به زودی

قهوه

قهوه گانودرما اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 24,000 تومان
قیمت : 25,200 تومان
  • طبع قهوه گانودرما سرد و تر است.
  • تنظیم فشار خون
  • کنترل بیخوابی
  • کمک به عملکرد عادی قلب و عروق
  • کمک به عملکرد ریه و دستگاه تنفسی
  • کاهش قند خون
  • ضد آلزایمر
  • افزایش تمرکز و تقویت عملکرد مغز
  • جوان سازی سلول ها و بافت های پوست ضد پیری
  • جلوگیری از افزایش و کاهش وزن

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702


به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

در تولید قهوه گانودرما از ترکیب دانه های قهوه تفت داده شده و پودر گیاه گانودرما استفاده می شود.

گانـودرما در سراسر دنیا به عنوان دارو استفاده می شود و از آن جهت که عصاره آن به شدت تلخ است، فقط مصرف دارویی دارد و در ترکیبات با قهوه تهیه می شود و با توجه به خواص بی نظیر و فراوانی که دارد از آن به عنوان شاه گیاهان دارویی یاد می شود. ترکیب این قارچ به همراه مرغوب ترین قهوه های یک نوشیدنی بسیار جذاب با خواص فوق العاده ای را دارد.

قهوه گانودرما  مزایای خاصی برای سلامتی داشته باشد.

 نوشیدن قهوه به طور کلی برای سلامت بسیار مفید است. به طور مثال مصرف متوسط قهوه می تواند به کاهش خطر ابتلا به بسیاری بیماری های مزمن از جمله دیابت، بیماری پارکینسون و بیماری قلبی کمک کند .

 قهوه گانودرما می تواند فوایدی برای فشار خون بالا و بیماری قلبی داشته باشد.

یکی از بزرگ ترین فواید روی آوردن به مصرف قهوه گانودرما تقویت سیستم ایمنی شماست. این برای افرادی که به دلیل بیماری یا استرس سیستم ایمنی ضعیفی دارند عالی است زیرا قارچ ریشی قرمز به حذف باکتری از بدن کمک می کند که در نتیجه بدن را قوی می کند. پزشکان و دانشمندان می دانند سیستم ایمنی ضعیف می تواند باعث تمام بیماری ها شود.

یکی دیگر از فواید خارق العاده قهوه گانودرما این است که برخلاف قهوه معمولی که می تواند باعث پریشانی شود، قهوه گانودرما یک عامل ضد استرس است. بسیاری از ما ممکن است وقتی استرس داریم یک فنجان قهوه درست کنیم اما این کار می تواند باعث افزایش استرس هم شود. با این حال قهوه گانودرما بهترین نوشیدنی در زمان هایی است که اضطراب دارید.

همچنین قهوه گانودرما می تواند به افزایش تمرکز و حافظه کمک کند در حالی که تنش ها را کاهش می دهد. مشخصاً این یک قهوه بسیار قوی است و شما می تواند هر روز از نوشیدن آن لذت برده و تغییرات مثبتی را در سلامتی خود ایجاد کنید.

علاوه بر این، قهوه گانودرما معمولاً برای درمان بی خوابی استفاده می شود، که به این معنی است شما می توانید حتی با نوشیدن آن در عصر، خواب خود را بهبود ببخشید.

همچنین گانودرما یک درمان موثر برای بسیاری از انواع آرتروز است. در چین از قارچ رِیشی به دلیل بسیاری از فوایدی که برای ناراحتی های مزمن دارد به عنوان یک دارو استفاده می شود.

اگر به دنبال راهی برای افزایش سلامت بدن خود هستید، با نوشیدن روزانه قهوه گانودرما می توانید تفاوت را احساس کنید. در آخر اگر به دنبال یک قهوه سالم و طبیعی هستید که هر روز بنوشید، مصرف قهوه گانودرما را آغاز کنید زیرا ماده تشکیل دهنده اصلی آن قارچ های ریشی هستند و دانشمندان فواید آن برای سلامتی را بسیار توصیه کرده اند..

خواص قهوه گانودرما

مصرف این قهوه می تواند باعث بهبود سیستم ایمنی، کاهش وزن، افزایش انرژی و کاهش خستگی، بهبود حافظه، کاهش کلسترول خون، کاهش التهاب، کاهش استرس، کند کردن روند پیری و بهبود گردش خون شود. همچنین گانودرمـا به عنوان یک منبع سرشار از آنتی اکسیدان معرفی می شود.

سایر خواص قهوه‌گانودرما

تنظیم فشار خون
کنترل بیخوابی
کمک به عملکرد عادی قلب و عروق
کمک به عملکرد ریه و دستگاه تنفسی
کاهش قند خون
ضد آلزایمر
افزایش تمرکز و تقویت عملکرد مغز
جوان سازی سلول ها و بافت های پوست (ضد پیری)
جلوگیری از افزایش و کاهش وزن

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد قهوه گانودرما ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید قهوه گانودرما به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید قهوه گانودرما # خواص قهوه گانودرما # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت قهوه گانودرما # خرید قهوه

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قهوه گانودرما اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط