بذر

بذر هندوانه کریمسون بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت :2سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اواسط بهار
  • نوع کشت: فضای باز مستقیم
  • میوه :خط دار گرد
  • رنگ : سبز تیره و براق
  • طعم: شیرین و آبدار
  • رسیدگی: 80روز پس از کاشت


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

هندوانه گیاهی علفی و یکساله با نام لاتین Watermelon است که به صورت بوته ای رونده رشد می کند.هندوانه شیرین کریمسون دارای گوشت قرمز فوق‌ العاده‌ای است که طعمی کاملاً خوشمزه دارد. دانه‌های هندوانه شیرین کریمسون میوه ‌ای با اندازه خوب تولید می ‌کنند که هم برای باغبان خانگی و هم برای پرورش ‌دهندگان بازار مناسب است.گونه کریمسون هندوانه‌ها نسبتاً گرد، اما کمی بیضی شکل با پوست سبز راه ‌راه و گوشت دانه ‌ای و قرمز شیرین تولید می کند.وزن این نوع هندوانه به طور متوسط بین 11 تا 15 کیلوگرم می باشد. بریکلس بالایی دارد. رشد سریع‌تر هندوانه زمانی اتفاق می ‌افتد که هندوانه در تمام طول روز در معرض آفتاب قرار می ‌گیرد و خاک به ‌طور یکنواخت مرطوب باشد و سریع زهکشی ‌شود.

کاشت

کاشت هندوانه شیرین کریمسون در خاک شنی غنی‌ با مواد آلی ایده آل است.هر بوته این گیاه تعداد زیادی هندوانه تولید می کند و باردهی بالایی دارد. نسبت به پژمردی و همچنین آفات به نسبت مقاوم است. بسیار مشتری پسند می باشد، تراز تجاری بالایی دارد و برای صادرات مناسب می باشد. رشد سریعی دارد طوری که پس از گذشت 80 تا 90 روز به بلوغ می رسد و می توانید از محصول آن استفاده کنید. از طریق بذر در فصل بهار و پس از پایان فصل سرما کشت می شود. تا شروع فصل سرما گل و میوه می دهد. گلهای این هندوانه بزرگ و شیپوری مانند می باشد.

برای خرید بذر هندوانه کریمسون به فروشگاه اینترنتی بهسامارکت مراجعه کنید.

هندوانه از محصولات فصل گرم می باشد که مصرف آن در فصل گرم تابستان حسابی می چسبد. هندوانه عضو جدایی ناپذیر برخی مراسمات مانند جشن شب یلدا نیز است. این نوع هندوانه در بیشتر مناطق جهان کشت می شود.در این نوع هندوانه پوست سفت است و وقتی با نوک انگشت شست فشار وارد شود، سفتی آن به‌ راحتی احساس می ‌شود.
پوست راه‌ راه سبز روشن و تیره مات به نظر می‌ رسد، نه براق.

هندوانه شیرین کریمسون را برگردانید. نقطه طاس در کف هندوانه زمانی که رسیده باشد به رنگ کرم یا زرد کم رنگ در می ‌آید. اگر نقطه طاس هنوز سفید خالص یا سبز روشن است، هندوانه دیگری را انتخاب کنید.
به ‌طور کلی هندوانه مزایای زیادی دارد که از جمله آن ‌ها می‌ توان به بهبود عملکرد قلب اشاره کرد. در واقع هندوانه سرشار از اسید آمینه‌ای به نام سیترولین است که می ‌تواند به حرکت خون در بدن کمک کند و فشارخون شما را کاهش دهد. قلب شما همچنین از مزایای تمام لیکوپن حاوی هندوانه لذت می‌ برد. مطالعات نشان می‌ دهد که هندوانه ممکن است بتواند خطر حمله قلبی را کاهش دهد.

مراحل کاشت بذر هندوانه

کاشت بذر هندوانه کریمسون نیز مطابق با کاشت انواع بذر صیفی جات در دو روش مستقیم در فصل بهار یا تابستان در فضای آزاد و در فصل پاییز و زمستان در شرایط خانگی صورت می‌پذیرد.

کاشت مستقیم بذر هندوانه

آماده سازی خاک و بستر
بهترین و ایده‌آل‌ترین خاک برای رشد این بذر خاک شنی و رسی با زهکشی مناسب می‌باشد. استفاده از کود دامی پوسیده یا کمپوست نیز می‌تواند میوه شیرین‌تر و بزرگ‌تری را به دنبال داشته باشد. البته برای نتیجه بهتر باید شخم زنی در عمق زیادی از خاک زمین صورت پذیرد.

کاشت بذرها

بذر هندوانه کریمسون قبل از کاشت بایستی در آب خیس بخورد. ۲۴ ساعت زمان مناسبی برای این مرحله است. سپس بذرها را در عمق ۳ تا ۴ سانتی‌متری و در فواصل ۵۰ تا ۹۰ سانتی‌متری بکارید.

آبیاری

قبل از جوانه‌زنی می‌توانید با استفاده از شلنگ در جوهای ایجاد شده در مزرعه آبیاری را انجام دهید. بعد از جوانه‌زنی آبیاری آن به حالت معمول برگشته و هر ۱۰ تا ۱۲ روز یک بار کافی خواهد بود.

برداشت میوه‌ها

روش‌های زیای برای شناخت میوه رسیده از نارس هندوانه وجود دارد که مشهورترین آن استفاده از ترفند تشخیص صدا است. اگر صدای ضربه‌های وارد شده با دست گنگ و خفه باشد به معنی رسیده بودن میوه و در غیر این صورت کال بودن آن را معنی می‌دهد.

کاشت غیرمستقیم بذر هندوانه

مشابه با روش مستقیم می‌باشد. این بار به جای زمین باید بذرها را در ظرف‌های مخصوص مانند گلدان بکارید. کف ظرف‌ها را از قبل سوراخ کرده و کمی سنگریزه برای ایجاد شرایط زهکشی در زیر آن بریزید. بقیه مراحل را مانند بالا عمل نمایید. برای حفظ بهتر بذرها تا قبل از جوانه‌زنی نیز می‌توانید از یک گنبد پلاستیکی شفاف سوراخ دار روی آن‌ها استفاده کنید.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز هندوانه # نحوه کاشت هندوانه # بذر طلایی رویان #  Crimson Watermelon

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر هندوانه کریمسون بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط