کافی

کافی میکس مانوین

وزن : 100 گرم

قیمت برای شما : 67,500 تومان
قیمت : 70,875 تومان
  • طبع کافی میکس سرد و خشک است.
  • کافی میکس رژیمی متابولیسم شما را افزایش میدهد
  • احتمال ابتلا به آلزایمر یا پارکینسون را کاهش می دهد
  • خلق و خو را بهبود می بخشد
  • همچنین درصد ابتلا به افسردگی را نیز کاهش می دهد.
  • یک نوشیدنی آرامبخش و نشاط آور است.

دور از نور و رطوبت نگهداری شود



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کافی میکس درواقع ترکیبی از پودر قهوه فوری، کافی میت و شکر است و هم از نظر کالری و انرژی و هم از نظر طعم با دیگر انواع قهوه فوری تفاوت دارد.

کافی میکس یک نوشیدنی محبوب است که از ترکیب قهوه و شیر تهیه می‌شود. این نوشیدنی می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد، از جمله:

افزایش انرژی: حضور قهوه کافئین دار در کافی میکس باعث افزایش انرژی و تقویت بیشتر بدن می‌شود.
آرامش بخش: مصرف کافی میکس می‌تواند به آرامش و راحتی ذهن کمک کند و برای کاهش استرس و اضطراب موثر باشد.
مکمل غذایی: شیر موجود در کافی میکس می‌تواند منبع خوبی از کلسیم و پروتئین باشد و به تقویت استخوان‌ها و سلامتی عضلات کمک کند.
آمادگی برای کار: مصرف کافی میکس می‌تواند به بهبود تمرکز و توجه کمک کند و فرد را برای انجام وظایف روزمره و کارهای مختلف آماده کند.
لذت بخش: طعم خوشمزه و مطبوع کافی میکس می‌تواند لحظات لذت‌بخشی را برای مصرف‌کننده فراهم کند.

سلایق گوناگونی برای انتخاب قهوه و ترکیبات آن وجود دارد. شاید شخصی ترجیح دهد قهوه خود را با مقدار زیادی شیر یا شکر بنوشد، و دیگری قهوه را با طعم تلخ بپسندد. تمام این سلایق باعث شده ترکیبات مختلفی با قهوه ابداع شود. حتی گاهی قهوه فرآوری شده و به محصولی جدید تبدیل شود. یکی از محصولات پر طرفدار قهوه، کافی میکس است.

دو نوع کافی میکس وجود دارد که یکی از آنها که علامت سه در یک(1*3) روی آن قرار دارد شکر در آن وجود دارد و علامت دو در یک (1*2) آن نشان از عدم وجود شکر است.

اکثر افراد گمان می‌کنند، نسکافه همان کافی میکس است. باید بگوییم این یک برداشت اشتباه از تعریف کافی میکس است. طبق تعریف کافی میکس، آن از قهوه فوری، پودر خامه یا شیر خشک و شکر تهیه می‌شود.

همانند قهوه، این نوشیدنی نیز دارای فواید و مضرات مخصوص به خود است.  یکی از فواید این نوشیدنی این است که، مملو از آنتی اکسیدان های قدرتمند است. حتی ممکن است حاوی مقادیر بیشتری از آنتی اکسیدان نسبت به انواع دیگر قهوه‌ها باشد. آنتی اکسیدان‌ها در سلامت بدن، نقش بسزایی دارند.

مصرف نوشیدنی های آماده مانند کافی میکس ها به دلیل کافئین موجود در آن، سبب رفع خستگی، رفع خواب و کسالت خواهد شد و حس نشاط، شادابی در فرد ایجاد می کند . افرادی که روزانه فعالیت های سخت از جمله ورزش و فعالیت های بدنی سنگین را به انجام می رسانند، با مصرف این نوشیدنی می توانند خستگی خود را برطرف کنند.

یک فنجان کافی میکس استاندارد فقط حاوی ۲۶ کالری و مقادیر کمی پتاسیم، منیزیم و نیاسین (ویتامین B3) است.
کافی میکس موجود در فروشگاه بهسا مارکت شما را به یک فنجان نوشیدنی گرم میهمان میکند، یک نوشیدنی غنی برای بعدازظهری خوب و پر‌آرامش.

 برای خرید کافی میکس به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه فرمایید.


# طرز تهیه کافی میکس # خرید کافی میکس # خواص کافی میکس # خرید آنلاین کافی میکس # coffee mix # خرید کافی میکس 3*1 # خرید کافی میکس2*1

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای کافی میکس مانوین
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط