بذر

بذر خیار تلخ بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 2سانتیمتر
    تاریخ کشت: اواسط بهار
    قسمت خوراکی: میوه و برگها اثر دارویی دارند
    تعداد برداشت: چندین بار
    چرخه زندگی: یکساله
    نحوه مصرف: میوه و برگ بصورت تازه و خشک شده
    رسیدگی: 60الی 70 روز پس از کاشت



  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

خیار تلخ شاخه ها و برگ های ظریف داردکه میوه های عجیب خیار تلخ روی آن جلب توجه می کنند. میوه های خیار تلخ سبز رنگ هستند ولی پس از گذشت زمان  زرد می شوند. این گیاه زیبای بالا رونده رشد زیادی دارد به اندازه ای که در یک فصل رشد ارتفاع خود را ۵.۲ متر افزایش می دهد. خیار تلخ که از گیاه های یک ساله به شمار می رود، مورد توجه باغبان ها می باشد. اما از چشم انداز زیبایی که که این گیاه به سرعت ایجاد میکند نیز نمی توان صرف نظر کرد

کاشت خیار تلخ

مکان کاشت

خیار تلخ که از میوه های نواحی گرمسیری مخصوصاً جنوب شرق آسیا می باشد. پس اگر می خواهید، خیار تلخ بکارید از یک محیط آفتابی و با گرمای کافی استفاده کنید و دقت کنید که شرایط خاک و دما را که در ادامه گفته میشود رعایت نمایید.

دما

دمای مناسب در زمان جوانه زنی خیار تلخ در محدوده ی ۲۸ تا ۳۰ سانتی گراد برآورد شده است. اما دمای مناسب برای زمان رشد این گیاه متفاوت از جوانه دهی آن و حدود ۲۳ درجه سانتی گراد تا ۲۷ درجه می باشد.

خاک

مکان کشت خیار تلخ باید دارای زهکشی مناسبی باشد. این گیاه برای داشتن رشد مناسب به این زهکشی و همچنین خاکی قوی و غنی نیاز دارد. خاک مناسب برای رشد خیار تلخ خاک شنی لومی است که PH آن بین ۵.۵ و ۶.۵ ( با بالای هشت نیز سازگار می باشد. ) می باشد.

کود

در زمان کاشت گیاه دقت کنید تا خاک مورد استفاده غنی باشد و در صورتی که خاک به اندازه کافی مواد مغذی مورد نیاز را نداشت حتما کود دهی نمایید. زمانی که خیار تلخ ۶ برگ دارد یعنی زمان کود دهی رسیده است. کود دهی را شروع کنید و با تناوب یک بار در دوهفته به آن ادامه دهید و به یاد داشته باشید که گیاه خیار تلخ نیاز زیادی به خاک غنی دارد.

مراقبت از گیاه خیار تلخ

زمانی که گیاه در حال رشد است باید خاک آن رطوبت کافی داشته باشد و خشک نشود اما به یاد داشته باشد که خاک را خیس نکنید. میتوانید در اطراف گیاه از مالچ پلاستیکی یا ارگانیک استفاده کنید این مالچ ها به تنها رطوبت خاک را حفظ می کند بلکه اجازه رشد را نیز از علف های هرز خواهد گرفت. برای پشتیبانی بوته های خیار تلخ که رشد بالارونده دارند نیز به یک داربست نیاز دارید که کنار نهال نصب می شود.

آفات و بیماری‌ها

از آفت های آسیب رسان به گیاه خیار تلخ مگس های میوه هستند. از آفت کش ها استفاده نکنید تنها میوه های آلوده را چیده و دور بیاندازید.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز خیار تلخ # نحوه کاشت خیار تلخ # بذر طلایی رویان # Armenian Cucumber

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر خیار تلخ بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط