بذر

بذر لوبیا طلایی بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 2سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اواسط بهار
  • نوع کشت :فضای باز مستقیم
  • غلاف: کشیده
  • رنگ: زرد طلایی
  • طعم: خوش طعم
  • رسیدگی: 45روز پس از کاشت


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

لوبیا طلایی یا gold rush wax bean دارای طعمی منحصر به فرد و کیفیتی عالی است که قابلیت انبارداری به مدت طولانی را دارا می باشد. در ادامه به معرفی محصول و کاشت بذر لوبیا طلایی خواهیم پرداخت تا شما همراهان عزیز مجموعه فردین کشت از کاشت و برداشت این محصول خاص لذت ببرید. لوبیا طلایی دارای غلاف هایی به طول ۱۰ تا ۱۲ سانتی متر بوده که دور ساقه تشکیل می شوند و به طور مستقیم در خوشه های نزدیک ساقه اصلی آویزان است.

کاشت بذر لوبیا طلایی

بذر لوبیا طلایی باید زمانی کاشته شود که آب و هوا گرمتر شده و دیگر خطر سرمازدگی وجود ندارد. مکانی برای کاشت گیاه انتخاب کنید که روزانه ۸-۶ ساعت نور مستقیم خورشید به آنجا بتابد. قبل از اینکه شما بذر لوبیا طلایی را بکارید، باید به خاک کود اضافه کنید. این کار برداشت محصول فراوان را تضمین می‌کند.

لوبیا طلایی محصول فصل گرم بوده اما بذر لوبیا طلایی در آب و هوای خیلی گرم رشد نمی کند. برای رشد و نمو لوبیا دمای بین ۱۸ تا ۲۵ درجه سانتی گراد نیاز است.

نور

نور خورشید برای رشد و نمو لوبیا ضروری است و قرار گرفتن در سایه باعث کوتولگی و کاهش عملکرد لوبیا می گردد. ریشه لوبیا به صورت افشان در خاک پراکنده می شود و معمولا ریشه های اصلی و فرعی در عمق نسبتا یکسانی از خاک قرار گرفته اند. در بعضی از ارقام لوبیا طلایی در روی ریشه ها گره هایی تولید می شود که در تثبیت بیولوژیکی نیتروژن موثر است. این غده ها در زمین های غنی، فعالیت بیشتری از خود نشان می دهند.

خاک

کشت بذر لوبیا طلایی در اکثر خاکهای زراعی انجام می شود ولی خاکهای حاصلخیز و نفوذ پذیر را بهتر می پسندد. لوبیا گیاه حساس به شوری است و تهویه مناسب خاک برای ریشه آن ضروری است. در طی مرحله سبز شدن این گیاه به سله بسیار حساس است و در چنین خاک هایی تراکم بوته در واحد سطح بشدت کاهش می یابد. بستر کاشت بایستی به نحوی آماده گردد که بهترین محیط برای جوانه زنی، سبز شدن و توسعه ریشه ها مهیا شود.

سوراخ‌هایی به عمق ۲.۵تا ۵ سانتی متر ایجاد کنید. این عمق مناسب برای کاشت بذر لوبیا طلایی مناسب است. سوراخ‌ها باید حداقل ۲ سانتی متر با هم فاصله داشته باشند. ردیف‌های کشت را نیز حداقل ۴۵ تا ۵۰ سانتی متر از هم فاصله بدهید.این کار به گیاه فضای کافی برای رشد را می‌دهد.

لوبیا طلایی برای رشد در مراحل بعدی به یک حصار و یا داربست نیاز دارند. زمانی که شروع به رشد می‌کنند، به پایه نیاز دارند.

آبیاری

لوبیاها را هفته ای دوبار آبیاری کنید. اگر در آب و هوای گرم بذر لوبیا طلایی را کاشته اید بهتر است دفعات آبیاری را افزایش دهید زیرا وارد شدن استرس خشکی عملکرد گیاه را پایین می آورد و محصول کمی تولید می کند.

لوبیا به دلیل تثبیت نیتروژن نیاز چندانی به کوددهی ندارند اما اگر خاکی که در آن لوبیا کاشته اید، غنی نیست می توانید از کودهای دامی پوسیده قبل از کاشت و از کودهای NPK در مراحل رشدی به ویژه در زمان گلدهی و تولید محصول استفاده کنید.

برداشت لوبیا طلایی

پس از ۵۵-۵۰ روز لوبیاهای خاص و خوشرنگ روی بوته جلوه گری می کنند. این رقم از لوبیا غلاف هایی به طول ۱۰ الی ۱۲ سانتی متر دارد که به راحتی می توانید آنها را برداشت کنید. یکی دیگر از ویژگی های برتر این لوبیا خوشرنگ، قابلیت انبارداری بالای این لوبیاست.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز لوبیا # نحوه کاشت لوبیا # بذر طلایی رویان #  gold rush wax bean

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر لوبیا طلایی بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط