بذر

بذر طالبی سمسوری بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 3سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اوایل بهار
  • نوع کشت: فضای باز مستقیم
  • میوه :خط دار
  • رنگ :سبز
  • طعم: شیرین
  • رسیدگی: 90روز پس از کاشت


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

طالبی سمسوری که در زبان لاتین به آن Magenta Melon نیز گفته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین گونه‌های این بذر است. کسانی که به دنبال پرورش گونه‌ای زودرس، با میوه‌های شیرین و خوشمزه و سازگار با آب و هوای ایران هستند، می‌توانند از بذر این گونه از طالبی استفاده کنند. میوه‌ای شیرین با داخلی نارنجی رنگ و بیرونی سفید و زرد با خط‌هایی سبز شناسنده این میوه جذاب می‌باشند.

روش کاشت مستقیم

بذرهای طالبی را بایستی ۲ ساعت در آب خیسانده و سپس ۱۲ تا ۲۴ ساعت در پارچه نم‌دار قرار دهید. پشته‌های به فواصل ۱۵۰ تا ۲۵۰ سانتی‌متری در باغچه ایجاد کرده و بذرها را در عمق ۳ تا ۴ سانتی‌متری خاک و در فواصل ۵۰ تا ۹۰ سانتی‌متری از هم بکارید.

آبیاری

طالبی برای رشد کافی نیاز به آبیاری عمیق دارد. بعد از جوانه‌زنی هفته‌ای ۲ تا ۳ بار آب دهی به بوته‌ها کافی خواهد بود.

برداشت میوه

بذر طالبی حدوداً ۱۰ روز بعد از کاشت از دل خاک بیرون می‌آید؛ اما برای برداشت میوه آن به ۸۰ تا ۱۰۰ روز رمان نیاز است.

 روش کاشت غیرمستقیم بذر طالبی

علاوه بر خاک بایستی ظروف مناسب برای کشت این بذر را نیز تهیه نمایید. ته آن‌ها را کمی سوراخ کرده و برای ایجاد زهکشی مناسب کف آن‌ها را یک لایه نازک سنگ ریزه بریزید. سپس خاک مناسب را داخل گلدان بریزید.

کاشت بذرها

مانند روش مستقیم بوده و در هر گلدان می‌توانید ۲ تا ۳ بذر بکارید. قبل از کاشت هم حتماً خاک گلدان را مرطوب نمایید و اجازه دهید آب از زیر گلدان خارج شود.

آبیاری و نگهداری

آبیاری نیز مطابق با روش مستقیم می‌باشد. برای نگهداری بذرها قبل از جوانه‌زنی می‌توانید از یک پلاستیک شفاف سوراخ دار بر روی گلدان استفاده کنید تا رطوبت خاک و دمای آن حفظ شود. بعد از جوانه‌زنی دیگر نیازی به این پلاستیک نخواهید داشت.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز طالبی # نحوه کاشت طالبی # بذر طلایی رویان # Magenta Melon # خرید بذر ملون

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر طالبی سمسوری بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط