بذر

بذر کاهو معمولی بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • عمق کشت: 0/5الی 1 سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اول پاییز – اول بهار
  • نوع کشت: فضای باز نشایی
  • رنگ: سبز روشن
  • طعم: شیرین
  • رسیدگی: 120روز پس از انتقال نشا


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کاهو از طریق بذر کاهو تکثیر می شود و به صورت خام در تهیه سالاد و تهیه روغن کاهو استفاده می شود. همچنین همانند سبزی خوردن به همراه  سکنجبین می توان استفاده کرد.

کاهو گیاهی یک ساله با برگ های سبز رنگ می باشد. دارای برگ های پهن و بزرگ و درهم پیچیده هستند.

این گیاه از جمله گیاهان قدیمی می باشد که بومی کشور هندوستان و آسیای مرکزی می باشد.همچنین شش قرن قبل از میلاد در ایران این محصول مورد مصرف قرار می گرفت.

بذر های کاهو نیز خاکستری مایل به سیاه است و ریشه آن سطحی است و در معرض نور آفتاب به خوبی رشد می کند.

کاهو از جمله گیاهان روز بلند است و در برابر سرما مقاومت بالایی دارد.

برای خرید بذر کاهو می توانید به فروشگاه اینترنتی بهسا مارکت مراجعه و بهترین و مرغوبترین بذر ها را خریداری کنید.

طرز کاشت بذر

در فصل های خنک باید بذر کاهو را کاشت. زیرا در فصل های گرم بعد از رشد کامل سریعا گیاه شروع به گلدهی می کند و بذر تشکیل می دهد. در این زمان برگ های کاهو تلخ می شوند.

بهتر است این بذر را در آب و هوای خنک و معتدل کشت نمود. زمان کاشت کاهو را به سه دسته: کاهو بهاره، کاهو تابستانه یا پاییزه و کاهوی زمستانه تقسیم کرد.

کاهو بهاره را در اسفند ماه می کارند و کاهو تابستانه و پاییزه را در اواخر شهریور ماه کاشت می نمایند. همچنین در اواخر پاییز شروع به کشت کاهو زمستانه می کنند. به طور کلی در همه فصول می توان شروع به کاشت بذرکاهو کرد.

ابتدا بذرها را در عمق ۴ میلمتری خاک لیمونی سبک که حاوی مواد آلی است بریزید. همچنین می توانید در خاک های هوموسی نیز این بذر را بکارید.

سپس بین بذر ها فاصله ۷ تا ۸ سانتی متری قرار دهید و بر روی آنها خاک نرم و نازکی بریزید. حال شروع به آبیاری بذرها کنید و اجازه ندهید خاک آن خشک شود. این بذر ها ۴ تا ۶ روز طول میکشد تا شروع به جوانه زدن کند و بعد از بزرگ شدن برگها، برگهای آن را جدا کنید تا دوباره شروع به جوانه زدن و برگ دهی کند.

خواص کاهو

کاهو از جمله گیاهان با طبع سرد می باشد.
خواص آرام بخشی و تسکین دهندگی دارد.
برای رفع کم خونی مناسب است. زیرا دارای مقادیر زیادی آهن می باشد و اکثرا مردم برای رفع این مشکل از کاهو استفاده می کنند.
برای سیاه شدن فولیکول های مو مناسب می باشد.
حاوی آب (بیولوژیک) و املاح معدنی است.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز کاهو # نحوه کاشت کاهو # بذر طلایی رویان # Common Lettuce Seeds #

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر کاهو معمولی بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط