عرق

عرق بید یک لیتری ان جی

وزن : 1050 گرم

قیمت برای شما : 60,000 تومان
قیمت : 63,000 تومان
  • عرق 100 % گیاهی و طبیعی بومادران
  • طبیعت آن گرم وخشک است.
  • عرق برگ درخت بید همان خاصیت آسپرین را در پیشگیری از سکته مغزی و حمله قلبی و رقیق سازی خون دارد. البته به میزانی ضعیف تر و یک ضد درد است و بر خلاف آسپرین به معده هم آسیب نمی زند.
  • درمان تب های شدید
  • درمان درد های تناسلی
  • درمان یرقان
  • درمان تشنج
  • برطرف کننده شوره سر
  • تسکین دردهای مفصلی

 

لطفا قبل از خرید کردن عرقیات از موجودی آن ، تماس بگیرید:

09156527702 و 09363727702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

عرق برگ درخت بید (بید شیرین) همان خاصیت آسپرین را در پیشگیری از سکته مغزی و حمله قلبی و رقیق سازی خون دارد، البته به میزانی ضعیف تر و یک ضد درد است و بر خلاف آسپرین به معده هم آسیب نمی‌زند.

 در پوست بید سالیسیلیک اسید وجود دارد که در ساخت قرص های آسپرین کاربرد دارد. این عرق در واقع عصاره‌ی خالص یا آب غلیظ حاصل از شاخه و برگ درخت بید و همچنین پوست درخت بید گفته است که با روش تقطیر آب به دست می د و دارای خواص و فواید درمانی فراوانی است. عرق بید از نظر طب سنتی سرد و تر است.

از جمله خواص عرق بید می‌توان به تاثیر این داروی گیاهی در رفع حساسیت بینی و عطسه با استنشاق این عرق اشاره کرد. همچنین یکی از گزینه‌های درمانی برای درمان چرک گوش استفاده از عرق بید است. از جمله خواص شگفت انگیز و بی نظیر عرق بید می‌توان به مواردی از جمله درمان سردرد، بوی بد دهان، عفونت های دهان و دندان، رفع جوش و برفک زبان و دهان، تصفیه خون، درمان شوره سر، بلند شدن مو‌ها، درمان رماتیسم مصرفی، درمان شقاق، رفع تب، درمان بادسرخ، باز شدن مجاری ادرار، رفع حساسیت بینی و عطسه و علاج مالاریا اشاره کرد.

ترکیبات شیمیایی موجود در گیاه بید

گیاه بید حاوی تانن ها و فلاونوئیدهایی مشابه آپیژنین ،آلدئیدهای آروماتیک مثل سالیدوروزوئید وانیلین و اسیدهای وانیلیک، کافئیک و پارا کوماریک بوده و عصاره برگ درخت بید حاوی نوعی اسید سالیسیلیک طبیعی می باشد.

تب بر

مهم ترین و اصلی ترین خاصیت بید خاصیت تب بری آن می باشد به نحوی که حکیمانی مانند جالینوس و بقراط از پوست بید سفید برای درمان تب، سرماخوردگی و آنفلوانزا استفاده می نموده اند .

ضد التهاب

پوست درخت بید حاوی آنتی اکسیدان های بسیار قوی می باشد که سبب شده است استفاده از آن در درمان دردهای التهابی ،کاهش التهاب بدن و درمان بیماری های ناشی از التهاب مانند روماتیسم،بیماری های قلبی و عروقی و بیماری‌ های دردناک مفصلی مانند کمر درد سودمند باشد .بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از پوست بید یا عصاره آن در این زمینه بسیار سودمند است .

ترکیبات موجود در عرق بید موجب کاهش تورم می‌شوند. همچنین این عرق می‌تواند با مهار سیکلواکسیژناز یک درمان مؤثر و مفید برای کاهش آرتریت و درد ناشی از آرتروز  باشد. مهار پروستاگلاندین‌ها موجب کاهش التهاب شده در نتیجه دردهای فلج کننده آرتروزی را می‌تواند کاهش دهد.

یک گزینه درمانی طبیعی و گیاهی برای کمردرد، گردن و دردهای عضلانی استفاده از عرق بید است. پروستاگلاندین‌ها عامل التهاب هستند و عرق بید می‌تواند موجب کاهش تولید پروستاگلاندین‌ها می‌شود. در واقع عرق بید همانند یک ضد التهاب عمل می‌کند.

عرق بید و تسکین سردرد

یکی از خواص عرق بید تاثیر این داروی گیاهی در تسکین سردرد است. این عرق می‌تواند در کاهش تنش ناشی از سردرد موثر و مفید باشد. همچنین این عرق حاوی سالیسین است که اثر سالیسین همانند اثر اسید استیل سالیسیلیک موجود در آسپیرین دارد. برخی از مطالعات انجام شده اثرات تسکین دهندگی و درمان سردرد از طریق عرق بید را نسبت به اثرات آسپیرین برای سردرد طولانی‌تر می‌دانند.

مضرات عرق بید

مضرات عرق بید به علت زیاده روی و عدم مصرف مصلح آن می تواند شامل کاهش اسپرم و کاهش توان باروری در زنان باشد.همچنین عرق بید برای کودکان مضر بوده و مصرف آن سبب بروز بیماری نادر و خطرناکی به نام «سندروم ری» در آن‌ ها می‌شود.

یکی از مضرات گیاه بید در اثر زیاده روی در مصرف آن بروز واکنش های آلرژیک یا مشکلات گوارشی می باشد.
زیاده روی در مصرف آن سبب کاهش میل جنسی می شود .
مصرف آن در زنان دچار خونریزی شدید و افراد مبتلا به زخم معده و اثنی عشر و زنان باردار و شیرده ممنوع می باشد.
مصرف پوست درخت بید در افراد مبتلا به بیماری‌های کلیوی و آسم ممنوع می باشد .
در صورت استفاده از گیاهانی مانند ژینگو و داروهای مدر و رقیق کننده خون یا داروهای ضد التهابی از مصرف پوست این گیاه خودداری نمایید .

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد عرق بید ان جی ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای عرق بید  ان جی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید عرق بید ان جی # خواص عرق بید ان جی # خرید عرق بید ان جی # قیمت عرق بید ان جی # خرید عرق بید  # خرید عرقیات طبیعی # خرید عرقیات ان جی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای عرق بید یک لیتری ان جی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط