عرق

عرق چای ترش یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 78,750 تومان
قیمت : 82,688 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی چای ترش
  • طبیعت آن گرم و خشک است.
  • کاهش کلسترول و فشار خون
  • کاهش علائم پیری و جوانسازی پوست
  • بهبود عملکرد کبد و تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تصفیه کننده خون

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق چای ترش یکی از این عرقیجات خوش طعم و در عین حال مفید است. مصرف عرق چای ترش به کاهش فشار خون بالا و کلسترول بد، هضم و جذب بهتر، تقویت سیستم ایمنی بدن و التیام عفونت ها کمک شایانی می کند. همچنین، این عرق بی نظیر انواع بیماری های کبدی را برطرف کرده و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. در ضمن، سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و باعث کاهش تدریجی وزن می شود.

عرق چای ترش سرشار از ویتامین C، انواع مواد معدنی و آنتی اکسیدان می باشد و در درمان اضطراب موثر است. مصرف این عرق در کل جهان مرسوم بوده و حتی به عنوان یک دارو استفاده می شود. رنگ این چای قرمز بوده و همانطور که از اسمش پیداست، ترش مزه می باشد. در واقع، طعمی شبیه طعم قره قاط دارد.

خواص چای ترش

کنترل کننده فشار خون

بر اساس مطالعات صورت گرفته در انجمن قلب ایالات متحده آمریکا، مصرف چای ترش باعث کاهش فشار خون در بزرگسالان، مبتلا به بیماری فشار خون، می شود. این تحقیقات همچنین نشان می دهد که مصرف این چای به کارکرد بهتر قلب کمک کرده و از خطر ابتلا افراد به بیماری های قلبی-عروقی، می کاهد.

کاهش دهنده کلسترول بد

خون آنتی اکسیدان های موجود در چای ترش میزان کلسترول بد یعنی LDL، در بدن را کم می کنند. در نتیجه باعث محافظت از بدن در مقابل بیماری های قلبی-عروقی می شوند. ترکیبات هیپولیپیدمی و هیپوگلیسمی موجود در چای ترش برای کسانی که مبتلا به دیابت هستند بسیار سودمند می باشد.

درمان کننده بیماری های کبدی

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، آنتی اکسیدان موجود در چای ترش به بهبود بیماری های کبدی کمک می کند. در واقع، این ترکیبات، سلول های رادیکال آزاد را از بدن خارج کرده و بافت ها و سلول های سالم را تمیز می کنند. بنابراین، عمر مفید اعضای بدن افزایش یافته و در مقابل بیماری ها مقاوم خواهند شد. 

 ضد سرطانی کارآمد

ضد باکتری و عفونت های ویروسی

ضد درد و برطرف کننده علائم آزاردهنده قاعدگی

ضد افسردگی و اضطراب 

تقویت کننده دستگاه گوارش

برطرف کننده عطش و خنک کننده بدن

چربی سوز عالی

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق چای ترش ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق چای ترش ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق چای ترش ان جی # خواص عرق چای ترش ان جی # خرید عرق چای ترش ان جی # قیمت عرق چای ترش ان جی # خرید عرق چای ترش # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق چای ترش یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط