دمنوش

دمنوش کلیه و کبد اعلی

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 70,000 تومان
قیمت : 73,500 تومان
  • دمنوش کلیه و کبد دارای طبع معتدل است
  • بهبود عملکرد کلیه و کبد
  • سم زدایی بدن
  • تهیه شده از گیاهان تمیز و با کیفیت
  • دور از نور و رطوبت نگهداری شود

 برای خرید عمده تماس بگیرید 09156527702



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کبد و کلیه از اندام های مهم و حیاتی بدن محسوب می شوند. کارکرد کبد و کلیه در بدن بی نظیر است. با اینکه خود این اندام‌ها نقش بزرگی در سم زدایی بدن ایفا می‌کنند و و برای این کار باید سالم و پاک باشند؛ اما سبک زندگی ناسالم یا عوض شدن نوع تغذیه انسان طی سال‌های اخیر می‌تواند و مصرف قند و چربی ناسالم، فشار وارد بر آن‌ها را بیشتر کند. به همین دلیل می‌توان با استفاده از انواع دمنوش‌های گیاهی و سلامت که در ادامه تعدادی از آن‌ها معرفی می‌شوند، به بهبود عملکرد این اعضا کمک کرد.

داروخانه طبیعت سرشار از گیاهانی است که هر کدام برای رفع یک یا چندین مشکل مناسب هستند. دمنوش کلیه و کبد مناسب برای بهبود عملکرد کلیه و کبد تهیه شده از گیاهان اصلی خارشتر، خارخاسک، کاکل ذرت، دم گیلاس، شاهتره، عناب، کاسنی، برگ خارخاسک میباشد.

خارشتر برای کلیه و کبد

از جمله خواص مفید خارشتر داشتن خاصیت ادرار آوری است که مجاری کلیه و مثانه را ضدعفونی کرده و سموم بدن را دفع می‌کند. خار شتر موجب دفع سنگ کلیه و سنگ نثانه شده و شست‌وشو دهنده‌ی کلیه‌ها است. بنابراین خارشتر برای حفظ سلامت کلیه‌ها مفید است.

از دیگر ویژگی‌های خارشتر می‌توان به تاثیر این عرق گیاهی در درمان کبد چرب اشاره کرد. عرق خارشتر با بهره‌مندی از قدرت پاک‌کنندگی و دفع سموم از بدن، می‌تواند تاثیر مهمی بر روی کاهش چربی کبد داشته و از این طریق موجب پیشگیری و یا درمان کبد چرب شود.

خارخاسک

خارخاسک خواص زیادی برای بدن دارد از جمله برای عفونت ادرار مفید بوده همچنین باعث دفع سنگ کلیه و سنگ صفرا میشود و کبد را پاکسازی میکند و برای سلامتی کبد مفید است. خواص ادرار آور بودن و ضدعفونی‌کنندگی این گیاه می‌تواند خطر ابتلا به عفونت‌ های مجاری ادراری را کاهش داده و در دفع سنگ های مجاری ادراری تاثیر مثبتی داشته باشد.

جوشانده گیاه خارخاسک ضدچاقی است مخصوصا وقتی با دم گیلاس و کاکل ذرت مخلوط شود.

کاکل ذرت

موادی در کلاله ذرت وجود دارد که تاثیر زیادی در به جریان در آمدن کارآمد ادرار دارد و جریان ادرار را افزایش می دهد. در نتیجه این کار از انباشته شدن کریستال های ریز در کلیه جلوگیری می کند و سبب کاهش تشکیل رسوب در کلیه می شود.

از دیگر خواصی که این ماده معجزه ﺁسا دارد برای عفونت ادراری است. تاثیر این ماده برای رفع عفونت ادراری به این شکل است که کلاله ذرت لایه بیرونی مجاری ادراری را پوشش می دهد. در نتیجه این کار مانع از تحریک و ناراحتی بیشتر مجاری ادراری می شود. یکی از بهترین راهکارها برای رفع التهاب مثانه و مجاری ادراری استفاده از دمنوش کلاله ذرت است.

در واقع کلاله ذرت نوعی فیبر گیاهی است. این فیبر نیز ادرارآور است. لذا با خاصیت ادرارآوری خود سبب کاهش خطر ایجاد باکتری در مجاری ادراری می شود. این ماده تاثیر زیادی نیز بر آرام کردن ناراحتی های غدد پروستات دارد.

خواص ضد التهابی یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر کاکل ذرت است. مصرف این قسمت از ذرت می‌تواند درد ناشی از التهاباتی مانند ورم مفاصل را کاهش دهد. همچنین درد نقرس ناشی تشکیل اسید اوره اضافی در مفاصل است که مصرف کاکل ذرت می‌تواند مانع از تشکیل این اسید اوره اضافی شود و در نهایت در کاهش درد نقرس موثر عمل می‌کند.

دم گیلاس

دم گیلاس منبعی غنی از مواد معدنی به خصوص پتاسیم است. از این رو، به عنوان یک داروی مدر سبب افزایش ادرار شده و از این طریق به تخلیه آب اضافی و سموم بدن کمک می کند.

این عامل در درمان سنگ کلیه و سنگ های مجاری ادراری بسیار مفید است. سنگ کلیه از رسوبات کوچکی تشکیل شده است که سبب ایجاد درد و ناراحتی می شود.

مجاری ادراری و لوله ی گوارشی را ضد عفونی می کند.
جوشانده دم گیلاس و دم آلبالو برای کسانی که در دفع ادرار اختلال دارند، بسیار مفید است و خاصیت ادرارآوری خوبی دارد.
دم گیلاس دارای خاصیت سنگ شکنی است و همچنین از آن در مواردی مانند یرقان، اسید اوریک، ورم پروستات، ورم طحال و نقرس می توان استفاده کرد.

شاهتره

شاتره می‌تواند بیماری کیسه‌ی صفرا و التهاب کبد را بهبود بخشد و به جریان صفرا کمک می‌کند. ثابت شده‌است که این گیاه دارویی عملکرد کبد را تا ۸۰٪ بهبود می‌دهد به علاوه‌ی این‌که کبد را سم‌زدایی می‌کند و سلامت آن را به طور کلی بهبود می‌بخشد … و حتی ععملکرد کیسه صفرا و کبد را هم تقویت می کند.

شاتره  همچنین مانع تشکیل سنگ‌های کیسه صفرا می‌شود و به عنوان یک ترکیب ضد اسپاسم عالی برای کیسه صفرا عمل می‌‌کند.

ترکیب‌های موجود در شاه‌تره از آسیب رساندن به کبد جلوگیری می‌کند.

همچنین این گیاه برای درمان اگزما مزمن و خارش ناشی از بیماری کبد نیز مفید است.
شاه تره برای پاک سازی کلیه ها و التهاب ملتحمه مورد استفاده قرار می گیرد.

عناب

عناب میوه ای است که به عنوان محافظ طبیعی کبد شناخته میشود. این میوه از آنتی اکسیدان بالایی برخوردار است که به همین دلیل قادر است سم زدایی قوی ای داشته باشد و روند عملکرد کبد را تقویت کند. همچنین برای درمان مشکلات کبد چرب هم مفید است.

کاسنی

کاسنی به عنوان دارویی ادرارآور مورد استفاده قرار می‌گیرد که به دفع بیشتر ادرار کمک می‌کند.

دفع دائم سالم و مکرر ادرار به دفع سموم بدن که در کبد و کلیه‌ها ذخیره شده کمک می‌کند و مانع از بیماری‌های خطرناکی که بر اثر انباشته شدن سموم در بدن پدید می‌آید می‌شود.

همچنین دفع مکرر ادرار، وزن آب بدن را متعادل می‌سازد و حتی موجب کاهش چربی‌ها در بدن می‌شود، در حدود ۴٪ از حجم ادرار را چربی تشکیل می‌دهد که امکان انباشته شدن این چربی‌ها در جاهای مختلف بدن وجود دارد!

هشدار مهم

در صورتی که مبتلا به شرایط خاص سلامت هستید یا بارداری را تجربه می‌کنید، قبل از استفاده از هر دمنوشی با پزشکتان مشورت کنید.

برای خرید عمده وجزیی دمنوش کلیه و کبد اعلی به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز استفاده دمنوش کلیه و کبد # خرید دمنوش دمنوش کلیه و کبد # خواص دمنوش کلیه و کبد # خرید آنلاین دمنوش گیاهی # Herbal hot drink # دفع سنگ کلیه # پاکسازی کبد

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای دمنوش کلیه و کبد اعلی
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط