عرق

عرق دارچین یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 79,500 تومان
قیمت : 83,475 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی دارچین
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • درمان اختلال های گوارشی
  • سرشار از آنتی‌اکسیدان است
  • خواص ضدالتهابی دارد
  • کنترل قند و کلسترول خون
  • درمان سوء هاضمه، درد و نفخ معده و اسهال
  • دارچین به لاغری کمک می کند
  • موثر در کلسترول خوب و LDL
  • دارای خاصیت رقیق کنندگی خون دارد
  • مصرف روزانه آن انسان را سلامت و جوان نگه می‌دارد
  • مناسب برای دردهای عضلانی
  • قوی کننده مصونیت بدن در مقابل امراض است
  • اگر سرما خورده اید یا ضعف شدید دارید چای دارچین بهترین دارو است

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق دارچین که از پوست درخت دارچین به دست می آید به دلیل خواص دارویی فراوانش از گذشته های بسیار دور مورد توجه بوده است. سابقه ی استفاده از دارچین به صد ها سال پیش باز می گردد و عده ای آن را پادشاه ادویه ها می دانند زیرا در گذشته های دور ارزشی معادل طلا داشت. دارچین بعد از فلفل و زردچوبه یکی از پرمصرف‌ ترین ادویه های معطر و مطبوعی است که طعم آن ابتدا در دهان ملایم و کمی شیرین و بتدریج تند و سوزاننده می‌شود و بسیاری از خانواده‌ها کنجکاوند که بدانند این گیاه چه خواص متمایزی دارد.

دارچین از نظر طب سنتی ایران، طبیعتی گرم و خشک دارد. در طب سنتی و طب نوین به استفاده از دارچین ، عرق دارچین و دمنوش دارچین توصیه فراوانی شده است. از عرق دارچین برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند آکنه، دیابت، آلزایمر، فشار خون، اضافه وزن، مشکلات قاعدگی و … استفاده می شود. افراط در استفاده از  این عرق  سبب بروز مشکلاتی می شود . از این رو، چگونگی و میزان مصرف آن باید به توصیه افراد متخصص صورت گیرد.

فواید عرق دارچین

عرق دارچین طبیعت گرم دارد. این عرق از گذشته برای درمان گلودرد و دردهای گوارشی کاربرد داشته است. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در طب سنتی دارد. زیرا یکی از بهترین داروهای گیاهی شناخته شده است. عرق گیاهی دارچین برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید است. رایحه دلنشینی دارد و طعم آن نیز مانند ادویه دارچین، بسیار خوب است. از این عرق برای تهیه انواع شیرینی، نوشیدنی، کیک، غذاها و چای استفاده می‌شود. عرق دارچین طعم متفاوتی به چای می‌دهد. بسیاری از افراد احساس خوبی نسبت به ریختن چوب دارچین در چای ندارند. این افراد می‌توانند از عرق آن استفاده کنند و از طعم چای لذت ببرند.

دو ترکیب موجود در دارچین به نامهای سینامیک آلدهید و اپیکاتچین باعث جلوگیری از بروز آلزایمر می شوند. ترکیب دارچین و عسل در بدن انسان بی میلی به جذب کربوهیداتها به وجود می آورد و در نتیجه در دراز مدت منتج به لاغری می شود. دارچین سرشار از کلسیم، آهن، منگنز و فیبر می باشد. استفاده از عرق دارچین در غذا باعث کاهش تاثیر غذاهای چرب بر بدن می شود. ضمن این که استفاده از این عرق در ماسک های گیاهی صورت در جوانسازی سلولهای پوست موثراست. دارچین سرشار از آنتی اکسیدان هایی از قبیل پلی فنول، فنولیک اسید، فلانوییدها است که در پیشگیری از بروز انواع سرطان موثر است.

رفع سوءهاضمه با عرق دارچین

عرق دارچین موجب بهبود عملکرد معده می‌شود. خواص  این عرق  برای هضم غذا مفید است و سردی معده را درمان می‌کند. همچنین مانع از بروز نفخ و سوءهاضمه می‌شود. برای رفع یبوست می‌توانید از فواید این عرق گیاهی بهرمند شوید.

دارچین در بسیاری از غذاهای محلی استفاده می‌شود زیرا علاوه بر عطر و طعم خوب به درمان سوءهاضمه نیز کمک می‌کند. علاوه بر سوءهاضمه، دارچین برای رفع حالت تهوع، استفراغ، دل درد، اسهال و نفخ نیز مفید است.

دارچین و پیشگیری از آلزایمر

کمک به افزایش فعالیت مغز ازجمع خواص عصاره دارچین و عرق دارچین است.، از این‌رو برای تقویت این عضو می‌توان از آن استفاده کرد. با داشتن این خاصیت، خوردن دارچین به منظور از بین بردن فشارهای عصبی و پیشگیری در مورد از دست دادن حافظه کارساز است. بنابراین برای کمک به فعالیت مغز و درمان مغز عرق دارچین یک گزینه موثر و مفید است.

لاغری را با عرق دارچین تجربه کنید

خواص عرق دارچین برای لاغری موجب افزایش گرما بدن می‌شود و مصرف روزانه آن  سوخت و ساز بدن را افزایش و اجازه می‌دهد تا چربی‌های اضافی بدن با سرعت بیشتری آب شوند. مصرف این عرق در کنار ورزشی مثل پیاده روی، تأثیر خیلی خوبی بر لاغری می‌گذارد. کالری آن بسیار کم است. به همین دلیل یکی از بهترین ترکیبات برای قرار دادن در رژیم غذایی روزانه است.این عرق فاقد قند و چربی است. دارچین برای کاهش چربی‌های بدن بسیار مفید است. عرق دارچین کمک بسزایی به بدن برای کاهش وزن می‌کند و همچنین این عرق اشتها را کاهش می‌دهد.

از لاغری با دارچین و عسل یا سیب و دارچین که بگذریم باید بگوییم که عرق دارچین هم مثل عرق کاسنی و دیگر عرقیات گیاهی یک ماده لاغر کننده است. عرق دارچین جایگزین مناسبی برای قندهای مضر است. مصرف عرق دارچین اشتها را کاهش می‌دهد و مانع از جذب قندهای مضر به بدن می‌شود. دارچین شیرینی طبیعی دارد.پس یکی از بهترین خوراکی‌ها برای رژیم لاغری است.

عرق دارچین برای سلامت پوست

از جمله خواص عرق دارچین می‌توان به این مورد اشاره کرد که  جریان خون را تسهیل می‌بخشد. وجود جریان خون مناسب موجب اکسیژن‌رسانی بهتر به سلول‌های بدن از جمله پوست می‌شود. از این عرق و ادویه  که دارای خواص ضد التهابی است می‌توان در تهیه ماسک‌های خانگی استفاده کرد. از آنجایکه دارچین باعث خون رسانی به پوست می شود و پوست را ضد عفونی می‌کند برای درمان آکنه و جوش صورت مفید می باشد. بعلاوه دارچین به حذف سلول های مرده پوست کمک می کند و با آبرسانی و رطوبت رسانی پوست خشک را درمان می کند. دارچین دارای خاصیت ضد قارچ و ضد باکتریایی است که می تواند برای درمان بیماری های پوستی اگزما و پسوریازیس مفید باشد.

دارچین جریان خون را بهبود می بخشد و بازهم چون اکسیژن بیشتری به سطح پوست می رساند و این برای کاهش چروک پوست صورت مفید می باشد. بعلاوه دارچین غنی از آنتی اکسیدان است که می تواند ترک کف پا را درمان کند. با استفاده از خواص این عرق  برای پوست سوزش و خارش پوست درمان می‌شود. همچنین  برای پوست‌های حساس نیز مفید است. برای تقویت پوست می‌توانید از این عرق همراه با عسل نیز استفاده کنید. بعلاوه این عرق حساسیت پوستی را برطرف می‌کند. در صورتی که از خواص عرق دارچین برای پوست به صورت موضعی بهرمند می‌شوید، ابتدا تست حساسیت را انجام دهید. به این صورت که مقداری عرق دارچین را به پوست بازو بزنید. سپس 15 دقیقه صبر کنید. در صورتی که نشانه‌ای از خارش، سوزش، قرمزی و التهاب روی پوست به وجود نیامد، می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

بهبود مشکلات قاعدگی با عرق دارچین

بر اساس تحقیقات مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی زنانی که به طور منظم و روزانه یک فنجان عرق دارچین مصرف می کنند هنگام قاعدگی از التهابات و درد کمتری رنج می برند. این عرق  در دوران پریود انقباض عضلات رحم را کاهش می‌دهد. همچنین موجب گرم نگه داشتن رحم هم می‌شود. عرق دارچین یکی از بهترین مواد خوراکی برای دوران پریود است. دردهای ناشی از عادت ماهانه قاعدگی و گرفتگی و اسپاسم، با مصرف دارچین کاهش می یابد. اما ممکن است خونریزی برخی زنان را در این دوران افزایش دهد. به همین دلیل بهتر است آن را قبل از دوره پریود بخورید تا به کاهش درد کمک کند. این ادویه در کنار هل و زنجبیل و دیگر دمنوش‌ها و عرقیات گیاهی دردهای شکمی ناشی از قاعدگی خانم‌ها را تسکین می‌دهد. مصرف دارچین بعد از زایمان، قاعدگی را به تأخیر می اندازد و به طور طبیعی، بارداری را کنترل می کند.

 تقویت سیستم ایمنی بدن

عرق دارچین دارای خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی است. همچنین منبعی غنی از پلی فنل‌های آنتی اکسیدانی و پروآنتوسیانیدین‌ها بوده که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر مشکلات قلبی و اختلالات تنفسی می‌شود. خواص این عرق  مانع از آسیب به DNA می‌شود. همچنین رادیکال‌های آزاد را از بین می‌برد و از رشد و تکثیر سلول‌های سرطانی جلوگیری می‌کند. تحقیقات انجام شده در این زمینه نشان می‌دهند عرق دارچین سبب پیشگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ می‌شود.

احتیاط در مصرف

زنان باردار از مصرف دارچین و فراورده های آن در طول دوران بارداری، حتی به مقدار خیلی کم خودداری نمایند. چرا که می تواند منجر به زایمان زودرس شود.
مبتلایان به فشار خون از مصرف آن خودداری کنند .
افرادی که گرم مزاج هستند، ممکن است با مصرف عرق دارچین دچار خارش بدن یا گلو شوند.
مصرف زیاد آن باعث افسردگی و تپش قلب می گردد.
افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند نباید عرق دارچین مصرف کنند.
مصرف دارچین در دوران شیردهی توصیه نمی شود زیرا باعث مشکلات گورارشی برای نوزاد می شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق دارچین ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق دارچین ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق دارچین ان جی # خواص عرق دارچین ان جی # خرید عرق دارچین ان جی # قیمت عرق دارچین ان جی # خرید عرق دارچین # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق دارچین یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط