب مزمن کبدی ( سیروز Cirrhosis ) می گردد .

مالیدن عرق شوید، آب شوید یا عصاره‌های روغنی این گیاه بر روی پوست ممکن است باعث تحریک آن شده و با افزایش احتمال آفتاب سوختگی می‌تواند شانس ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهد.

 افرادی که به خانواده هویج حساسیت دارند ممکن است با خوردن عرق شوید دچار واکنش‌های آلرژیک شوند.

 همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، نام عرق شوید و دیابت از قدیم به عنوان دشمنانی همیشگی ذکر می‌شده؛ شوید و فرآورده‌های آن به شدت می‌توانند سطح قند خون را کاهش دهند؛ بنابراین، لازم است افراد مبتلا به دیابت برای استفاده از آن با پزشک مشورت کنند.

مصرف توام شوید با داروی ۸-متوکسی پسورالن بدلیل افزایش بروز حساسیت نوری ممنوع است.

مصرف توام با داروهائی که حساسیت پوستی ایجاد می کنند مثل تتراسایکلین و داکسی سایکلین توصیه نمی شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق شوید ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق شوید به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خریدعرق شوید # خواص عرق شوید # خرید عرق شوید # قیمت عرق شوید # خرید عرقیات سنتی # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق شوید یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط