بذر

بذر گوجه گیلاسی قهوه ای بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 0/5الی 1 سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اواسط اردیبهشت
  • نوع کشت: فضای باز نشایی
  • میوه: متوسط و گرد
  • رنگ: قهوه ای
  • طعم :شیرین و خاص
  • رسیدگی: 60روز پس از انتقال نشا


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

بذر گوجه گیلاسی قهوه ای توسط شرکت بذر طلایی در بسته بندی مخصوص استفاده خانگی تهیه شده است که حاوی تعدادی بذر وارداتی از نوع اصلاح شده هیبرید (F1) می باشد. بذر هیبرید به صورت مستقیم از الحاق دو والد که به لحاظ ژنتیکی کاملا با هم تفاوت دارند به دست می آید. به صورتی که صفات هر دو والد را دارد و نسبت به آنها برتری دارد. بذر های هیبرید نسبت به بذر های معمولی در مقابل آفات و بیماری ها مقاوم ترند.
گوجه گیلاسی مشکی یکی از ضرورات خوراکی در هر خانه محسوب می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد اقدام به کاشت این گیاه در باغچه یا باغ های خود می کنند. جهت کاشت این گیاه حتما نیاز به بذر گوجه گیلاسی مشکی خواهید داشت.

اگر در مناطقی با آب و هوای خنک زندگی می کنید، کاشت بذر گوجه گیلاسی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. این نوع از گوجه فرنگی ها نسبت به بیماری و آفات بسیار مقاوم هستند. از جمله ویژگی های این واریته از گوجه فرنگی ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

گیاهی یک ساله
دارای ساقه های کرک دار و شاخه شاخه
برگ های مرکب
گل های زرد رنگ

نحوه کاشت بذر گوجه گیلاسی قهوه ای:

اگر قصد کاشت این گیاه را دارید، دو راه پیش روی شما قرار دارد؛ کاشت به صورت نشائی و کاشت مستقیم.

در کاشت مستقیم بذرها را به صورت مستقیم در خاک قرار می دهند. اگر از این شیوه استفاده می کنید، باید زمین به صورت جوی پشته فراهم شود. سپس بذرها را در عمق 1 سانتی متری خاک قرار دهید. توجه داشته باشید که فاصله بین دو بوته و فاصله بین دو جوی و پشته باید 60 سانتی متر باشد.

در روش کاشت به صورت نشاء باید بذور را 6 الی 8 هفته قبل در خزانه و در سینی نشاء بکارید. زمانی که بذرها جوانه زدند و ارتفاع بوته ها به 6 الی 10 سانتی متر رسید، باید آن ها را به خاک اصلی منتقل کنید. البته باید خطر سرما نیز رفع شود.

فاکتورهای مهم در نگهداری از گوجه گیلاسی قهوه ای:

آبیاری:

آبیاری این گیاه باید حداقل هفته ای یک بار انجام شود. لازم به ذکر است که آبیاری نامنظم احتمال بروز انواع بیماری ها در این گیاه را افزایش می دهد.

دما:

دما یکی از عوامل مهم در رشد هر گیاهی است. بهترین دما جهت جوانه زنی بذر گوجه گیلاسی قرمز 30 درجه سانتی گراد محسوب می شود. اما برای رشد گوجه گیلاسی دمای بین20 تا 35 درجه سانتی گراد مناسب خواهد بود.

خاک:

خاک سبک و قوی بهترین بستر جهت رشد این گیاه به حساب می آید. همچنین باید PH خاک بین 5.5 تا 6.8 باشد. جهت تهیه خاک برای کاشت این گیاه در منزل خاک های هلندی یا بنفشه آفریقایی را پیشنهاد می کنیم.

زمان مناسب کاشت بذر گوجه گیلاسی قهوه ای:

جهت کاشت هر گیاهی باید به زمان مناسب کاشت آن گیاه توجه کنید. در غیر اینصورت محصول با کیفیتی برداشت نخواهید کرد. اما بهترین زمان در کاشت گوجه گیلاسی چه زمانی است؟

زمان مناسب کاشت این گیاه اوایل اسفند ماه تا اوایل فروردین ماه محسوب می شود. درواقع پس از رفع خطر سرما باید این گیاه را در زمین کاشت. در مناطق گرمسیری اما با کاشت این گیاه در پاییز، میوه ها در زمستان قابل برداشت خواهند بود.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز گوجه گیلاسی # نحوه کاشت گوجه گیلاسی # بذر طلایی رویان # Cherry Tomato Seed

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر گوجه گیلاسی قهوه ای بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط