عرق

عرق رازیانه یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی رازیانه
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  •  درمان اختلالات قاعدگی
  • شاداب کننده پوست،
  • کاهش عوارض یائسگی
  • ضد ضعف مفاصل
  • شیرافزا و قاعده آور
  • تقویت چشم
  • تاثیر بر چاقی و لاغری
  • کاهش فشار خون
  • ضد بلغم و صفرا

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق رازیانه طبیعت آن گرم بوده و دارای مقدار زیادی از هورمونهای زنانه است و بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌شود. مصرف این عرق در خانم‌های یائسه باعث کاهش و برطرف شدن عوارض و علایم این دوران شده و در کسانی که دچار یائسگی زودرس شده‌اند، موجب درمان و بازگشت عادات ماهیانه می‌شود.

کیست تخمدان از شایع ترین اختلالات در زنان بوده و عرق رازیانه درمان اساسی برای آن می باشد و مصرف این عرق تاثیر چشمگیری بر طراوت و شادابی پوست زنان داشته و بینایی را تقوت می کند.

عرق رازیانه همچنین در درمان اختلالات هورمونی خانم‌ها مؤثر است، به‌طور مثال مصرف آن به افرادی که دچار لکه‌بینی های ممتد قبل و بعد از عادت ماهیانه هستند و یا از اختلالات قاعدگی رنج می‌برند، توصیه می‌شود. کسانی که خونریزی‌ آنها در زمان قاعدگی خیلی کمتر از حد طبیعی است بهتر است همیشه از عرق رازیانه استفاده کنند ولی افرادی که خونریزی آنها بیش از حد طبیعی است باید در زمان قاعدگی مصرف عرق رازیانه را قطع کرده و بعد از این دوران دوباره خوردن آن را شروع کنند.

از دیگر خواص عرق رازیانه در خصوص سیستم گوارش می‌توان به کاهش نفخ شکم، کاهش احساس سوزش، کاهش ترشح اسید زیادی در معده، احساس سنگینی در شکم و کاهش دردهای شکمی اشاره کرد.

مهم‌ترین خواص عرق رازیانه

کاهش درد قاعدگی

عرق رازیانه باعث تنظیم و کنترل فعالیت قاعدگی و هورمونی در بانوان می شود. مصرف عرق این گیاه برای دردهای زیاد، بی نظمی های پی در پی، اختلالات هورمونی، تقویت توانایی ترشح هورمون، تقویت فعالیت تخمدانی و جلوگیری از ایجاد نفخ در دوران قاعدگی بسیار مفید می باشد. رازیانه علاوه بر تنظیم قاعدگی منجر به بهبود دیگر علایم مرتبط با آن از جمله سردرد، درد شکم، سرگیجه و نوسانات خلقی نیز میشود. این گیاه یائسه شدن را به تعویق میاندازد و علائم ناشی از آن یعنی اختلال خواب، گرگرفتگی، خارش و خشکی واژن را کم می کند. همانطور که گفته شد در صورت وجود قاعدگی طولانی مصرف عرق رازیانه در ایام پریود قطع شود.

درمان کیست تخمدان

یکی از مشکلاتی که در بانوان دیده می شود، بیماری کیست تخمدان است. کیست تخمدان یک بیماری و مشکل شایع و رایج در بین بانوان است که در دوران قاعدگی رخ می دهد. بسیاری از این کیست‎ها با رفع غلبه اخلاط ممکن است رفع شوند به شرط اینکه علت ایجاد آن هم از بین رفته باشد. عرق رازیانه یکی از درمان‌های اساسی در کیست تخمدان زنان محسوب می‌شود. برای درمان این بیماری و برطرف کردن علائم ناشی از آن می توانید از عرق گیاهی رازیانه استفاده کنید. برای درمان کیست تخمدان در زنان استفاده از عرق رازیانه به دلیل غنی بودن آن از ماده استروژن یا همان هورمون زنانه بسیار موثر بوده و برای بیش از 90% زنان تجویز می شود. استفاده از دمنوش رازیانه برای درمان کیست تخمدان، بسیار مفید و به صرفه است.

تاثیرات رازیانه بر  پوست و مو

این گیاه با سنتز ماده ای به نام کلاژن باعث جوان سازی پوست شده و اگر بعد از اپیلاسیون روغن آن را روی صورت خود بمالید، شاهد کاهش موهای زائد صورت خواهید بود. پاک کننده و ضد عفونی کننده، حفظ خاصیت کشسانی پوست و جوان کردن آن، آرامش بخش، رفع چین و چروک از پوست های پیر، از بین بردن کبودی پوست، روشن کردن پوست های چرب، شادابی و طراوت بخشیدن به چهره های خسته و گرفته، کاهش تجمع آب در زیر پوست و در نتیجه جلوگیری از پف کردگی، تحریک کننده غدد لنفاوی بدن برای دفع آب اضافی موجود در بافت ها، دفع سموم، تاثیر بر فعالیت غدد بدن برالی ایجاد تعادل در تولید هورمون هایی خاص که برای حفظ انقباض عضلات، الاستیسیته ی پوست و بافت پیوندی اهمیت دارند.

شما می توانید از رازیانه برای رفع چین و چروک صورت خود بهره ببرید. مصرف به صورت خوراکی موثر است و می توانید برای نتیجه گیری بهتر پنبه را با مقداری از عرق رازیانه آغشته نمایید و آن را به شکل دورانی به روی چین و چروک های صورت خود بمالید.

عرق رازیانه محتوی اسید آمینه و گوگرد است که برای فولیکول های مو بسیار مفید بوده و باعث کم شدن ریزش مو و تقویت ریشه مو می شود. عرق رازیانه ضخامت موها را نیز افزایش می دهد.

هم چنین این گیاه از موخوره، ریزش پوسته شدن مو، شکنندگی مو، درمان خارش و مو خوره و شوره سر مفید می باشد. به طور کلی می توان گفت که این گیاه در بهبود کیفیت پوست و رفع چین و چروک تاثیر زیادی دارد.

بهبود شرایط شیردهی

ساقه پیاز و برگ دانه گیاه رازیانه محتوی گلیکوزید کامفرول و فلاونوئید بوده که میزان شیر را در مادران افزایش داده و همچنین باعث افزایش مواد مغذی در بدن مادر می شود. مصرف قطره های خوراکی این گیاه بدون هیچ ضرری برای مادر و نوزاد باعث افزایش شیر مادر می شود. میتواند با تقویت تولید هورمون استروژن موجب افزایش مقدار شیر در زنان شیرده شود. این علاوه بر مادر برای کودک هم مفید است و از سوء هاضمه و نفخ شکم کودکان که در آنها بسیار شایع است پیشگیری میکند. پیش از مصرف هرگونه داروی گیاهی در دوران بارداری و شیردهی با پزشک خود مشورت کنید.

محافظت از مفاصل

طبیعت رازیانه گرم است. گرمی ها برای کاهش ضعف اجزای بدن مفید هستند. به خاطر کلسیمی که در رازیانه وجود دارد مصرف آن به حفظ و نگهداری سلامت استخوان‌ها کمک زیادی خواهد کرد. با مصرف آن می‌توانید کلسیم موجود در رژیم غذایی را افزایش دهید. این موضوع برای افرادی که نمی‌توانند از سایر منابع کلسیم دریافت کنند بسیار عالی است. اما کلسیم تنها ماده مغذی تقویت کننده استخوان نیست که در رازیانه یافت می‌شود.

عرق رازیانه حاوی فیتوکمیکال می باشد که در حفظ سلامت مفاصل و جلوگیری از بیماری هایی نظیر روماتوئید و آرتریت موثر می باشد. فیتوکمیکال سلامت عضلات و بافت های آسیب دیده بهبود می بخشد. در رازیانه به میزان زیادی کلسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین K وجود دارند که باعث تقویت قوای استخوان های بدن می شوند.

تقویت قوای بدن

این به معنای تقویت سلامتی است. عرق رازیانه بعنوان یک تقویت کننده؛ عملکرد تمام سیستمهای بدن از جمله سیستم های تنفسی، گوارشی، عصبی و ادراری را تقویت میکند و همچنین موجب تسهیل جذب مواد مغذی در بدن میشود و بنابراین موجب افزایش قدرت و تقویت سیستم ایمنی میشود.

این عرق سرشار از ویتامین C بوده و این ویتامین یک آنتی اکسیدان قدرتمند است که می‌تواند فرایند پیری را کندتر کند و باعث افزایش سلامت سیستم ایمنی بدن گردد. رازیانه ویتامین‌های مهم دیگری همچون ویتامین A، B6 ، K و فولات را نیز تامین می‌کند. این گیاه منبع بسیار خوبی از سایر مواد معدنی همچون آهن، کلسیم، مس، روی و سلنیوم است.

ویتامین C موجود در سبزیجات به مبارزه علیه رادیکال های سمی و آزاد که باعث بیماری نظیر سرطان و حمله قلبی می شوند، کمک می کند.

عرق رازیانه ترکیبات خاصی دارد که موجب خاصیت ضدعفونی کننده ی آن میشود. با توجه این خصوصیت، روغن رازیانه از عفونی شدن زخم ها جلوگیری میکند. همچنین از عفونی شدن بریدگی ها، بخصوص پس از عملهای جراحی، سزارین و دیگر زخم های جدی جلوگیری میکند.

دیگر خواص عرق رازیانه

-رازیانه دارای منابع آهن و اسید فولیک زیادی است. اگر با مشکل کم خونی مواجه هستید، برای برطرف کردن آن مصرف رازیانه توصیه می شود. با مصرف رازیانه در طی یک دوره مشخص می توانید میزان جذب آهن را در بدن خود افزایش دهید و به علاوه به خون سازی در بدن خود کمک زیادی کنید.
-افرادی که سرفه شدید دارند که ممکن است ناشی از حساسیت، آنفلوآنزا و یا سرماخوردگی باشد، می توانند با استفاده از رازیانه به صرفه های خود پایان دهند. استفاده از این عرق گیاهی سبب نرم شدن گلو می شود و در نتیجه از سرفه های خشک جلوگیری می کند.
-همچنین استفاده از رازیانه برای افسردگی بعد از زایمان به خانم ها توصیه می شود و تاثیر فوق العاده ای برای آنها خواهد داشت.
-ایجاد صفات ثانویه جنسی و افزایش میل جنسی در زنان
-عرق رازیانه افزایش دهنده‌ی میل جنسی در زنان است .
-همچنین  در درمان هیرسوتیسم (موهای زائد در در صورت و اندام زنان) نقش اساسی دارد و مصرف 40 تا 120 روز آن باعث نازک شدن و کاهش موهای زائد می‌شود .
-عرق رازیانه در درمان بسیاری از بیماری‌های روحی و افسردگی‌های زنان بسیار موثر است.

بعلاوه

-اسپاسم انقباض و گرفتگی غیرارادی و غیرطبیعی در دستگاه تنفس، روده، ماهیچه ها یا اعصاب هستند که موجب سرفه ی مداوم، سکسکه، درد حاد و… میشود. عرق رازیانه موجب آرامش اعصاب، عضلات، روده و سیستم تنفسی میشود و حملات اسپاسمودی را آرام میکند.
-این گیاه با داشتن خاصیت ضد باکتریائی، ضد ویروسی و ضد قارچی، ارگانیسم های عامل عفونت را ازبین می برد و شرایط را بهبود می بخشد‌.
-کاهش حالت تهوع و استفراغ از دیگر خواص این عرق است
-یکی دیگر از خواص عرق رازیانه کمک به بهبود هضم،‌ افزایش اشتها و بهبود دردهای شکمی است.
-عرق رازیانه بعنوان یک داروی ضد نفخ، موجب خروج گازها از روده میشود و فرد را از مشکلاتی مانند سوءهاضمه، بیقراری، درد معده و شکم رهایی میبخشد و

-همچنین موجب کاهش فشارخون میگردد.

-عرق رازیانه باعث افزایش بینایی می‌شود .

-عرق رازیانه یک داروی همیشه ضروری در درمان بیماری‌های مرتبط با سرد مزاجی زنان است .تذکر: عرق رازیانه در زنان دارای طبع گرم موجب افزایش فشار خون و التهاب می‌شود.

مضرات واحتیاط در مصرف عرق رازیانه

با توجه به تحریک تولید هورمون استروژن این نوشیدنی برای زنان باردار و زنانی که سرطان سینه، رحم یا تومور دارند مضر است، چون استروژن اضافه عامل اصلی چنین سرطانهایی است.

مصرف بیش از حد از رازیانه موجب تشنج، توهم و عدم تعادل میشود.

همچنین مصرف این عرق با داروهای صرع وتشنج تداخل دارد.

مصرف این عرق در حد اعتدال برای زنان شیرده مناسب است و در صورت افراط شیر آن ها قطع میشود.

مصرف این عرق در مردان موجب کم شدن قوای جنسی آن ها میشود.

این عرق برای کسانی که به انواده این گیاه حساسیت دارند میتواند خطرساز باشد.

همچنین بهتر است افراد با سابقه بیماری کلیوی استفاده از این عرق را محدود کنند.

تشدید احتمال بروز فتودرماتیت: در فتودرماتیت فرد در اثر تابش نور خورشید دچار خارش پوستی، درد، قرمزی، تب و لرز و سردرد می شود. عرق رازیانه این علائم را تشدید کرده و پوست را حساس تر می نماید‌.

ایجاد اختلالات تنفسی برای افراد دچار اسم

رازیانه سبب تحریک رحم می‌شود و از همین رو مصرف رازیانه در زنان باردار توصیه نمی‌شود زیرا قاعده‌آور است و خطر سقط جنین و انقباضات زودرس رحمی را افزایش می‌دهد.

عرق رازیانه در زنان دارای طبع گرم موجب افزایش فشار خون و التهاب می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق رازیانه ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق رازیانه ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق رازیانه ان جی # خواص عرق رازیانه ان جی # خرید عرق رازیانه ان جی # قیمت عرق رازیانه ان جی # خرید عرق رازیانه # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق رازیانه یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط