عرق

عرق خارخاسک یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 67,500 تومان
قیمت : 70,875 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی  خارخاسک
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • باز کننده عروق قلبی
  • دفع سنگ کلیه و مثانه
  • کمک به رقیق نمایی خون
  • رفع آلرژی و حساسیت
  • کمک به درمان سردرد

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق خارخاسک را از برگ و گل گیاه خارخاسک بدست می آورند. این گیاه بوی بد و زننده ای دارد اما عرق آن فاقد این بو است و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. گیاه خارخاسک دارای ترکیباتی مانند رزین، پلی فنل ها، آلکالوئید، روغن ثابت، تاش و مواد معدنی مانند ازت، گوگرد، ازت، کلر، فسفر،گوگرد، پتاسیم، آهن، فسفر و کلسیم است. این گیاه علاوه بر گلوکز قند های رامنوز، آرابینوز دارد. فلاونوئیدها، آلکالوئیدها و گلیکوزیدها، ساپونین‌ها، لیگنینامیدها، ترکیبات مفید و فعال این گیاه هستند. این عرق طبیعت سردی دارد و از آن برای درمان عفونت های داخلی، التهاب مجاری ادراری، درد مثانه و دفع سنگ کلیه مصرف می کنند، همچنین مصرف عرق خارخاسک برای دفع سنگ کیسه صفرا، تقویت عمومی بدن، تقویت دستگاه گوارشی، درد معده و افزایش قوای جنسی مفید است.

مزایای عرق خارخاسک

گیاه خارخاسک خواص ضدالتهابی، ضدمیکروبی، التیام بخشی و آنتی‌اکسیدانی دارد. این گیاه اثر قدرتمندی در التیام و تسکین درد و التهاب دارد. از خارخاسک به دلیل خاصیت ضدالتهابی که دارد ، می توان برای رفع مشکل مجاری تنفسی ، مشکلات لوله‌ی گوارش مشکلات مجاری ادرار مشکلات پوستی استفاده کرد. عرق خارخاسک برای کاهش قند و کلسترول، افزایش عملکرد و میل جنسی، تغییر سطح هورمون ها ودفع سنگ کلیه و کیسه صفرا و بسیاری موارد دیگر مفید می باشد.

بهبود عملکرد کلیه و صفرا

عرق خارخاسک خواص و فواید بی نظیری برای کلیه ها دارد. این عرق مدر است و باعث افزایش دفعات ادرار و دفع سنگ کلیه می شود. همچنین تسکین دهنده درد مثانه، افزاینده منی، ایجاد نعوظ، شکننده سنگ کلیه و مثانه و ملین است و به دلیل ادرار آور بودن می‌تواند خطر ابتلا به عفونت‌های مجاری ادرار را کاهش دهد. خواص ضد عفونی کننده این عرق نیز برای کلیه ها بسیار مفید است. مصرف این عرق از ابتلا به بیماری های عفونی مجاری ادراری و عفونت ادراری جلوگیری می کند. خارخاسک یکی از ترکیبات اصلی قطره سنکل است که در درمان سنگ کلیه تاثیر بسزایی دارد . عرق خارخاسک با کاهش دادن کلسترول به خرد شدن سنگ های صفرا یاری می رساند. افراد مبتلا به این بیماری می توانند از خواص این عرق برای رفع مشکل خود بهره ببرند. گیاه خارخاسک خاصیت ضد انگل هم دارد . ضد انگل بودن خارخاسک کمک شایانی به درمان بیماری هایی نظیر سنگ کیسه صفرا میکند.

 کمک به بهبود دیابت

عرق خارخاسک در کاهش قند خون بیماران دیابتی موثر است. در طب سنتی، از میوه و عرق این گیاه، برای درمان دیابت و کاهش قند خون بالا تجویز می شود. عرق خارخاسک می تواند باعث کاهش سطح گلوکز و درمان دیابت شود. در این گیاه عصاره هیدورالکلی وجود دارد که در آزمایش انجام شده بر روی موش های مبتلا به دیابت باعث کاهش قند خون آنها شده است.

 کاهش فشار خون

مصرف عرق خارخاسک باعث کاهش تری گلیسیرید و کلسترول می شود و همین مسئله کاهش فشار خون را در بر دارد. تاثیر این گیاه در کاهش فشار خون و سطح کلسترول، رفع تصلب شرایین، انسداد و سخت شدن سرخرگ‌ها آن را تبدیل به ماده ای مفید برای تامین سلامت قلب می نماید. عرق خارخاسک با کاهش تحریک عصبی، افزایش فعالیت عضله قلب و از بین بردن هورمون‌های مازاد از جریان خون، برای برطرف کردن فشار خون مفید است.

افزایش دهنده انرژی بدن

این عرق به بدن در داشتن قدرت و استقامت یاری می رساند. مصرف این عرق باعث سرزندگی بدن می شود و از طرفی باعث بهبود متابولیسم و افزایش استقامت و قوت ماهیچه ها می گردد. عرق گیاه خارخاسک بین ورزشکاران به خصوص بدنسازان به همراه مکمل‌های غذایی برای تقویت توده عضلانی و افزایش قدرت مصرف می‌شود. عرق خارخاسک به دلیل داشتن ترکیبات مفید باعث بهبود عملکرد ورزشی می شود.

موثر برای تعادل هورمونی زنان

مصرف این عرق برای تعادل ترشح هورمون تستوسترون در زنان بسیار مفید است و از بروز ویژگی های مردانه در آنها جلوگیری می کند. این گیاه با تنظیم ترشح هورمون LH باعث می شود علائم یائسگی همچون گر گرفتگی کاهش یابد. مصرف این عرق در افزایش هورمون های جنسی نیز موثر است و میل جنسی را افزایش می دهد.

کمک به درمان ناباروری

عرق خارخاسک حاوی ماده ای به نام پروتودیوسین می باشد. این ماده بر درمان ناتوانی جنسی و درمان ناباروری مردان بسیار موثر است. همچنین زنان مبتلا به سندروم تخمدان پلی کیستیک نیز می توانند اختلال در باروری خود را با مصرف این عرق برطرف نمایند. تحقیقات نشان داده است خارخاسک در مواقعی کاربرد دارد که هورمون‌های جنسی فرد نامتوازن بوده یا تستوسترون کاهش یافته باشد. در این حالت ماده فعال موجود در خارخاسک می‌تواند با استفاده از آنزیم‌های طبیعی بدن فرد، این کمبود را جبران کند. همچنین، تحقیقات دیگری نشان داده است که خارخسک می‌تواند ماده موثر برای برقراری یک رابطه جنسی سالم و کامل می‌باشد را در بدن فرد بالا ببرد. این ماده برای درمان ناتوانی‌های جنسی و بالابردن کیفیت عملکرد فرد بسیار خوب عمل می‌کند و اگر به طور مرتب مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند این مشکل را درمان کند. همچنین عرق تهیه شده از گیاه خارخاسک برای درمان تورم پروستات کاربرد دارد. همچنین عرق خارخاسک می‌تواند موجب درمان مشکلات نعوظ ، افزایش اسپرم و بهبود کیفیت اسپرم‌ها در آقایان شود.

عوارض جانبی عرق گیاهی خارخاسک

مصرف بیش از اندازه هر ماده پرخاصیت ، قطعا مضر است! عرق خارخاسک در کنار داشتن خواص و فواید بی نظیری که دارد ممکن است مضرات و عوارضی را نیز به دنبال داشته باشد. مصرف بیش از حد آن میتواند با نشانه هایی مثل سردرد همراه باشد و مصلح آن روغن کنجد و بادام شیرین می باشد. یکی از مضرات عرق خارخاسک این است که می‌تواند در خانم‌های باردار موجب سقط جنین شود و به همین دلیل  مصرف این عرق گیاهی برای زنان باردار ممنوع است. اگر در مصرف این عرق زیاده روی شود ممکن است شخص عوارضی همچون اسهال، استفراغ، خونریزی شدید در دوران قاعدگی، گرفتگی عضلات، یبوست و مشکل خواب را تجربه کند. زنان باردار و شیرده بهتر است از این عرق گیاهی استفاده نکنند. از آنجا که این عرق بر سطح فشار و قند خون تاثیر دارد و ممکن است کنترل قند و فشار خون را در حین و بعد از عمل جراحی مختل کند باید دو هفته پیش از جراحی از مصرف آن خوداری کرد. به دلیل وجود آلکالوئیدها و ساپونین ها باید دوز مصرفی این عرق را کنترل نمود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق خارخاسک ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق خارخاسک ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق خارخاسک ان جی # خواص عرق خارخاسک ان جی # خرید عرق خارخاسک ان جی # خرید عرق خارخاسک # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق خارخاسک یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط