به زودی

عرق

عرق رازک یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی رازک
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • مدر
  • تصفیه کننده خون
  • تب بر
  • ضدانگل
  • تقویت اعصاب

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق رازک در واقع عصاره خارج شده از گیاه رازک است و تمام فواید رازک را دارد. این عرق گیاهی خواص متعددی برای سلامتی بدن دارد.

گیاه رازک یا رزک که با نام های گل خمل و کلیمور نیز شنیده می شود از خانواده شاه دانه است که در آن موادی مانندآسپارتین، کولین، هومولون و لوپولون وجود دارد. این گیاه در مراحل اول دارای خواص مفیدی مانند افزایش ادرار و تعریق است اما در مراحل بعدی می تواند نقش مخدر و آرام بخشی را هم ایجاد کند. درج عبارت HOPS نشانه وجود رازک در نوشیدنی است.

رازک از گیاهان پر استفاده و پرکاربرد در صنعت دلستر و نوشیدنی است و از عصاره آن به عنوان طعم دهنده در غذا و صنعت نوشابه سازی استفاده می شود. کاربرد عمده رازک در تولید ماءالشعیر به دلیل طعم تلخ آن است. قسمت های مورد استفاده این گیاه، مخروط های ماده (گل های ماده) آن است.

موارد استفاده از عرق رازک

عرق رازک دارای ویتامین های C، E و B6 هست. این مواد مغذی خواص آنتی اکسیدانی قوی دارند که می توانند در برابر بیماری از بدن محافظت کنند، سیستم ایمنی را تقویت کنند و سرعت فرآیند پیری را کاهش دهند. در قدیم، از خاصیت مدر بودن آن استفاده می شد. دیگر مصارف سنتی آن، درمان انقباضات روده ای، بیماری سل، سرطان و التهاب مثانه بود.

رازک دارای اثر آرام بخش می باشد، به خصوص هنگامی که همراه با آرام بخش های دیگر گیاهی مصرف می شود. همچنین در بدخوابی عصبی و استرس ها استفاده می شود.

خواص مهم گیاه رازک

کاهش اضطراب و استرس
درمان مشکلاتی مانند بی خوابی
کاهش علائم تغییرات هورمونی ناشی از یائسگی
کاهش ریزش مو
رازک برای مبارزه با سلول های سرطانی روده بزرگ، تخمدان و سینه موثر است.

توجه:

مصرف آن برای اکثر بزرگسالان سالم خطری ندارد اما نباید آن را بیش از اندازه مجاز مصرف کرد.
در طب سنتی برای درمان بیماری ها نحوه و مقدار مصرف آنرا پزشک تشخیص داده و تجویز می کند.

عوارض احتمالی استفاده از عرق رازک

رازک ممکن است با دارو های آرام کننده تداخل داروئی ایجاد کند . توجه داشته باشید در مصرف آن تعادل را رعایت کنید زیرا مصرف بیش از حد آن باعث بهم ریختن تعادل هورمون های زنانه می شود و موجب ناتوانی‌های جنسی برای مردان، افزایش توهمات جنسی در زنان و عارضه چاقی در هر دو گروه زن و مرد می شود .

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق رازک ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق رازک ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق رازک ان جی # خواص عرق رازک ان جی # خرید عرق رازک ان جی # قیمت عرق رازک ان جی # خرید عرق رازک  # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق رازک یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط