چای

چای سفیدیا چای بلومینگ اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 210,000 تومان
قیمت : 220,500 تومان
  •  طبغ دمنوش چای سفید سرد و خشک است.

  • کاهش وزن و تناسب اندام

  • کاهش فشار خون

  • تقویت حافظه

  • تقویت سیستم ایمنی بدن

  • ضد سرطان

  • افزایش تراکم استخوان ها و پیشگیری از پوکی آن ها؛

  • از بین برنده عفونت ها و ویروس ها در بدن؛

  • افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها

  • درمان سرماخوردگی، تب و گلو درد

  • کمک به رفع خستگی

  • کمک به کاهش کلسترول

  • کمک به سلامت قلب و عروق

  • درمان اگزما

  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702

 



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

چای سفید یا Camellia نوعی چای است که از جوانه‌ها و گلبرگ‌های تازه گیاه چای به دست می‌آید. این چای یکی از خوش طعم ترین انواع چای شناخته شده است، زیرا در کم ترین حالت ممکن بر روی آن فرآوری انجام می گیرد.

این چای قبل از اینکه برگ های گیاه چای به طور کامل باز شوند، هنگامی که جوانه ها هنوز توسط رگه های سفید اعلا پوشیده شده اند ،برداشت می شود. از همین رو نام “چای سفید” را به خود اختصاص داده است.

این جوانه ها و برگ های گشوده نشده که از جدید ترین برگ های رشد کرده بر روی درخت چای هستند، دستچین می شوند و به سرعت و بسیار دقیق خشک می شوند. بنابراین برگ ها زمان کافی برای اکسیداسیون به میزانی که در تولید چای سبز و سیاه رخ می دهد، ندارند.

این میزان کم فرآوری انجام شده و اکسیداسیون در برگ چای، باعث بوجود آمدن یکی از لطیف ترین و خوش طعم ترین چای های موجود، یعنی چای سفید می شود.

برخی خواص چای سفید را می‌توان کاهش خطر ابتلا به سرطان، رفع اختلالات قلب و عروق و بهبود سلامت دهان دانست. و دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد پیری است و مصرف آن به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند.

عطر و رنگ و طعم چای سفید توپی

دمنوش چای سفید دارای بویی نسبتا معطر و ملایم است. این دمنوش دارای رایحه گرم و تا حد بسیار اندکی تند است. البته بوی چای سفید به اندازه چای سیاه و به خصوص انواع چای معطر و … نیست، اما استشمام رایحه آن لذتبخش و انرژی زا است.

رنگ چای سفید پس از دم کردن معمولا به رنگ زرد روشن است.

در صورتی که مدت زمان زیادی (مثلا نیم ساعت تا یک ساعت) آن را به همین حالت و در حال دم کشیدن بگذارید، رنگ آن تیره و شبیه به چای سیاهی که کمرنگ باشد می گراید.

طعم چایی سفید معمولا شیرین و لطیف بوده و به اندازه ی چای سیاه، حالت تلخی و گسی ندارد.

در صورتی که دمای آبی که چای را در آن دم می کنید خیلی داغ باشد و مدت بیشتری هم در همین دمای داغ دم بکشد، دمنوش شما بیشتر گس می شود و رنگ آن نیز تیره ترمی شود و به چای سیاه بیشتر شبیه می شود.

طبع چای سفید توپی

طبع آن ، سرد و خشک است؛ به همین دلیل هنگام دم کردن آن از دارچین، زیره، هل، گل محمدی، نبات، نعناع یا عسل استفاده می‌کنند تا طبع متعادلی به دست بیاید. مصرف خرما و کشمش نیز به خنثی کردن سردی آن کمک می‌کند.

خواص چای سفید توپی

کنترل دیابت

یکی از فواید مصرف این دمنوش کنترل دیابت است. این دمنوش با تأثیر مثبتی که بر تنظیم سطح گلوکز خون دارد می‌تواند سرعت افزایش قند را پس از سرو غذا کند و از انسداد زیاد انسولین در بدن جلوگیری کند.

طراوت و شادابی پوست

از خواص چای سفید، داشتن آنتی اکسیدان است که به سلامت و شادابی پوست صورت و رفع چروک کمک می کند.

رفع سیاهی زیر چشم

چای سفید به دلیل داشتن ویتامین K سیاهی و پف زیر چشم را برطرف می کند به این صورت که اگر سیاهی دور چشم دارید کافیست یک پنبه کوچک را به آن آغشته و زیر چشم خود بمالید و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بعد با آب سرد صورت خود را بشوید.

رفع پیری

 بدلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان مانع از شکل گیری رادیکال‌های آزاد در بدن می شودکه مانع پیری است.

تنظیم فشار خون

این چای به تقویت سیستم قلبی – عروقی کمک کرده و از رگ‌ها در مقابل فشار خون محافظت می‌کند. به این صورت خطر حملات قلبی در فرد کم می‌شود.مصرف آن جهت جلوگیری از لخته شدن خون بسیار موثر بوده و فشار خون را تنظیم می کند به همین جهت به سلامت قلب و عروق کمک خواهد کرد.

محافظت از سلول‌های مغزی

این دمنوش از شدت بیماری‌هایی مانند پارکینسون و آلزایمر کم می‌کند. دلیل این امر نیز محافظت از سلول‌های مغزی و ترمیم سلول‌های آسیب دیده است.

سلامت دهان و دندان

آنتی اکسیدان‌های موجود در این دمنوش با باکتری‌ها و ویروس‌ها مقابله و عفونت گلو و پوسیدگی دندان را از بین می‌برند.و با حذف باکتری‌های نامناسب محوطه دهان، بوی بد دهان و تنفس بد بو را نیز رفع می‌کند.

کاهش کلسترول بد خون

از دیگر خواص بسیار عالی این نوشیدنی این است که میزان کلسترول بد خون را تا حد زیادی کاهش ومیزان کلسترول خوب خون را افزایش می‌دهد.

ضد سرطان

تأثیر بسیار عالی در نابود کردن سلول‌های سرطانی دارد و می‌تواند خطر ابتلا به سرطان‌هایی مانند سرطان سینه ،پروستات ، روده بزرگ ، مری و کبد را کم کند.

کاهش وزن

این دمنوش گیاهی در کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن موثر است.

سلامت استخوانها

درصد بالای فلوراید چایِ سفید، عمده‌ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر استخوان است.

تقویت حافظه

 فعالیت سلول‌های مغز به ویژه بخش‌های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می‌کند.

سرشار از ویتامین C

ویتامین C موجود در چایِ سفید باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر بیماری‌هایی مانند سرما خوردگی می‌شود.

آرامبخش

این دمنوش خاصیت آرام بخشی داشته و می‌تواند حالت تنش، افسردگی و استرس و هیجان را از بین ببرد.

مناسب برای درمان اگزما

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این دمنوش خاصیت ضد التهابی دارند که باعث کاهش علائم آلرژی‌های مختلف از جلمه اگزمای پوستی خواهد شد.

با چای سفید چی بخوریم؟

از جمله بهترین شیرین کننده هایی که می توانید در کنار این دمنوش استفاده کنید، عسل است. عسل هم برای بدن خواص بسیار زیادی دارد و هم به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در کنار این دمنوش گزینه مناسبی است. اگر می خواهید از ادویه جات و دارو گیاهی های مختلف برای مطلوب تر شدن طعم این دمنوش استفاده کنید، می توانید گل محمدی، زنجبیل، دارچین، لیمو، نعناع و… را به همراه این دمنوش دم کنید و از طعم و مزه دلچسب آن لذت ببرید.

اصول صحیح دم کردن چای سفید توپی

 یک قاشق چای سفید را در یک قوری با آب جوشیده بریزید. آب جوشیده بهتر است کمی خنک شده باشد و دمایی حدود 85 درجه سانتیگراد داشته باشد.چند دقیقه صبر کنید (حدودا 5 دقیقه) سپس آب جوش را به آن اضافه کنید و آن را دم کنید.سپس زمان بدهید تا دم بکشد. به خاطر داشته باشید دمای آب و مدت زمان دم کشیدن در طعم و حفظ خواص این دمنوش بسیار مهم است. بعد از پایین آمدن دمای آب، باید مقداری چای به این آب اضافه کنند و اجازه دهند تا به مدت پنج تا ده دقیقه در همین حالت دم بکشد.

قابل ذکر است که برای دم کردن این دمنوش نباید آن را روی حرارت قرار داد؛ زیرا خواص آن از بین می رود و رنگ زردِ طلایی آن تغییر و کدر می شود. گفتنی است که طبع این دمنوش سرد و خشک می باشد و از طعم بسیار ملایمی برخوردار است، به همین دلیل علاقه مندان زیادی دارد.

همچنین شما می توانید این دمنوش را در لیوان های مخصوص دمنوش با همین ترتیب تهیه کنید و بعد از گذشت یک ربع آن را میل کنید.

دو ساعت قبل از رفتن به رختخواب آن را ننوشید چون این نوشیدنی باعث بروز بی‌خوابی می‌شود.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد چای سفید ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید چای سفید توپی یا چای بلومینگ اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید چای سفید توپی # خواص چای سفید توپی # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت چای سفید توپی # درمان پوکی استخوان # Camellia # خرید چای بلومینگ

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای چای سفیدیا چای بلومینگ اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط