عرق

عرق خاکشیریک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 67,500 تومان
قیمت : 70,875 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی خاکشیر
  • طبیعت آن سرد و تر است.
  • درمان کبد چرب
  • کاهش فشار خون
  • تسکین التهابات پوستی
  • درمان جوش صورت
  • تسکین درد و التهابات معده و روده
  • درمان دل درد و اسهال
  • درمان سنگ صفرا
  • کاهش التهابات پروستات
  • لاغری و کاهش وزن (با بهبود عملکرد روده)

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق خاکشیر از دانه های خاکشیر تهیه می شود عرق خاکشیر تمتمی خواص خاکشیر ردا دارد.

اغلب مردم با خاصیت خنک‌کنندگی، ضدعطش و صفرابر خاکشیر آشنا هستند و به همین دلیل آن را در فصل تابستان در برنامه‌های غذایی خود می‌گنجانند یا در روزهای گرم تابستان از شربت خاکشیر و ترکیب آن با عرق‌های گیاهی مثل شاه‌تره برای پذیرایی از مهمانان‌شان استفاده می‌کنند، اگر به هر دلیلی نمی توانید از دانه های خاکشیر استقاده کنید می توانید از عرق آن استفاده کنید

اما خاکشیر علاوه بر این، خواص دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها به رفع جوش‌های پوستی، تقویت معده، کمک به اضافه‌وزن و رفع بیماری‌های دستگاه تناسلی می‌توان اشاره کرد.

دفع سنگ کلیه

مشرق نوشت؛ درمانگران، مصرف مخلوطی از خاکشیر و ترنجبین برای درمان سنگ کلیه در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند یا کلیه آن‌ها استعداد سنگ‌سازی را دارد، توصیه می‌کنند. برای تهیه این نسخه خانگی کافی است ۳ قاشق غذاخوری ترنجبین را در یک لیوان آب به‌مدت ۵ ساعت خیسانده و پس از این مدت آن را صاف کنید. سپس ترنجبین صاف کرده را با ۲ قاشق غذاخوری مخلوط کرده و آن را میل کنید. نوشیدن این مخلوط به‌صورت روزانه به دفع سنگ کلیه کمک می‌کند. علاوه بر این افرادی که دچار بوی بد دهان به‌دلیل عفونت و مشکلات بلغمی هستند نیز می‌توانند از این نسخه استفاده کنند.

خواص عرق خاکشیر برای زنان باردار

اگر در بارداری از یبوست رنج می‌برید عرق خاکشیر می‌تواند دوای درد شما باشد، اما چون خاکشیر ملین است مصرف زیاد آن در بارداری به علت شل شدن دهانه رحم خطرناک است و خطر سقط جنین در ماه‌های ابتدایی را در پی دارد، اما در اواخر آن موجب تسهیل زایمان می‌شود. در شیردهی نیز بهتر است از پزشک خود سوال کنید که آیا خاکشیر مصرف نمایید یا خیر.

با جوش صورت وداع کنید

مخلوط عرق خاکشیر با عرق شاه‌تره، عرق کاسنی و عرق بیدمشک ترکیب خوبی برای درمان جوش‌های صورت است. برای استفاده از این مخلوط کافی است یک استکان از هر یک از عرق‌های گیاهی شاه‌تره، بیدمشک وکاسنی و خاکشیر را با هم مخلوط کرده و آنها را ترکیب کنید. نوشیدن این ترکیب علاوه بر آن‌که جوش‌های صورت را درمان می‌کند برای افرادی که دچار گرفتگی صدا هستند نیز موثر است. مدت درمان با این نسخه دست کم ۳ هفته است و پس از این مدت نتایج بهبود به مرور در چهره بیمار نمایان می‌شود.

خواص خاکشیر برای مو

عرق خاکشیر دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتری است پس روزی ۲ تا ۳ لیوان از آن را بنوشید تا موهایتا دیگر شوره نزند.

بهبود لک‌ها با عرق خاکشیر

برای از بین بردن لک‌های پوست به‌ویژه صورت یکی از بهترین روش‌ها، نوشیدن عرق خاکشیر و عرق ترنجبین است. افرادی که از این ترکیب به‌صورت روزانه و مستمر به‌مدت ۳ هفته استفاده کنند بعد از مدتی با روشنی پوست و از بین رفتن لک‌های صورت و پوست‌شان روبه‌رو می‌شوند. 

کاهش وزن

برای لاغری با عرق خاکشیر توصیه می‌شود که مقدار یک لیوان عرق خاکشیر را هر روز صبح ناشتا میل کنید. استفاده از این نوشیدنی در طولانی مدت به کاهش وزن کمک می‌کند. علاوه بر کمک به لاغری با خواص زیادی که دارد در حفظ سلامت بدن نیز موثر است.

عرق خاکشیر برای کودک

اگر کودکتان به یبوست دچار است عرق خاکشیر مثل یک ملین طبیعی عمل می‌کند و آن را درمان می‌کند و غذا را هضم می‌کند وخواص ضد باکتریایی آن خطر ابتلا به اسهال را کاهش می‌دهد. اگر نوزاد شما به دنبال بیماری‌هایی مانند آبله مرغان و سرخک تب داشت و پوست او دچار خارش شد نهراسید دوای درد نوزاد شما خاکشیر است که به درمان تب بالا و خارش پوست در نوزادان و کودکان کمک می‌کند. لازم است خاکشیر را از ۲ سالگی به بعد به نوزاد ان بدهید و قبل از آن شربت خاکشیر را از صافی رد کنید و از آب آن به نوزاد بدهید.

چه کسانی نباید عرق خاکشیر بخورند؟

افرادی که به ورم و زخم معده دچارند باید عرق خاکشیر را به مقدار کم مصرف کنند.

افرادی که طبع سرد دارند و از بیماری‌های روماتیسم و آرتروز رنج می‌برند، باید عرق خاکشیر را عسل و عرق نعناع مصرف کنند.

برخی از افراد با خوردن خاکشیر سر درد می‌گیرند این افراد باید خاکشیر را با کتیرا مصرف کنند.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق خاکشیر ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق خاکشیر ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق خاکشیر ان جی # خواص عرق خاکشیر ان جی # خرید عرق خاکشیر ان جی # قیمت عرق خاکشیر ان جی # خرید عرق خاکشیر # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق خاکشیریک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط