عرق

عرق سرو کوهی یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی سرو کوهی
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • گرم کننده و بازکننده انسداد مجاری
  • قابض
  • مقاوم سموم
  • بسیار مدر و قاعده آور

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق سرو کوهی، آب غلیظ یا عصاره ی خالص از سرو کوهی است که با روش تقطیر آب به دست می آید، در طب سنتی این عرق دارای طبیعت گرم و خشک  است. و همه خواص سرو کوهی را دارد.

سرو کوهی یا اورس دارای اسیدهای چرب و آمینواسید‌های ضروری در بیشتر اندام‌های هوایی است. روغن این گیاه در صنایع آرایشی (عطر) و پزشکی (روغن و پماد و عرق) کاربرد دارد و میوه‌ی آن در تولید انواع خشبوکننده‌ها و طعم دهنده‌های غذا و شیرینی‌ها استفاده می‌شود.

از جوشانده‌ی میوه‌ی درخت اروس نیز به شکل موضعی و خوراکی به عنوان دارو استفاد می‌کنند. به این منظور یک گرم میوه را در ۱۰۰ سی‌سی آب‌جوش دم‌کرده و مصرف کنید، اما یادتان باشد این دم‌کرده حتما باید به تشخیص متخصص طب سنتی تجویز شود و از آن جا که بسیار قوی است نباید در خوردن آن زیاده‌روی کرد.

طبع این گیاه گرم و خشک است. خواص گیاه اورس ادرارآور است و احتباس آب بدن و ورم اعضا را از بین می‌برد. در کاهش وزن، تنظیم فشارخون، دفع سدیم اضافه و سموم بدن موثر است. باعث از بین رفتن خستگی مفرط، افسردگی و سرگیجه می‌شود.

قابض بودن این گیاه از دندان درد، ریزش مو و اسهال جلوگیری می‌کند. برای درمان سوزاک، سه گرم از میوه‌ی گیاه را در ۲۰۰ سی‌سی آب‌جوش، به مدت ۲۰ دقیقه دم‌ کنید و سه بار در هفته بنوشید.

ترشحات زیاد رحم را درمان می‌کند. برای درمان برخی بیماری‌های زنان با اثرات قوی استفاده می‌شود. برای رفع تعریق بیش از اندازه‌ی بدن باید میوه‌ی گیاه را به شکل ضماد زیر بغل گذاشت. برای درمان سیاهی زیر چشم، ضماد پخته شده‌ی برگ اورس را زیر چشم می‌گذارند. برای درمان زگیل، میوه‌ی اورس را جوشانده و زگیل را شست‌وشو می‌دهند.

برای ضدعفونی کردن زخم‌های کهنه و ترشح‌دار، با جوشانده‌ی میوه و برگ گیاه زخم را بشویید. برای درمان موخوره، برگ اورس را در سرکه پخته و موها را ماساژ دهید.

ناراحتی‌های گوارشی، زخم و اسید زیاد معده را برطرف می‌کند. درد قاعدگی را تسکین می‌دهد. خاصیت ضدباکتریایی دارد و برای درمان آکنه مفید است. نفخ روده‌ها را از بین می‌برد و از عوارض آن مانند درد قفسه‌ی سینه، سوهاضمه، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و معده پیشگیری می‌کند.

خواص عرق سرو کوهی

 خواص عرق اورس اشتهاآور است و به بهبود عملکرد معده کمک می‌کند. قولنج، سوهاضمه و نفخ را از بین می‌برد. در رفع التهاب مثانه موثر است. آرتریت، روماتیسم و نقرس را تسکین می‌دهد.

آرتروز یکی از رایج ترین بیماری های مفصلی است که در تمام قسمت های دنیا دیده می شود. به این بیماری، ورم مفاصل و استخوان‌ها و آماس مفصلی‌ استخوانی هم گفته می‌شود. عرق این گیاه می تواند باعث بهبود جریان خون شود. سرو کوهی همچنین در حذف سموم مانند اسید اوریک از بدن کمک می کند. هر دوی این ویژگی ها به مبارزه با بیماری هایی مانند روماتیسم، آرتروز، نقرس و نارسایی های کلیه کمک می کنند چرا که همه آنها مربوط به گردش خون نامناسب و انباشت سم در بدن است.

این خاصیت سرو کوهی به خارج کردن گاز ها از معده کمک می کند. گاز، زمانی که در روده وارد شده و به سمت بالا حرکت می کند، می تواند بسیار خطرناک باشد، و گاهی اوقات حتی منجر به مرگ می شود. زمانی که این گازها به سمت بالا می روند خطراتی مانند: خفگی، درد قفسه سینه، اختلال در گوارش، فشار خون بالا و بیماری های قلبی را ایجاد می کنند. عصاره این گیاه به صورت موثر باعث می شود تا گازها در بدن انباشته نشده و از سمت پایین دفع شوند. روغن سرو کوهی برای کسانی که از مشکلات گاز مزمن رنج می برند بسیار خوب است.

عصاره این گیاه می تواند سموم را از بدن دفع کند و به همین دلیل می تواند منجر به تصفیه خون از آلودگی ها شود. از این خاصیت سرو کوهی، چینی ها و هندی ها برای قرن ها استفاده می کردند و این در حالی است که دانشمندان اروپایی در سال 1995 به این موضوع دست پیدا کرده اند. خواص سرو کوهی به حذف اسید اوریک، فلزات سنگین، آلاینده ها و ترکیبات خاص و هورمون های تولید شده توسط بدن کمک می کند. این امر باعث می شود تا فشار کمتری به کبد شما وارد شده و در نتیجه این عضو مفید، کارایی بیشتری داشته باشد.

عرق سرو کوهی یک دیورتیک بوده که این به معنی افزایش ادرار است. این ویژگی باعث افزایش دفعات و حجم ادرار می شود. بنابرین کسانی که به دلیل نارسایی های جزئی یا مزمن کلیوی، از تجمع آب در بدن رنج می برند، بهتر است از این گیاه استفاده کنند. این موضوع می تواند به کاهش وزن نیز منجر شود چرا که شما هر بار ادرار می کنید، برخی از چربی های خود را از بین می برید. در سال 2011 در دانشگاه پزشکی توکیو تحقیقاتی یک ساله در این مورد انچام شد که درستی این ادعا را ثایت می کند.

عرق سرو کوهی یک معرق است که می تواند منجر به افزایش چشمگیر سطح عرق شود. این موضوع برای کسانی که سنگ کلیه دارند خبر بسیار خوبی است چرا که این افراد، نیاز دارند تا به سرعت آب و سدیم بدن خود را از طریق ادرار تخلیه کنند. تعریق کردن، یکی دیگر از راه هایی است که می تواند به دفع چنین موادی کمک کند. همچنین عرق، پوست و حفره های پوست و استخوان را پاک می کند که مانع از آکنه و سایر بیماری های پوستی می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق سرو کوهی ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق سرو کوهی ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق سرو کوهی ان جی # خواص عرق سرو کوهی ان جی # خرید عرق سرو کوهی ان جی # قیمت عرق سرو کوهی ان جی # خرید عرق سرو کوهی # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق سرو کوهی یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط