عرق

عرق چایر یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 45,000 تومان
قیمت : 47,250 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی چایر
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • باز کننده عروق قلبی
  • دفع سنگ کلیه و مثانه
  • کمک به رقیق نمایی خون
  • رفع آلرژی و حساسیت
  • کمک به درمان سردرد

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق چایر اوتی از تقطیر علف هرز چایر اوتی یا چایل به فارسی بیدگیاه یا علف مرغ (میم با فتحه ) به انگلیسی Elymus repens ، که معمولاً به عنوان علف کاناپه شناخته می شود ، بدست میاید .

نام‌های دیگر آن مَرغ، چکواش، بندواش، سگ واش، پنجه‌مرغی و علف دوروا است. چایر از علف‌های دستک‌دار است که در مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری جهان پراکنش زیادی دارد. چایر در مناطق گرم و نیمه‌گرم هر دو نیمکره زمین تا ارتفاعات ۳ هزار متری یافت می‌گردد.

چایر در زمره گیاهان چهارکربنه‌ای (C4) به‌شمار می‌آید که در زیستگاه‌هایی چون زمین‌های بایر، کشتزارها و باغ‌ها، کناره‌های جوی‌های آبیاری، کانال‌های زهکشی، اطراف تالاب‌ها، جنگل‌های کم‌پُشت، اراضی بیابانی و مراتع یافت می‌شوود. چایر در زمره علف‌های هرز مهاجم با قدرت رقابت زیاد در مقابله با سایر گیاهان از جمله گیاهان زراعی- باغی می‌باشد. این گیاه با استعانت از ویژگی تولید ریزوم و دستک قادر به گسترش سریع است ولیکن برای این منظور نیازمند شدت نور و دماهای بالا بویژه در اراضی مشوّش است. 

خواص عرق چایر

مهمترین خاصیت عرق چایر اوتی .باز کردن عروق خونی مخصوصا رفع گرفتگی عروق قلب میباشد.

برای این منظور صبح ناشتا یک فنجان و شب ها قبل از خواب یک فنجان عرق بید گیاه میل کنید.

یکی دیگر از خواص درمانی این گیاه دفع سنگ کلیه و مخصوصا دفع سنگ مثانه میباشد.

برای این منظور هر روز چهاربار با فاصله سه ساعت از هم .هر بار یک فنجان از عرق چایر اوتی میل کنید.

البته برای دفع سنگ کلیه مثانه .حتما از عرق خارشتر و عرق خارخسک نیزاستفاده نمایید.

خواص درمانی عرق چایر

چایر عرق چایر به درمان هیپرتروفی قلبی، بهبود عملکرد قلب، افزایش نیروی انقباظ میوکارد و تنظیم نامنظمی فشار های بطنی در قلب کمک میکند از دیگر ترکیبات موجود در چایر می توان به فلاونوئید ها که آنتی اکسیدان های قوی بوده و در مبارزه با رادیگالهای آزاد مهمترین تقش را دارند اشاره کرد.

همچنین ترکیبات ساپونینی استروئیدی مشتق شده از گلیکوزیدها باعث تقویت قلب، ادرار آوری، فعالیت ضد باکتری، ضد التهابی اشاره کرد. همچنین پلی ساکارید های موجود در عرق چایر به عنوان ترکیبات قندی بزرگ در درمان اختلالات احتقانی قلب موثر می باشند. عرق چایر اغلب برای درمان عوارض قلبی و گرفتگی عروق استفاده میگردد.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق چایر ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق چایر ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق چایر ان جی # خواص عرق چایر ان جی # خرید عرق چایر ان جی # قیمت عرق چایر ان جی # خرید عرق چایر # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی # خرید عرق مرغ

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق چایر یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط