عرق

عرق زیره سبز یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 67,500 تومان
قیمت : 70,875 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی زیره سبز
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  •  کاهش وزن و لاغری
  •  رفع اشتهای کاذب
  • از بین بردن چربی های زیر پوستی
  •  رفع نفخ روده و معده
  •  دفع سموم بدن و رفع تنگی نفس و سکسکه
  • تنظیم قاعدگی و رفع ترشحات زنانه
  •  برطرف کردن سوءهاضمه

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق زیره سبز که از تقطیر تخم زیره سبـز به وسیله بخار آب به دست می‌آید نیز دارای خواص دارویی فراوانی می‌باشد. زیره سبز از نظر غذایی دارای انرژی، کربوهیدرات‌ها، انواع قند، فیبر، چربی، انواع ویتامین‌ها، اسید فولیک و املاح معدنی کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی است. طبیعت زیره سبز گرم و خشک است. خواص دارویی و ارزش غذایی زیره سبز بسیار است. از خواص زیره سبز برای طعم دهندگی در محصولات غذایی – تجاری استفاده می‌شود.

زیره سبز حاوی ترکیباتی است که با تحریک غده های مسئول ترشح اسیدها، صفرا و آنزیم ها منجر به هضم بهتر غذا در معده و روده میشود. زیره سبز نسبت به زیره سیاه عموماً گرمی و خشکی کمتری دارد. عرق زیره دارای مقادیر بالایی فیبر هستند و با کاهش اشتها و افزایش متابولیسم بدن به لاغری و کاهش وزن افراد کمک می کند.

زیره دارای ویتامین C است و استفاده از آن به عنوان ادویه موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. این ویتامین برای افرادی که به دلیل استرس ، سیستم ایمنی ضعیفی دارند بسیار مفید است. مصرف کافی ویتامین C یک روشی ایده آل برای بهبود سلامت عمومی بدن است .استفاده از مواد غذایی حاوی این ویتامین در کاهش فشار خون ، کاهش خطر سکته قلبی و مغزی ، مبارزه با استرس اکسیداتیو که منجر به سرطان می شود بسیار موثر است.

خواص درمانی زیره سبز

زیره به هضم غذا کمک می کند و تشنج و لرزش ها را از بین می برد، زیره بادشکن و ضد نفخ است. رطوبت را برطرف می کند و تقویت کننده معده و کبد است. اشتها را تحریک می کند و باعث لاغری می شود، اما باید به مقدار مناسب مصرف شود.

ضد صفرا، ضد نفخ، تقویت کننده رحم و معده است

عرق زیره سبز، قابض و خشک کننده است.

قابض طبع است و برای کسانی که دارای روده‌های رطوبی و سست و قارو قور شکم هستند مناسب است.

در اغلب افرادی که بواسطه نفخ و سنگینی معده دچار سردرد می‌شوند، مصرف زیره سبز برایشان مفید است.

عرق آور و ضد تشنج است.

مصرف این عرق برای برطرف کردن بیماری صرع مفید است.

مصرف عرق زیره سبز در دفع گاز معده و روده موثر بوده، برای برطرف کردن سوءهاضمه مفید است.

مصرف آن در معده های ضعیف و افراد مبتلا به نفخ، آروغ و ترش مناسب است.

زیره سبز گرم‌کننده معده و تسکین‌دهنده درد آن است و باعث از بین رفتن کرم روده ها می‌شود.

بهترین لاغر کننده است که در کاهش وزن مفید است.

باعث رفع اشتهای کاذب می شود.

باعث از بین بردن چربی های زیر پوستی می شود.

قاعده آور است و ترشحات زنانگی را برطرف می‌کند.

افزایش دهنده شیر مادران است.

دافع سموم بدن و رافع تنگی نفس و سکسکه است.

عملکرد لاغری سریع با عرق زیره

دو نوع عرق زیره وجود دارد که از آن برای لاغری استفاده می کنند. آن ها شامل زیره ی سبز و سیاه هستند. در بررسی و تحقیقات نشان داده شده است هر دوی این ها نقش موثری در کاهش وزن و سایز دارند، اما عرق زیره سبز به نسبت زیره سیاه بسیار موفق تر عمل می کند. درنتیجه با استفاده از آن شاهد لاغری سریع با عرق زیره خواهید بود.

زیره با متعادل نگه داشتن قند خون مانع از ارسال سیگنال گرسنگی کاذب برای مغز می شود و شما دیگر میلی به خوردن ریزه خواری نخواهید داشت. در نتیجه بدن برای تامین انرژی به سراغ چربی های اشباع شده می رود.  این عمل باعث بالا بردن سوخت و ساز در بدن و نیز در نتیجه ی این عملکرد شاهد کاهش چشمگیر سایز خواهیم بود.

بهبود عملکرد دستگاه گوارش با عرق زیره

یکی از عملکرد هایی که باعث لاغری و کاهش وزن با عرق زیره می شود بهبود عملکرد دستگاه گوارشی است. عرق زیره دارای ترکیباتی است که عضلات معده را هم تقویت کرده و هم باعث خواهد شد اسید معده به اندازه ترشح شود. زمانی که این عملکرد در معده رخ می دهد، غذا به آسانی هضم و جذب بدن می شود.

از طرفی زمانی که هضم درست انجام شود، مواد اضافی که وارد روده می شوند، باعث یبوست نخواهند شد و نفخ های شکمی ناشی از برخی از غذا ها رفع می شود. چاقی ناشی از مشکلات گوارشی رفع خواهد شد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق زیره سبز ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق زیره سبز ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق زیره سبز ان جی # خواص عرق زیره سبز ان جی # خرید عرق زیره سبز ان جی # قیمت عرق زیره سبز ان جی # خرید عرق زیره سبز # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق زیره سبز یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط