به زودی

قارچ

قارچ گانودرما اعلی

وزن : 50 گرم

قیمت برای شما : 315,000 تومان
قیمت : 330,750 تومان
  • طبع قارچ گانودرما سرد و تر است.
  •  تقویت دستگاه ایمنی
  •  خاصیت ضدسرطانی
  • بهبود خستگی و افسردگی ...
  •  بهبود سلامت قلب ...
  • تنظیم قند خون ...
  • خاصیت آنتی‌اکسیدانی

به زودی
شارژ شد بگو

  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

قارچ گانودرما Ganoderma با نام علمی Ganoderma Lucidum از گونه قارچ های قرمز است قارچ گانودرما که با نام قارچ جان افزا یا ریشی نیز شناخته می شود. بر خلاف باور عمومی، همه قارچ های قرمز سمی نیستند. قارچ گانودرما یکی از کامل ترین مواد غذایی در جهان است که ارزش تغذیه ای و درمانی بسیاری دارد. Ganoderma Lucidum از شاخه قارچ های چتری است که در طبیعت بر روی چوب و تنه درختان رشد می کند.

Genoderma به عنوان قارچ Reishi در طب سنتی ژاپن از گیاهان قابل احترام شمرده شده است. مردم ژاپن به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان دارویی لقب داده اند. قارچ گانودرما یا lingzhi در چین نمادی از سلامتی و طول عمر به همراه شادی و اقبال در زندگی بوده و بیش از ۲۰۰۰ سال است که برای درمان پزشکی استفاده می شود.

قارچ گانودرما خواص و فواید فراوانی دارد. این قارچ سرشار از آنتی اکسیدان‌ها، پلی ساکارید‌ها، کلسیم، آدنوزین، پروتئین، آلکالوئیدها، پتاسیم، فسفر، استرول‌های گیاهی، بتا گلوکان، تری ترپن‌ها، ویتامین‌های گروه B، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین D است و به همین دلیل خواص درمانی فراوانی دارد. از جمله خواص قارچ گانودرما می‌توان به مواردی مانند تقویت سیستم ایمنی، کاهش وزن، حفظ سلامت قلب، خواص ضد سرطان، کنترل قند خون، کاهش التهابات، بهبود آلرژی، محافظت از دستگاه گوارش، سلامت کلیه، درمان کبد چرب، درمان هپاتیت، محافظت از ساختار اعصاب، بهبود خواب، دفع سموم بدن، بهداشت روان، تقویت عضلات، درمان افسردگی، درمان عفونت، سلاپت پوست، درمان عفونت ادراری و غیره اشاره کرد.
خواص قارچ گانودرما مواردی زیادی بیان شده که بسیاری از آن‌ها به اثبات نرسیده‌اند

گانودرما به دلیل حاوی آنتی‌اکسیدان‌های فراوان به قارچی پرخاصیت و بسیار مفید تبدیل شده است. خواص گانودرما زیاد و متنوع است.

خواص قارچ گانودرما

ضد سرطانی بودن

مصرف گانودرما باعث کاهش تعداد سلول‌های سرطانی می شود. ضمنا در پیشگیری از سرطان روده نیز آثاری از آن دیده است. همچنین، این قارچ با افزایش تعداد گلبول‌های سفید به مبارزه بدن با سرطان نیز کمک می‌کند.

از میان بردن خستگی و افسردگی

مصرف گانودرما به واسطه بهبود کیفیت زندگی باعث از میان رفتن خستگی و افسردگی می‌شود.

بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

یکی از اصلی‌ترین خواص گانودرما تقویت سیستم ایمنی بدن است. اگرچه نتیجه تحقیقات در این باره هنوز، چندان شفاف و قطعی نیست اما استفاده از این قارچ، تعداد گلبول‌های سفید خون را افزایش می‌دهد و باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی می‌شود.

کمک به کنترل قند خون

قارچ گانودرما می تواند باعث کاهش قند خون شود و در افراد مبتلا به دیابت یا مرض قند، بسیار موثر است. البته این قارچ نباید جایگزین درمان اصلی دیابت شود.

سلامت قلب

 مصرف قارچ گانودرما باعث افزایش کلسترول خوب (HDL) و کاهش تری گلیسیرید در بدن شود.و در نهایت باعث بهبود سلامت قلب خواهد شد.

آسم

مصرف قارچ گانودرما برای افرادی که مبتلا به آسم هستند مفید است.

آثار ضد ویروسی

پلی‌ساکاریدهای موجود در قارچ گانودرما خاصیت مبارزه با بسیاری از ویروس‌ها را در خود دارد.

 بهبود اختلالات ادراری در مردان

بسیاری از مردان با افزایش سن به دلیل بزرگ شدن پروستات دچار مشکلات ادراری می شوند. مطالعه ای که در سال ۲۰۰۸ برروی ۸۸ مرد مبتلا به مشکلات ادراری اورولوژی انجام شد نشان داد که قارچ گانودرما بطور قابل ملاحظه ای باعث کاهش علائم ادراری می شود.

مصرف گانودرما باعث از بین رفتن سلول‌های سرطانی می‌شود؛ در میان سرطان‌ها، پروستات یکی از انواع این بیماری‌هاست که بهترین نتیجه را از استفاده از این قارچ نشان داده است.

توجه

ما در این مقاله تلاش کردیم توضیحات جامع و کاملی را در مورد بره موم یا پروپلیس ارائه دهیم اما به خاطر داشته باشید این مطالب صرفا جهت آشنایی شما با این محصولات تهیه شده است و فروشگاه بهسا مارکت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال نحوه مصرف محصولات ندارد از این رو پیش از خود درمانی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

برای خرید قارچ گانودرما به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# خرید قارچ گانودرما # خواص قارچ گانودرما # خرید انواع گیاهان دارویی # قیمت قارچ گانودرما # قیمت قارچ گانودرما در مشهد # خرید قارچ گانودرما در خراسان # Ganoderma 

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای قارچ گانودرما اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط