بذر

بذر کدو گلابی دو رنگ بذر طلایی رویان

وزن : 15 گرم

قیمت برای شما : 32,500 تومان
قیمت : 39,000 تومان
  • نام محصول: کدو گلابی دورنگ
  • عمق کشت: 2سانتیمتر
  • تاریخ کشت: اواسط بهار
  • نوع کشت: فضای باز مستقیم
  • میوه: گلابی شکل
  • رنگ: زرد و سبز
  • طعم :خوش طعم و شیرین
  • رسیدگی: 45روز پس از کاشت


  • ضمانت کیفیت و اصالت
  • محصولات دارای تخفیف مرجوعی ندارد
  • فقط پرداخت انلاین
اشتراک:

کدو گلابی دو رنگ Pear Bicolour با نام علمی Cucurbita pepo و خانواده Cucurbitaceae که عمدتاً به خاطر میوه بسیار زینتی آن پرورش داده می‌شود .

کدو گلابی دورنگ جزء کدوهای چند منظوره هست که هم جنبه زینتی دارد و هم جنبه خوراکی. این کدو چون شباهت زیادی به گلابی دارد به این نام معروف شده است. این کدو در ابتدای رشد دارای رنگ سبز روشن بوده و قابلیت خوراکی دارد اما پس از مدتی رنگ دو سوم بالایی کدو زرد و یک سوم پایینی کدو به سبز تیره تغییر رنگ می دهد و بافت آن سفت و محکم می شود و یک کدوی بسیار زیبای زینتی را بوجود می آورد.

زمان کاشت بذر کدو گلابی دو رنگ :

این کدو در دسته محصولات تابستانه قرار می گیرد. کدو گلابی دو رنگ را می توان در زمین زراعی، باغچه و گلدان بزرگ کاشت، که در زمان برداشت این گیاه با منظره ای زیبا، جذاب و دیدنی روبه رو می شوید.

برای پرورش کدو زینتی گلابی دو رنگ باید شرایط مناسبی برای رشد آنها فراهم کنید. این گیاه گرمادوست در طول دوره رشد نیاز به آبیاری و کوددهی دارد. همچنین به مکان آفتابی و خاک حاصلخیز نیاز دارد.

کاشت در فضای سرپوشیده مثل گلخانه می‌تواند از اوایل فروردین ماه شروع شود. دما باید حداقل ۲۰ درجه سانتی‌گراد باشد. گرما باعث جوانه‌زنی بهتر بذر کدو زینتی گلابی دو رنگ می‌شود. حفظ درجه حرارت تا حد امکان بسیار مهم است، این امر جوانه‌زنی بهتری را فراهم می‌کند.

آبیاری :

کدو گلابی برای رشد بهتر و ایده آل به آبیاری متوسط نیاز دارد و به این منظور بایستی برنامه ای منظم را برای آبیاری این گیاه در نظر بگیرید.

نور :

کدو گلابی دورنگ جهت رشد بهینه و میوه دهی به آفتاب کامل نیاز دارد.

دما :

کدو گلابی برای رشد ایده آل باید در مناطقی با آب و هوای گرم کاشته شود بطوری که اگر حرارت شب کم تر از 5 درجه سانتی گراد باشد، کدوها به خوبی تشکیل نمی شوند. بنابراین دمای مناسب برای کاشت این گیاه 13 تا 20 درجه سانتی گراد است.

خاک :

خاک های لومی، سبک و نرم بهترین گزینه برای کاشت این گیاه محسوب می شوند. توجه داشته باشید که ph خاک باید بین 5.5 تا 6.7 بوده و خاک دارای زهکش مناسبی باشد.

تکثیر :

کدو گلابی دورنگ با استفاده از کاشت بذر تکثیر می یابد.

کدو گلابی دورنگ در فصل بهار و اوایل تابستان، به طور مستقیم در زمین اصلی و یا گلدان نسبتا بزرگ کاشته می شود. بعد از آماده سازی بستر کشت مناسب، بذر ها را ۱۲ تا ۲۴ ساعت داخل آب خیس کنید و سپس بذر ها را بین دستمال خیس قرار دهید تا جوانه بزنند و سپس اقدام به کاشت کنید. این کار زمان و کیفیت جوانه زنی را بهبود می بخشد.

بهتر است برای رشد بهتر و محصول دهی زیباتر این کدو از قیم و داربست استفاده نمایید

بیماریها و آفات :

از جمله آفات و بیماری های مهم بذر کدو گلابی می توان به مگس سفید، کنه تار عنکبوتی، شته و سفیدک سطحی اشاره کرد، در صورت مشاهده علائم آفات و بیماری های فوق نسبت به مبارزه با یکی از روش های معمول اقدام نمایید.

محصولات

محصولات استثنائی که ما ارائه می‌دهیم. ما با بکارگیری کارشناسان متخصص علوم و تکنولوژی بذر اقدام به تولید بذرهای اصلاح شده و استاندارد در بسته بندی های کوچک و بزرگ در ایران نموده‌ایم. هدف ما اینست که با رعایت اصول استاندارد، بذرهایی با خلوص و قوه نامیه بالا و نهایتا بهترین کیفیت را برای شما کشاورزان و مصرف کنندگان این محصولات فراهم آوریم.

قوه نامیه بالای بذر

با انجام آزمون جوانه زنی بذر ، قوه نامیه بذرها را تضمین می کنیم.

دارای مجوز رسمی از جهاد کشاورزی

اخذ مجوز رسمی از مراجع زیربط جهت تولید و بسته بندی بذر انواع گیاه

تنوع محصولات

اغلب محصولات شرکت با شرایط آب و هوای ایران کاملا سازگار هستند تقویم کشت محصول باغچه شما هیچگاه خالی نیست ، برای هر فصل میتوانید محصول جدیدی انتخاب کنید. سبزی های بهاره و پاییزه، گلهای بهاره و پاییزه، صیفی جات تابستانه.

 
# بذر گیاهان دارویی # کشت صیفی جات # بذر بسته بندی # خرید بذز کدو گلابی # نحوه کاشت کدو گلابی # بذر طلایی رویان #  Pear Bicolour Seeds # کدو لامپی

شما اولین نفری باشید که در مورد این محصول نظر میدهید ...
2 نظر برای بذر کدو گلابی دو رنگ بذر طلایی رویان
  • user1

    ستاره جمشیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

  • user2

    وحید سعیدی 5 اسفند 1399

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است

ارسال نظرات

محصولات مرتبط